הדברה לפני או אחרי מעבר דירה?

מעבר דירה הינו הליך שמצריך תכנון מוקפד שיוביל למעבר קל ובטוח. מי שעברו מספר דירות בחייהם, יודעים שיש כמה קריטריונים שצריך לשים לב אליהם, רגע לפני שמתחילים באריזות. מדריך זה יציג את הקריטריון שיאפשר מעבר דירה קל, נעים ונטול מזיקים. מדובר כמובן בהדברה ביתית. הישארו כאן ותבינו מה עליכם לעשות בדיוק ובאיזה שלב.

 

תכירו את ההדברה המדוברת

בעוד כמה רגעים נציג בפניכם את הזמן המתאים ביותר לבצע את ההדברה, רגע לפני שזה יקרה, עליכם לדעת שמדובר בהדברה שמתאימה לסילוק של מזיקים מסוגים שונים (ולאו דווקא חרקים), לדוגמא:

  • עכברים
  • יונים
  • יתושים
  • פשפשים
  • תיקנים ועוד

תכירו את ההדברה המדוברת

 

מתי צריך לבצע את ההדברה?

כעת אפשר לציין בפניכם שהדברה לבית חדש או דירה יד שנייה צריכה להתרחש טרם המעבר. שכן, ההליך מצריך יציאה של בני הבית ממנו למשך כמה שעות. ברגע שתבצעו את ההליך לפני שתיכנסו לדירה, יתאפשר לכם להמשיך בחייכם, מבלי לשנות את סדר היום.

פשוט בגלל שהמדביר יגיע למקום שיהיה ריק מאנשים, יבצע את עבודתו ויאמר לכם לאחר מכן, מתי ניתן יהיה להיכנס לבית החדש. חשוב לציין שההמלצה היא לבצע את ההליך תוך סיוע מצד גורם מקצועי ולא באופן עצמאי. שמענו לא פעם על מי שניסו להפחית עלויות לפני שביררו מהו מחיר ריסוס והדברה לדירה קטנה או גדולה, מתוך מחשבה לחסוך בהוצאה.

 

חשיבות ההסתייעות במדביר מוסמך

בחרנו להתעכב על המידע שהוצג בסיום הפסקה הקודמת, כדי להעלות את המודעות לנושא ולאפשר לכל אחת ואחד מכם לבצע את הליך ההדברה על הצד הטוב ביותר. נסביר בקצרה שחשוב להסתייע במדביר מומלץ מכמה סיבות. תחילה, יש בידיו חומרי הדברה איכותיים שלא פוגעים בבני אדם או בעלי החיים שאתם מגדלים בבית (חתולים, כלבים ועוד).

שנית, הוא יודע לבצע את עבודתו נאמנה ולהבטיח לכם שהמזיקים לא יהיו במקום לאחר שתיכנסו לדירה החדשה. שני הדברים הללו לא מובטחים לכם במידה ותחליטו לבצע את ההליך בעצמכם. לכן, עדיף לפנות לבעל מקצוע שיעניק לכם שקט נפשי ובית נקי ממזיקים.

 

כך תגיעו לבעל מקצוע מומלץ בתחום ההדברה

יש היצע רחב של מדבירים ברחבי הארץ, סביר להניח שאתם רוצים להיות בטוחים שתבחרו בבעל המקצוע הטוב ביותר בתחום. אם כך, כדאי שתדעו שיש אתרים שמרכזים את המדבירים הטובים ביותר בכל אזור בארץ. כך שעליכם פשוט לגלוש לאתר מסוג זה, להזין את מקום מגוריכם וליצור קשר עם אחד מאנשי המקצוע שיוצגו בפניכם.

 

השורה התחתונה

הדברה צריכה להתבצע לפני מעבר דירה. שכן, כך ניתן להיכנס לבית החדש כשהוא נקי ב – 100% ממזיקים לתקופה ממושכת. כעת אתם יודעים שמי שמתכנן לעבור לבית חדש, צריך להוסיף את הליך ההדברה לרשימת הפעולות ההכרחיות שכוללת בדרך כלל את ההובלה, האריזה וניקיון הבית.

כך תגיעו לבעל מקצוע מומלץ בתחום ההדברה