האם לפרסם אתר מובילים בגוגל ומהם השלבים לכך

ענקית האינטרנט והחברה המסקרנת ביותר שקיימת כרגע בשוק מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות קידום לאתרי אינטרנט ועסקים שונים.

יש דרכי פרסום בגוגל שהן חינמיות מבחינת התשלום מול החברה וישנן דרכים יקרות יותר.

לפרסם אתר שיעלה בחיפושים המובילים זה משתלם לגמרי ויש לתהליך זה מספר שלבים. עיניים לסמך

 

תוכן כתוב

כדי לחזק את האפשרות שהאתר שלכם יעלה בעמוד החיפושים הראשון בגוגל עליכם לפעול בגישת הקידום האורגני. שיטה זו של פרסום בגוגל פועלת כך שככל שהאתר שלכם יכיל מאמרי בלוג בהם יש חיפושים נפוצים בחיפוש גוגל בהקשר למוצר ולשירות שלכם, יש יותר סיכוי שיעלה בתוצאות הראשונות.

בנוסף על כך, ככל שהאתר שלכם ירבה להציג מילות חיפוש נפוצות באופן כללי ולא בהכרח בהקשר למוצר שלכם, האתר שלכם ימשיך לטפס בתוצאות. בשילוב זמן גלישה ארוך ללא עזיבה מיידית, כבר האתר שלכם מוביל על מיליוני אתרים אחרים.

 

מבנה נכון לאתר

עליכם להבין, אין איש שיושב במשרדי גוגל העמק הסיליקון ובוחר איזה אתר עולה בתוצאות. מדובר באלגוריתם קר ומחושב, שבוחן את האתר ומדפדף בכל עמודיו וממספר את כמות הביטויים הקיימים. מבנה אתר נכון, בו לכל מאמר יש עמוד משלו, שכל מאמר בנוי בפורמט H1\H2 – הוא מה שיביא הת האלגוריתם להבחין באתר שלכם.

 

פרסום העסק

אחרי שהאתר עומד יציב, מלא בתוכן כתוב, ערוך היטב ומסודר, הגיע הזמן לפרסם אותו בעסקי גוגל. כאשר יחפשו את שמכם יעלה העסק דרך גוגל מפות ועם כל הפרטים שתרצו להוסיף. זהו שלב קריטי שנותן "בוסט" של ממש לדחיפת העסק והאתר שלו בתוצאות הראשונות.

 

הופעה בתוצאות המובילות בתשלום

בין אם ידעתם ובין אם לא, כדי להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל, מתקיים מכרז יומי בו כל עסק מציע סכום כספי כדי להופיע בטופ 5 התוצאות הראשונות. כן, זה איפה שאתם רואים כתובת אתר ובמודגש רשומה מודעה. כדי שהעסק שלכם גם יופיע שם, מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בקידום אתרים, בניית אתרים ושיווק בגוגל שתוכל לייעץ לכם על האפשרויות המגוונות.

 

לשורה התחתונה

כפי שאתם מבינים, ישנן אפשרויות קידום אתרים מגוונות מאוד דרך גוגל. הדרך המומלצת היא להתחיל באפשרויות "החינמיות" של גוגל. אין זה אומר שתקבלו בחינם תוכן כתוב עם מחקר SEO מעמיק. עליכם למצוא חברה או איש מקצוע שמספק שירותים אלו. אחרי שכלו האמצעים האלו, זה הזמן לעבור לתותחים הכבדים.

קחו בחשבון שאפשרויות אלו יכולות להיות יקרות ומאחר ואלו מים מאוד עמוקים בעולם הקידום האינטרנטי, הדרך המומלצת ביותר לגשת לקידום בתוצאות המובילות היא דרך חברה המתמחה באפשרויות הקידום הממומנות של גוגל, בטח אלו שמתנהלות כמכירה פומבית. ייעוץ מקצועי הוא בהחלט לא זול, אך רבים היתרונות על החסרונות.

 

מחשב נייד