האם אפשר להתקבל לעבודה בהנהלת חשבונות ללא תואר?

אם אתם מתלבטים בין לימודי קורס הנהלת חשבונות לבין מסלול לימודי תואר בחשבונאות – הכתבה הבאה מיועדת בדיוק בשבילכם. כיום רבים מהאנשים מעוניינים להתקבל לעבודה בהנהלת חשבונות ותוהים האם יוכלו להתקבל לעבודה גם ללא תואר בחשבונאות.

שני מסלולי הלימוד, הן קורס הנהלת חשבונות והן תואר בחשבונאות, הינם מבוקשים מאוד כיום ולהם יתרונות רבים, כל אחד בפני עצמו. בכתבה הבאה נסביר על ההבדלים בין מסלולים אלו, ונסביר מה הם אפשרויות התעסוקה של אלו הלומדים הנהלת חשבונות.

 

מה מקבלים מלימודי תואר בחשבונאות?

לימודי חשבונאות יעניקו לכם תואר ראשון בראיית חשבון, ולאחר שתעברו בהצלחה את מבחני ההסמכה של לשכת רואי החשבון, תקבלו מטעם הלשכה את התואר הנחשק של רואה חשבון מוסמך. אלו שיקבלו את התעודה המקצועית מטעם לשכת רואי החשבון יוכלו למצוא משרות הן כשכירים במשרדי רואי החשבון השונים והן לפתוח משרד משל עצמם ולהיות רואי חשבון עצמאיים בשוק.

עבודה בהנהלת חשבונות

לימודי הנהלת חשבונות – מה הם יעניקו לכם?

אלו מכם שיעשו קורסי הנהלת חשבונות למיניהם, לרבות קורס הנהלת החשבונות הדיגיטלי של קפיטל קולג', יקבלו בסוף הלימודים תעודה של מנהל חשבונות מוסמך, כאשר הסמכה מקצועית זו תוכל לאפשר לכם לעבוד בתור מנהלי חשבונות, גם כאן, הן כשכירים והן כעצמאיים.

 

במה אפשר לעבוד בשוק לאחר לימודי קורס הנהלת חשבונות?

תהליך הנהלת החשבונות מצריך ממנהלי החשבונות לבצע מעקב אחר הרישום הפיננסי של מקום העבודה בו הינכם מועסקים, לעבוד בצורה מדויקת, לעדכן את כלל הפעולות ביומן ייעודי, וכמובן לנהוג באחריות רבה, לצד יישום של יכולות רבות ומגוונות אשר נלמדו בקורס הנהלת החשבונות.

מסיימי קורס הנהלת חשבונות בהצלחה, יוכלו להשתלב במגוון מקומות תעסוקה, שכן כמעט כולם דורשים אנשי מקצוע שיהווה עבורם מנהלי חשבונות. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד בחברות טיסות, במשרדי עורכי דין, בחברות שיווק, ובעצם – בכל מקום בו דרושים מנהלי חשבונות, כך שאפשרויות התעסוקה הינן מגוונות מאוד, ותוכלו לבחור את האופציה המתאימה לכם בצורה מיטבית.

עבודה בהנהלת חשבונות

איך לבחור את קורס הנהלת החשבונות שמתאים לכם בצורה מיטבית?

כיום מוצעים מגוון של קורסי הנהלת חשבונות מגוונים, כאשר ישנם מספר פרמטרים מרכזיים שיעזרו לכם לבחור את הקורס המתאים לכם ביותר. ראשית, בררו עם עצמכם האם תוכלו לקחת את קורס הנהלת החשבונות במקביל לעבודה או לא, ובהתאם לכך בדקו את מספר השעות של הקורס.

כמו כן תוכלו לבדוק את הנושאים השונים הנלמדים בכל קורס וגם לברר על המרצים המעבירים את הקרוסו והניסיון שלהם. מעבר לכך, זכרו כי ידע הוא כוח ולכן טרם בחירה בקורס מסוים, כדאי לבדוק פרטים שונים, לעוד מידע וקורסים נוספים בקפיטל קולג' לחצו כאן.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, בהחלט תוכלו להתקבל לעבודה של הנהלת חשבונות גם ללא תואר, אלא באמצעות תעודה של קורס שיסמיך אתכם בתור מנהלי חשבונות. בחרו היטב את הקורס המתאים לכם על הצד הטוב ביותר, השקיעו בו ועשו את המיטב על מנת להיות מנהלי חשבונות מקצועיים ומיומנים. בהצלחה!

עבודה בהנהלת חשבונות