3 דרכים להימנע מגירושין

רבים מאתנו שומעים לא פעם על זוגות שנמצאים בהליכי גירושין ומוצאים את עצמנו תוהים אם הייתה להם דרך להימנע מכך. התהייה הזו עלתה בראשנו לא מעט בתקופה האחרונה והיא גרמה לנו לצאת ולבדוק האם באמת יש דרכים להימנע מגירושין? ואם כן – מה הן? לאחר שבדקנו את הנושא באופן מעמיק, גילינו שיש 3 דרכים עיקריות והחלטנו להציג אותן בפניכם. הישארו אתנו ותגלו מה הן.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנעמיק ב – 3 הדרכים להימנע מגירושין, חשוב שנציג בפניכם את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי. אתם הרי יודעים שיצאנו לבדוק אם קיימות דרכים כאלו, אבל טרם ידוע לכם איך בכלל הגענו אליהן. אז נשתף אתכם שהגענו אל 3 הדרכים המדוברות לאחר ששוחחנו עם כמה נשים שהצליחו למנוע את הגירושין מבן הזוג שלהן. אל הנשים הללו הגענו לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצה נשית בפייסבוק ובה שאלנו אם יש דרכים להימנע מגירושין? וביקשנו מיודעות דבר לפנות אלינו. זו ההזדמנות להודות לאלו שסייעו לנו ומסרו לנו פרטים אודות הדרכים הללו. שכן, בזכותן, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בנושא.

 

מהי הדרך ה – 1 להימנע מגירושין? לפנות לגישור

הדרך שהגיעה אל המקום הראשון לאחר שהיא הוצעה לנו ברוב קולות נוגעת להליך של גישור לפני גירושין. מרבית הנשים שפנו אלינו ציינו כי הן שוחחו עם בן הזוג והגיעו להסכמה כי הם צריכים לפנות תחילה אל מגשר. כך שהם לא מיהרו לרוץ אל מדרגות הרבנות והדבר התגלה כחיוני. שכן, במהלך השיחה עם המגשר, הדברים נראו אחרת ובני הזוג החליטו שהם מוכנים לתת צ'אנס נוסף לזוגיות ולא להיפרד.

 

מהי הדרך ה – 2 להימנע מגירושין? לפנות אל טיפול זוגי

זה יכול להישמע מאוד יפה וורוד לפנות אל גישור ולתלות את כל הציפיות בהליך המדובר. אבל האמת היא, שזה לא מספיק. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי יש ללכת אל טיפול זוגי שיאפשר להמשיך ולגשר על הפערים שבין בני הזוג. טיפול זה מוכיח לכל אחד מהצדדים שנעשה צעד משמעותי לשמר את הזוגיות ולהימנע מגירושין.

 

מהי הדרך ה – 3 להימנע מגירושין? לשוחח על הכול

הרבה מהנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהן גילו שצריך להעלות את כל הדברים על השולחן. כלומר, לשוחח על הדברים הבאים:

  • קשיים שנוגעים ליחסי אישות בין בני הזוג
  • קשיים כלליים שעולים בזוגיות
  • קשיים אל מול הילדים ועוד

ברגע שכל הדברים נמצאים "על השולחן", מתאפשר לשוחח עליהם בגישור או בטיפול הזוגי ולהביא לפתרון.

 

לסיום

עד כאן המדריך הנוכחי שהציג בפניכם את 3 הדרכים להימנע מגירושין. כעת, כשיש לכם את המידע הדרוש, נותר לכם רק ליישם ולגלות מה תהיה התוצאה אצלכם. נאחל לכם הצלחה רבה בהליך.

בית משפט