המתכנן המוביל לעיצוב אדריכלי למשרדים

הסביבה האורבנית הצפופה מספקת לנו אתגרים רבים. חללים קטנים מאד או גדולים מאד, תוואי שטח בעייתי, תלות בתאורה מלאכותית ועוד. הכירו את שלומי מרציאנו, מייסד הסטודיו שלו לאדריכלות, עיצוב פנים ותאורה אשר משלב את כל שלוש האספקטים של אתגרי האדריכלות האורבנית במקום אחד. בסטודיו תוכלו לקבל שירותי תכנון ועיצוב מבנה קונספטואלי על פי צרכי הלקוח ובנוסף גם תכנון תאורה אדריכלי אשר יעניק פתרון מושלם לתאורת יום ולילה מפתיעה ומעניינית במיוחד.

 

סטודיו שלומי מרציאנו

שלומי מרציאנו ה. אדריכל הינו הנדסאי אדריכלות ומעצב פנים בעל נסיון רב בעיצוב פרוייקטים מסחריים וציבוריים, ניהול וליווי תוכניות לתשתיות עירוניות, מרכזי תעשייה ומתחמי אירוח ופנאי. את הסטודיו הקים לאחר הבנה כי יש צורך גדול בריכוז תחת קורת גג אחד של שירותי אדריכלות, עיצוב פנים ותאורה אשר יעניקו ללקוח חווית שירות טובה יותר ופתרונות יצירתיים הרבה יותר לבית העסק או הפרוייקט הציבורי.

 

אדריכלות משרדים

כשאתם זקוקים לשירותי אדריכל משרדים אתם זקוקים גם למעצב פנים ומעצב תאורה. הסיבות לכך הן המודעות הרבה כיום לנראות מיטבית כחלק מחווית הלקוח המבקר אצלכם, וגם עבור צוות העובדים הזקוקים לסביבת עבודה נעימה ונוחה. שילוב של הקמת מבנה בקונספט שלכם ביצירתיות ובחשיבה מחוץ לקופסא עם עיצוב מרענן ותאורה איכותית שמשחקת תפקיד מרכזי גם כתאורת יום נעימה לעין וגם כתאורת לילה מרהיבה, תהפוך את המשרד שלכם למושך ומעניין במיוחד.

 

כיצד תאורה איכותית יכולה לתרום למשרד שלכם?

רבים מאיתנו עדיין זוכרים את תאורת הניאון המהבהבת שתמיד סימלה את תאורת המשרד הזולה והבוהקת מדי, אך כיום ישנם פתרונות מדהימים ליצירת תאורה משרדית שמצד אחד פותרת לנו את בעיית המחסור באור שמש טבעי ומצד שני תורמת למראה נפלא. כיום ניתן להתקין מערכת תאורה חסכונית, יעילה ובריאה הן לעובדים והן לאורחים ולקוחות פונטנציאלים שיהנו מהנראות המיוחדת של המשרד שלכם.

 

מה אנחנו מציעים?

  • הסטודיו מציע לכם שרות בשלושה שלבים:
  • חטיבת אדריכלות

לאחר הבנת צרכי הלקוח יתוכן מבנה העונה על כל דרישותיו ורצונותיו תוך מחשבה יצירתית, ראש פתוח ומציאת פתרונות לכל אתגר הניצב בפנינו.

 

חטיבת עיצוב פנים

תהליך העיצוב ייעשה תוך התחשבות מירבית בטעמו האישי וחזונו של הלקוח.

 

חטיבת תאורה

מטרת התאורה במבנה היא ליצור נראות מעניינת ומושכת לעין עבור לקוחות פונטציאלים וסביבת עבודה נוחה ונעימה עבור ציבור העובדים. תאורת הלילה תעניק לפרוייקט נראות מרהיבה ומיוחדת במינה

 

לסיכום

סטודיו שלומי מרציאנו מעניק לכם תחת קורת גג אחד שירותי אדריכלות, עיצוב פנים ותאורה לנוחות מירבית בזמן תכנון והפקת פרוייקט הבנייה. השילוב של שלוש התחומים יחדיו יוצרת פתרונות טובים יותר לאתגרים שהסביבה האורבנית מציבה בפנינו ותאפשר לכם להגיע למבנה מעניין ומרהיב הרבה יותר ביום וגם בלילה.

מעצב פנים