רכשתם רהיט יקר? האם כדאי לשקול חברת הובלות פרטית?

לאחר הרבה מחשבות, התלבטויות וניסיון להתאים את הרהיט הנבחר לקו העיצוב הכללי של הבית, הצלחנו לבחור את הריהוט המושלם לבית שלנו.

כשמדובר בריהוט לבית, אנחנו משקיעים את מיטב כספנו כדי לקבל ריהוט איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן.

הגעת הריהוט כרוכה מן הסתם בהובלה, האם כדאי לשקול חברת הובלות פרטית?

 

בחירת ריהוט לבית

בין אם מדובר בשיפוץ בית חדש, או בריענון קו העיצוב של הבית, בחירת ריהוט חדש היא בין המשימות הראשונות שעלינו לחשוב עליה. תהליך עיצוב וריענון הבית מורכב מהמון פרמטרים שעלינו לתת עליהם את הדעת, אך כשאנחנו ניגשים לבחור ריהוט חדש, אנחנו צריכים לדאוג למראה שנאהב וישתלב היטב עם קו העיצוב הכללי של הבית מצד אחד, ולפונקציונאליות של הריהוט מצד שני.

עולם העיצוב מתקדם ומתפתח בקצב מהיר ומסחרר, עד שלעיתים קשה לנו לעקוב אחרי כל הטרנדים העיצוביים הפופולאריים, ולעיתים מלאכת בחירת הריהוט הופכת למבלבלת ומאתגרת בעת ובעונה אחת.

לכן, כשניגשים לבחור את הריהוט המתאים, כדאי לקנות את הרהיטים בחנות מקצועית וותיקה, בעלת מבחר רהיטים מעוצבים ואיכותיים, כפי שתוכלו לראות באתר https://lilach-rahitim.co.il.

 

הובלת הריהוט- על מה כדאי להקפיד?

בסופו של דבר, לאחר שהגדרנו לעצמנו את מסגרת התקציב, שוטטנו באתרים השונים כדי למצוא את החנות המתאימה ביותר עבורנו, השווינו, בדקנו והתייעצנו עם אנשי המקצוע הרלוונטיים, הגענו להחלטה ובחרנו את הריהוט המושלם לכל חדר וחדר בבית שלנו. עד כאן הכל מעולה. כדי שהריהוט יגיע אלינו לבית, עלינו כמובן להשתמש בשירותי הובלה. ולאחר תהליך הבחירה המאתגר, כדאי להקפיד על כמה פרטים בכדי להבטיח את הגעת הריהוט בשלמותו.

  • ביטוח- הובלת הריהוט מתבצעת על ידי מובילים באופן ידני, וכבני אדם, כולנו עלולים לעשות טעויות. כדי להימנע מטעויות ומנזקים אפשריים לריהוט החדש שבחרתם, כמו שריטות או לכלוכים שונים, מומלץ לוודא שלחברת ההובלות יש פוליסת ביטוח רלוונטית בתוקף.
  • אריזת הריהוט- ככל שהריהוט ייארז בצורה טובה, כך תפחת האפשרות לפגיעות שונות. באמצעות עטיפת הריהוט בנייר נצמד, איכותי ועבה, הריהוט שלכם יישמר בצורה הטובה ביותר בעת ההובלה.
  • עובדים מיומנים- עבודה בהובלות היא עבודה מתישה, אשר העובדים בה מתחלפים בתדירות יחסית גבוהה. לפני שבוחרים חברת הובלות כדאי לוודא שמדובר בעובדים מיומנים, בעלי ניסיון, המוכרים היטב לבעל החברה, כדי להימנע מטעויות ואי נעימויות.
  • הרכבה מקצועית- בעת הגעת הריהוט אל הבית מומלץ וחשוב שאחד מבעלי הבית יהיו עם המובילים. כך, תוכלו לבדוק מקרוב שהריהוט אכן הורכב כמו שצריך, והגיע במצב אידיאלי, ללא פגמים.

 

האם כדאי לשקול חברת הובלות פרטית?

לרוב, חנות הרהיטים בה בוצעה קניית הריהוט מציעה שירותי הובלה משלה. אם אנחנו מכירים את החנות, ומדובר בחנות איכותית, אמינה ומקצועית, אין סיבה שלא נשתמש בשירותי ההובלה המוצעים דרכה. כדאי לשים לב, כי ברוב המקרים, האחריות על הריהוט מותנית בהובלה המבוצעת דרך חנות הרהיטים עצמה.

 

סבל