הדברת נמלים בבית – מדריך מעשי

תרסיס כשרואים חיות מסוג כלשהו בבית, הרבה פעמים הנטייה שלנו היא לקוות שאותה חיה הגיעה לבד ולא עם להקה או מושבה שלמה.

עם זאת, בפועל אנחנו יודעים שזה לא כך, ובטח לא כאשר מדברים על נמלים.

הנמלים חיות במושבות גדולות, יש להן מלכה וקנים שבהן הן מסתובבות.

מה עושים במצב כזה ואיך נכון יהיה להתמודד איתן? על התשובות במאמר שלפניכם.

 

האם הדברה שתעשו לבד יכולה לסייע?

ראיתם נמלים הולכים ובאות על השיש? בכל מקום אחר בבית? ואתם תוהים מה לעשות? אם כך, סביר להניח שגם אתם, כמו רבים אחרים, פשוט בדקתם את המצב של אותה שיירת נמלת כמה וכמה פעמים. כלומר, לא תמיד כבר בפעם הראשונה כשאנחנו רואים נמלים אנחנו מבינים שמאחוריהן יש עוד קבוצה ענקית של נמלים ולכן פעמים רבות נזניח את הטיפול בעניין. חשוב להבין: הזמן לא משחק לטובתכם ולכן רצוי שתגיבו כמה שיותר מהר. יתרה מכך, כאשר מדברים על נמלים, תהיו בטוחים שאתם רואים רק חלק מהן, כי הרוב נמצאות בכלל בקן. חשבתם להדביר לבד? אתם יכולים לנסות זאת, אבל הסיכוי שזה יעזור הוא קלוש. לעומת זאת, אם תזמינו שירותי הדברת מזיקים תוכלו להיות בטוחים שהבעיה תטופל על הצד הטוב ביותר.

 

למה כדאי להזמין הדברה ירוקה?

השלב הבא שאתם צריכים לעבור בדרך להדברת הנמלים בבית, זה להחליט האם אתם מעדיפים הדברה ירוקה או כימית. אין ויכוח על כך שבישראל נעשה שימוש בכמויות מאוד גדולות של חומרי הדברה כימיים ואין ספק שזה יכול להיות יעיל, אך האם זה כדאי? כלל לא בטוח. חומרי ההדברה הכימיים פוגעים בסופו של דבר לא רק בנמלים או בחיה שמפניה אנחנו רוצים להדביר, אלא גם בבני האדם ובעיקר בסביבה. לכן, אם ניתן להזמין שירותי הדברה אקולוגית וירוקה, למה לחשוב פעמיים? בצורה כזאת תיהנו גם מהעובדה שהנמלים תיעלמנה וגם מהידיעה הברורה שאתם לא פוגעים לחינם בכדור הארץ ובסיבה.

 

איזה מדביר יתאים למשימה?

מדבירים פועלים היום בכל הארץ, מה שמעורר את הדילמה: אל מי פונים? למעשה, זה השלב השלישי של המדריך המעשי להדברת נמלים בבית, כי יש משמעות אדירה לשאלה באיזה איש מקצוע תבחרו. המדבירים שאליהם אתם מתקשרים חייבים להיות רציניים, מקצועיים וכאלה שמגיעים עם ניסיון רב. לכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק את הנושא לעומק ולראות מיהם אותם מדבירים, למה שלא תעשו זאת? בנוסף, המדבירים צריכים לעבוד גם עם התעודות הנדרשות שמוכיחות שהם אכן עוסקים בתחום בצורה חוקית, כך שרצוי לבדוק גם את העניין הזה. לבסוף, כדי לבחור את המדבירים הכי טובים שיש, רצוי גם לברר כמה זה יכול לעלות. לא תמיד חובה להזמין את המדבירים שיגבו מכם את הסכום הכי גבוה שיש על הדברת נמלים בבית.

 

נמלים על היד