האם מומלץ לנקות את מכונת הכביסה לפני הובלה

מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת לנקות את מכונת הכביסה. בזמן המעבר גם ככה לא תוכלו להפעיל את המכונה. בנוסף, העובדה שתצטרכו לנתק את המכונה תאפשר לכם לבדוק את הצנרת שלה במבט בוחן. ככלל, מומלץ לנקות את מכונת הכביסה שלכם אחת לחודש, ומעבר דירה מקל על כך.

 

האם מומלץ לנקות את מכונת הכביסה לפני הובלה

הובלה של מכונת כביסה מחזירה את תשומת הלב שלנו אל המכונה ותפקודה. מכונת כביסה הפכה להיות חלק כל כך יומיומי מחיינו, שלפעמים אנחנו נוטים לשכוח כמה היא חשובה. חשוב מאוד לנקות את מכונת הכביסה שלכם. ביקשנו מהמומחים של WeClean להסביר לנו למה מומלץ לנקות את מכונת הכביסה לפני הובלה.

 

עובש במכונת הכביסה

מים עומדים, אפילו בשכבה דקה מאוד – יכולים להוביל בקלות להתפתחות של עובש. ניקוי מכונת כביסה באופן קבוע מסייע למנוע הצטברות של מים עומדים והתפתחות של עובש. עובש יכול ליצור מחלות נשימה, מחלות עיכול ועוד. השימוש במכונת כביסה עם עובש יכול להיות לא רק מגעיל – אלא גם מסוכן.

 

אבנית במכונת הכביסה

במים בישראל יש רמות גבוהות מאוד של אבנית. אלו מכם שמודעים לכך, וודאי דאגו להתקין מסנן אבנית בעת ההתקנה של מכונת הכביסה שלהם. אם לא התקנתם מסנן אבנית, מחוסר ידיעה או מבחירה, עלולה להצטבר אבנית במכונת הכביסה שלכם.

רמות גבוהות של אבנית פוגמות ברכות הכביסה שלכם, ומקצרות את אורך חיי מכונת הכביסה. ניקוי של מכונת כביסה לפני הובלה מאבנית יכול להוביל לשיפור במצבה הטכני של המכונה, ומתוך כך – גם של הכביסה שלכם.

 

לכלוך בפילטר מכונת כביסה

אחד המקומות הכי מסתוריים והכי פחות מתוחזקים בבית הוא הפילטר של מכונת הכביסה. למכונת הכביסה אנחנו מכניסים, מן הסתם, בגדים מלוכלכים. אל הלכלוך של הבגדים מצטרפים לכלוכים מזדמנים כמו שערות, חוטים שנפרמו מהבגדים ואבק. כל אלו מצטברים במהלך פעולתה של מכונת הכביסה בפילטר שלה.

 

איך מנקים מכונת כביסה

העובדה שמכונת הכביסה עומדת ריקה וחסרת שימוש לפני הובלה, יוצר הזדמנות פז לנקות את מכונת הכביסה שלכם. כדי לנקות את מכונת הכביסה מעובש, ניתן להפעיל את המכונה עם אקונומיקה כשהיא ריקה, או לשפשף עם אקונומיקה באופן נקודתי. כדי לנקות את מכונת הכביסה מאבנית, יש להפעיל אותה כשהיא ריקה עם חומץ במגירת אבקת הכביסה. כדי לנקות פילטר יש לשלוף אותו ולנקות ידנית.

 

סיכום

לסיכום, אכן כדאי ומומלץ לנקות את מכונת הכביסה לפני הובלה. יחד עם זאת, ניקוי של מכונת כביסה לפני הובלה הוא אינו הכרחי. מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מורכבת וארוכה ולא תמיד יש לכם זמן להשקיע בדברים קטנים כמו ניקיון מכונת הכביסה. לכן כדאי לנקות של מכונת הכביסה לפני ההובלה שלה. ההובלה מספקת הזדמנות להתמקד באחזקת המכונה, במקום בשימוש בה לכביסה.

לנקות את מכונת הכביסה