האם צריך גרר על מנת להחליף מצבר לרכב

לפעמים קורה שהרכב לא מתניע – רוב הנהגים מכירים את הסיטואציה המלחיצה הזו מקרוב, וכולם לכל הפחות חוששים מפניה.

זאת מכיוון שבמצב כזה אנו עלולים להיאלץ לאחר משמעותית או אף לבטל תוכניות שחשובות לנו, ולחכות שעות לגרר – לפעמים אפילו באמצע הדרך.

חשוב להבין שהסיבה לכך שהרבה לא מתניע בדרך כלל טמונה במצבר תקול.

אם כן, האם באמת צריך גרר כדי להחליף מצבר? המדריך הבא יענה על השאלה עבורכם.

 

החלפת מצבר

המצבר הוא למעשה סוללת הרכב, ואחראי על אספקת חשמל עבור כל מערכות הרכב החשמליות – המזגן, הרדיו, פנסי הרכב והאורות שבתוכו, נורות האזהרה, החלונות, המגבים ועוד. במידה והסוללה נגמרת, בלתי אפשרי אף להתניע את הרכב עד טעינה מחודשת של המצבר. לעיתים המצבר שובק חיים ואז יש להחליף אותו לאחד חדש.

לא במקרה המצבר כל כך פופולרי – זאת מכיוון שהוא נוטה להתקלקל לעיתים יחסית תכופות, בין אם בעקבות בלאי טבעי כתוצאה משימוש ממושך או כי אנו שוכחים לכבות את האורות ברכב. אבל חשוב להבין שכשהמצבר מתקלקל, לא בהכרח צריך גרר! מומלץ להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית.

 

שירותי גרר לעומת שירות החלפת מצבר

במידה ועולה הצורך לגרור את הרכב למוסך, יש לשלם על שירותי גרר, נוסף על טיפול במוסך ותשלום על המצבר עצמו. במילים אחרות, פירוש הדבר להיפרד ממאות אם לא אלפי שקלים בהמשך לגרירת הרכב למוסך המטפל, נוסף לשאר ההוצאות הכבדות ממילא.

שירות החלפת מצבר לא מסתכם בעזיבת המתקין לאחר התשלום על השירות, בדומה לשירותי הגרר. טרם החלפת המצבר מתבצעת בדיקה שלו כדי להבין אם באמת נדרשת החלפה, או שמא תיקון של כשלים או תקלות במצבר הוא טיפול מספיק. למשל, אחת הסיבות לכך שהרכב לא מניע היא מחסור במים מזוקקים במצבר, או התרוקנות שלהם. לכן, מתקין מקצועי יבצע בדיקות ולא ימהר להחליף את המצבר.

 

מדוע שירות עד הבית?

הרבה מאד נהגים נתקרים דווקא בחניית הבית או העבודה לפני היציאה כאשר הם לא מצליחים להניע את רכבם. שירות של מצבר עד הבית יגיע גם עד המשרד שלכם, כאשר מטרתו לסייע לכם להיות פחות לחוצים, ופשוט להמתין בסבלנות עם הרכב איפה שאתם.

כל מה שנדרש מכם זה לחכות למתקין המצברים שיגיע עד אליכם יחד עם מצבר שמתאים עבור הרכב שלכם, ועל ידי כך נחסכת המתנה ארוכה מאד שעלולה לשבש את השגרה או כל תכנון מיוחד אחר. מדובר במענה פשוט, יעיל ואיכותי עבור חילוץ במחיר משתלם יותר מהזמנת שירותי גרר, בשילוב אחריות מלאה.

 

איך לבחור שירות החלפת מצבר?

החברה Full Power מצברים היא חברה מומלצת ביותר שמתמחה בשירות החלפת מצבר עד הבית, בכל שעה. למעשה, החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי החלפת מצבר עד הבית 24\7 בעזרת צוות מיומן ומקצועי, שמגיע עד הבית או המשרד בזמינות מלאה ומהירות רבה.

 

כבר אין צורך בגרר!

במקרים בהם תזדקקי לדחיפות בשירות כשהרכב לא מניע, זכרו לפני שתתקשרו לגרר שאפשר גם אחרת. רכב שלא מניע או תקוע בגלל מצבר תקול לא בהכרח זקוק לשירות של גרר, אלא דווקא לשירות החלפת מצבר עד הבית.

שירות גרירה