האם מוביל יכול למצוא לכם שטח אחסון משתלם?

בשעה טובה! אתם עוברים דירה או משפצים את הדירה הקיימת.

בין שלל ההכנות והסידורים למעבר, סידור אחד עולה על כולם, הוא הובלת הרכוש.

אז מה קורה לרכוש אם אתם עוזבים את הדירה הישנה אך עוד לא נכנסים לדירה החדשה? היכן ניתן לאחסן את הרכוש בעת שיפו? האם מוביל יכול למצוא לכם שטח אחסון משתלם? זאת ועוד במאמר הבא.

 

שירותי הובלה ואחסון

כיום ישנן לא מעט חברות מקצועיות אשר מטרתן לספק שטח אחסון עבור הרכוש שלכם. חלק מחברות אלו, מספקות גם שירותי הובלה. אם אתם מעוניינים בשירותים אלו, ישנם מספר דברים אותם עליכם לבדוק מראש.

 

מה חשוב לבדוק מראש?

כאשר אתם מעוניינים בשירותי הובלה ואחסון, עומדות בפניכם שתי האפשרויות. האחת, אחסון במחסן, השנייה, אחסון במכולה. כאשר אתם בחיפושים אחר חברה המספקת שירותים אלו, בדקו תחילה האם לחברה יש רישיון עסק ואת ההיתרים הדרושים לרבות היתר בניה והיתרים ממכבי האש.

במידה והחברה אינה עומדת בקריטריונים אלו, היא אינה מבוטחת. משמעות הדבר, היא שהרכוש אותו תאחסנו אצל החברה, עלול להיות בסכנה.

כמו כן, ישנה חשיבות רבה כי תתאפשר לכם גישה נוחה וקלה לרכוש שלכם.

 

מחסן או מכולה?

כאמור, מחסן ומכולה אלו שתי אפשרויות האחסון העומדות בפניכם. אז מה ההבדלים ביניהם? בשורה התחתונה, ההבדל הוא במחיר. עלויות האחסון במכולה, יהיו נמוכות יותר מעלויות אחסון במחסן.

מלבד ההבדל במחיר, ישנו הבדל נוסף והוא בשינוע. אחסון במכולה מאפשר לכם לשנע את המכולה, דבר היחסוך לכם את העמסה הכפולה על משאית ההובלה.

ודאו כי המחסן או המכולה בהם בחרתם לאחסן את רכושכם, איכותית, בעלת מיזוג, ואינה חדירה למזיקים למיניהם.

 

מה לא כדאי לאחסן?

למרות הימצאות ביטוח התכולה, ישנם מספר פריטים אותם לא מומלץ לאחסן, לרבות חפצי אומנות או חפצים בעלי ערך כספי גבוה. כמו כן, לא מומלץ לאחסן תכשיטים או חפצים בעלי ערך סנטימנטלי, עליהם לא תוכלו לקבל פיצוי כספי.

 

ביטוח תכולה

לחברת האחסון פוליסת ביטוח תכולה. ודאו כי לחברת האחסון שבחרתם אכן יש ביטוח תכולה, וכי היא אינה מציעה פוליסות אחרות אשר אינן מספקות את אותה ההגנה.

אם בחרתם בחברה אשר מספקת שירותי הובלה ואחסון יחד, ודאו כי פוליסת ביטוח התכולה, נוגעת גם לאחסון הרכוש, ולא רק להובלה. כמו כן, ודאו את גובה הכיסוי אשר הפוליסה מציעה, זאת על מנת לוודא כי הכיסוי הביטוחי גבוה משווי התכולה שלכם.

 

הכל למוביל – שירותים מקצועיים

אם אתם עוברים דירה או משפצים, ומחפשים פתרונות למעבר דירה, 'הכל למוביל' מספקת את כל הפתרונות. ב'הכל למוביל' תוכלו למצוא מארזי מעבר, חומרי ניקיון, שירותי הובלה וכן שירותי אחסון.

 

ארגזים