האם אפשר לסמוך על חברת הובלות קומפלט שלא ישכפלו את המפתח ויפרצו לבית שלי?

כאשר אנחנו מבצעים הובלה של דירה, אנחנו למעשה מפקידים את כל הציוד שלנו בידיה של חברת ההובלות. כל עוד מדובר על חברת הובלות אמינה לא מדובר על עניין בעייתי, אולם לא פעם חברת ההובלות נתפסה כאשר היא משכפלת את המפתח של הדירה ולאחר מכן גורמת נזק רב לבעלי הרכוש. כאן נעזור לכם להבין האם לסמוך על החברה, ואיך לשמור על הרכוש שלכם.

 

שכפול המפתח

שכפול מפתח הוא לא פעולה מורכבת, ולכן ישנה סכנה לא מבוטלת שחברת ההובלות שלקחתם תנסה לעשות אותה. שירות מנעולן בחולון יאפשר לכם להתקין בדלת מנעול שלא ניתן לשכפל את המפתח שלו בלי קוד סודי, אבל עד שתעשו את זה אתם נתונים בסכנה של פריצה לדירה החדשה שלכם.

לעבור דירה

אל תתנו לאף אחד גישה חופשית לבית

הסכנה הזו גדולה שבעתיים כאשר מדובר על חברת הובלות קומפלט. החברה מקבלת גישה חופשית אליכם לבית, והאחריות הרבה שיש לה על ההובלה עלולה לגרום לכם לשכוח מפוטנציאל הנזק שהיא עלולה לגרום לכם. לאור זאת, בכל שלבי ההובלה נסו להראות נוכחות, ולהזכיר לחברה שאתם אלו בעלי הבית ולא להפך. מצב כזה יוריד דרמטית את הסיכוי שהמפתח שלכם ישוכפל.

 

בחירת חברת הובלות אמינה

הדרך הראשונה שבה תוכלו למנוע את המצב הזה היא בבחירה נכונה של חברת הובלות. נסו ללכת על חברת הובלות שקיבלתם המלצה עליה, וזה כנראה הדרך הכי טובה להיות בטוחים שהם לא ישכפלו את המפתח. את ההמלצה עליכם לקבל מאדם קרוב שאתם יכולים לסמוך עליו ולא על מישהו מחברת ההובלות כמובן.

לעבור דירה

השגחה צמודה

עוד אופציה שתאפשר לכם לא להגיע למצב שבו המפתח שלכם נמצא בידיים של חברת ההובלות הוא להשגיח על ההובלה בכוחות עצמכם. זו אמנם אופציה שכרוכה בטרחה רבה, אולם היא הדרך הכי טובה שלכם לפקח על ההובלה ולראות ששום דבר שאתם לא רוצים שיקרה מתרחש. ההשגחה יכולה להיות גם באמצעות מצלמות בזירת ההובלה ולא בהכרח על ידי הנוכחות שלכם.

 

מה עושים אם זה קרה

למרבה הצער, ייתכן שחברת ההובלות אכן ביצעה את המעשה הנפשע הזה ושכפלה את המפתח. מבלי להיכנס להליכים נגד החברה, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא כמובן להחליף את המנעול שיש לכם, כדי שלא משנה מתי ירצו לפרוץ לדירה שלכם זה לא יתאפשר.

 

לסיכום

כאשר אתם מבצעים הובלה של דירה, אחת הסכנות שעומדות בפניכם היא שכפול של מפתח הדירה. חברת ההובלות מקבלת שליטה מלאה על הציוד שלכם, מה שמסכן אתכם בכך שהיא גם תשכפל את המפתח. הפתרונות האפשריים למצב הזה הוא השגחה צמודה על כל משך ההובלה או שימוש במצלמות. במידה ואכן אירוע כזה התרחש, עליכם לפנות למנעולם מקצועי כדי להחליף את המנעול.

לעבור דירה