מהן האפשרויות לדרכי משלוח בעסק קטן?

מכירים את הביטוי השחוק "בסוף תמיד הורגים את השליח?" אנחנו בטוחים שכן.

במובנים מסוימים בזמנים שלהיום המונח הזה התעצם פי כמה וזאת בגלל הסיבה שאנחנו מזמינים כמעט הכל באינטרנט: מוצרי חשמל, ביגוד, ריהוט, אוכל, מוצרי טיפוח והרשימה עוד ארוכה.

האוכלוסייה הפכה אדישה לקבלת משלוחים, בדיוק בגלל השכיחות והתדירות הגבוה, ועל כן הם מצפים ודורשים לקבל משלוחים זריזים, שליחים מהירים

ונחמדים בעלי תודעת שירות גבוהה.

אם אתם כאן, אתם כנראה מחפשים חברת שליחויות לעסק שלכם, חשוב לנו להבהיר ולהגיד לפני הכל – חברת השליחויות, בין אם תרצו בכך ובין אם לא, היא

הפנים של העסק שלכם! ברגע שהלקוח מקבל את המוצר שלכם מאדם מסוים הוא הופך חלק ממערך העובדים והשירות שלכם, וזהו לא דבר שכדאי להתפשר

או לחסוך בו בדיוק כפי שאתם לא חוסכים או מתפשרים באנשי שירות הלקוחות שלכם או באנשי השיווק והמכירה.

רימון משלוחים ריכזה לכם כאן את כל מה שאתם צריכים לדעת על משלוחים לעסקים, קריאה נעימה:

 

משלוחים לעסקים, לא עסק של מה בכך:

לא כל חברת שליחויות מתאימה וראויה לבצע כל סוג משלוח ושילוח שקיימים, למשל חברה המשלחת מוצרי מזון שונה מאוד מחברת שילוח שמשלחת משלוחים לבית משפט ושני החברות האלו שונות מאוד משילוחי ריהוט לבית או ציוד רפואי. לכן, בראש ובראשונה חשוב מאוד לוודא כי חברת השליחויות הרלוונטית מבצעת את סוג השילוח שנותן את המענה הטוב ביותר למוצר שלכם.
חברת שילוח המתמחה או לפחות מבצעת את סוג השליחויות שאתם צריכים, תדע להתאים את סוג התחבורה לסוג המוצר או החבילה שברצונכם לשלח באמצעותה.
לדוגמא: שילוח ציוד רפואי דחוף ישלח באופנוע ולא במשאית.

 

מהם היתרונות המרכזיים במשלוח לעסקים?

היתרון המרכזי והחשוב ביותר משלוחים לעסקים הוא העובדה שהם חוסכים: זמן, כסף ומשאבים בהוצאות העסק. ברגע שבעל עסק מסר את הסחורה לחברת השילוח, תפקידה היחיד של חברת השילוח זה שהמוצרים יגיעו בזמן הנדרש, במצב מצוין ועם לקוח מרוצה. כל כאב הראש הזה נחסך מבעל העסק ואם חברת השליחויות שהוא בחר בה טובה אז הוא "קנה" לעצמו שקט וביטחון בנושא הזה.
אין כיום עסק שלא מבצע משלוחים! הסטטיסטיקה אומרת שבעוד כ10 שנים המספרים הגבוהים האלה עתידים להכפיל את עצמם. אל תישארו מאחור.

 

 

באילו מקרים כדאי להשתמש במשלוחים לעסק שלכם?

התשובה היא: בכל מצב! כך תכפילו את כמות הלקוחות שלכם בכך שאתם יכולים ומגיעים לכל מקום בארץ. אתם למעשה מגדילים את שטח הפנים של חתך האוכלוסייה בו אתם נוגעים.
אם בעבר המיקום של החנות, העיצוב, חלון הראווה או השלט היו עושים את העבודה, כיום החוקים השתנו!

חברת רימון שליחויות מזמינה אתכם להנות משירותי השילוח המקצועיים והאמינים ביותר. מדדים