האם ניתן להוביל מזרנים בעצמכם או ששווה לשלם לחברת הובלות

קניתם מזרן חדש? מזל טוב! כל שתצטרכו עכשיו הוא להחליט כיצד תרצו להוביל אותו. ההתלבטות העיקרית היא בין הובלה עצמית שתוכלו לבצע ברכבכם הפרטי לבין תשלום לחברת הובלות שתעשה זאת בשבילכם. מעוניינים לשמוע על היתרונות והחסרונות בכל אחת מהאפשרויות? המשיכו לקרוא!

 

מתי יש לקנות מזרן חדש?

כמעט כל אחד מאיתנו יצטרך לעבור לפחות דירה אחת במהלך חייו. בימינו אנשים רבים שוכרים דירה כך שהצורך ברכישת מזרון עולה באופן דחוף יותר מבעבר. אחת ההתלבטויות הגדולות ביותר עבור כל מי שרק רכש מזרון חדש היא כיצד להוביל את המזרן לביתו? האם יש להיעזר בשירותים להובלת מזרנים או דווקא להשתמש ברכב פרטי ולקשור את המזרן על הגג.

השיקול העיקרי שיש לבחון לפני שניגשים לבחור כיצד להעביר את המזרן הוא בעיקר השאלה מהי הדרך הטובה ביותר שתשמור על המזרן החדש מפני נזקים ופגמים כתוצאה מההובלה. זכרו שפגיעה במזרון חדש מהווה עוגמת נפש בעיקר אם מדובר על מזרן יקר ואיכותי. לשם כך, כדאי לבחון את כל היתרונות והחסרונות עבור כל אחת מהשיטות על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

 

מה היתרונות והחסרונות עבור הובלת מזרן ברכב פרטי?

רוב המזרונים גדולים מידי מכדי להיכנס לתא המטען של הרכב. עם זאת, עדיין ניתן להוביל מזרנים בגודל זוגי, קינג סייז, או יחיד ברכב פרטי. רצוי במידה אם יש לכם או לחבריכם רכב טנדר מסחרי להיעזר בתא המטען הגדול על מנת  להוביל באופן נוח יותר את המזרן.

כמו כן, במידה והמזרן אותו אתם מעוניינים להוביל הינו בגודל יחיד, ניתן לקפל את המושבים בטנדר על מנת שיהיה מספיק מקום בחלק האחורי של הרכב. אם בכל זאת יש לכן מכונית פרטית, הדרך הרצויה להובלה של מזרונים היא על גג הרכב. עם זאת, עדיף שהובלה זו תהיה עבור מזרנים בגודל קטן וקל יחסית.

החיסרון בשיטה זו הוא כאמור, העובדה שמזרונים גדולים לא אידיאליים להובלה בדרך זו, כמו כן, יש לשים לב לשיקולי הבטיחות בעת הנסיעה. קשירה טובה של המזרון לגג קריטית על מנת שתוכלו להבטיח נסיעה בטוחה לכם והובלת המזרן בשלום.

 

מה היתרונות והחסרונות של הובלת מזרן באמצעות חברת הובלות?

הובלת מזרן דרך חברת הובלות היא דרך בטוחה יותר להובלה ביחס לקשירה על גג רכב פרטי. לחברות הובלות לרוב יש משאיות או מכוניות הבנויות בגודל המתאים להובלת מזרונים כך שהמזרן פחות ייפגע בעת ההובלה ואף תהיה לכם האפשרות לקבל את המזרן עד פתח החדר. עם זאת, לחברת הובלות יש דמי הובלה שתצטרכו לשלם בניגוד להובלה בעצמכם. עם זאת, תוכלו להנות מהעלאת המזרון ושמירה בטוחה עליו לאורך כל הדרך.

 

סיכום,

הובלת מזרן היא בחירה חשובה בעת קנייתו. כדאי לשים לב לכל אחד מהיתרונות והחסרונות שעומדים לרשותכם על מנת לקבל את הבחירה הטובה ביותר.

מזרונים