מה ההבדל בין הובלה ללא מנוף להובלה עם מנוף?

בשנים האחרונות חלה מגמה של עלייה בהובלות עם מנוף.

כדי לדעת מה ההבדל בין הובלה עם מנוף לבין הובלה ללא מנוף, צריך לערות השוואה בין השניים.

במאמר זה נפרט את כל המידע הנוגע להובלה עם מנוף. כך שאם אינכם בקיאים בתחום, לאחר קריאת המאמר, תוכלו לדעת בדיוק במה מדובר. בנוסף לכך, נערוך בהמשך המאמר השוואה בין

הובלה עם מנוף לבין הובלה ללא מנוף, כך שתוכלו לראות את ההבדלים ולהחליט האם הובלה עם מנוף מתאימה לכם.

 

מהי הובלה עם מנוף?

רגע לפני שנסקור בפניכם את ההבדלים שבהובלה עם מנוף, חשוב להסביר מהי בעצם הובלה שכזו. הובלה עם מנוף היא כזו שמאפשרת לכם להוריד את תכולת הבית שלכם באמצעות מנוף דרך מרפסת הבית או דרך חלון גדול. הובלה עם מנוף חוסכת את הורדת הריהוט דרך המעלית או המדרגות.

 

מהם ההבדלים בין הובלה עם מנוף לבין הובלה ללא מנוף?

פירוט הובלה ללא מנוף הובלה עם מנוף
משך זמן העברת הריהוט בבית גדול שמכיל הרבה ציוד הובלה ללא מנוף צפויה לארוך זמן רב. הסיבה לכך היא שהמובילים יצטרכו לעלות ולרדת עם הציוד הרב. כך שאם יש לכם מעלית בבניין וגם  אם אין, מדובר בפעולה שעשויה לארוך זמן רב. הובלה עם מנוף תקצר באופן משמעותי את זמן ההובלה.
הסיבה לכך היא שבעת שימוש במנוף, ניתן להוריד במהירות יחסית את הציוד ללא מאמץ.
העברה של ציוד כבד או עדין במיוחד הובלה של ציוד כבד או עדין במיוחד צפויה להיות איטית ולא קלה עבור המובילים.
אם אתם רוצים למשל להעביר פסנתר או ציוד שביר, יש סיכוי שהציוד שלכם יפגע בעת ההעברה במידה ותחליטו להעביר ללא מנוף.
הסיכוי לכך שהציוד שלכם ייפגע בעת העברה עם מנוף הוא נמוך הרבה יותר. הסיבה לכך היא שהציוד שלכם מועבר בעדינות מהדירה אל המנוף ומשם אל המשאית. מדובר במעט תזוזה, כך שהסיכוי שהציוד ייפגע יורד באופן משמעותי.
מחיר העברת הציוד ייתכן שבחירה בהובלה ללא מנוף תהיה זולה יותר, אך הסיכון שהציוד שלכם ייפגע בעת ההובלה, גבוה יותר. ייתכן שכשמדובר בבחירה של מנוף הרמה מחיר יהיה גבוה יותר לעומת הובלה ללא מנוף. אך התמורה שתקבלו בבחירה זו תהיה גבוהה הרבה יותר.

 

 

לסיכום – מתי לשקול הובלה עם מנוף?

חשוב לציין כי אם אתם גרים בקומה גבוהה ללא מעלית, ההמלצה שלנו היא לשקול לבצע הובלה עם מנוף. הסיבה לכך די ברורה.
המובילים יצטרכו לעלות ולרדת כמה קומות עם הריהוט שלכם. מעבר לקושי שהם עשויים לחוות, מעבר להצעת המחיר הגבוהה שאתם צפויים לקבל, עומד השיקול החשוב ביותר – השמירה על תכולת הבית שלכם. אתם הרי רוצים שתכולת הבית שלכם תישמר ולא תיפגע בעת המעבר. לכן, בחירה בהובלה עם מנוף תהיה המתאימה ביותר עבורכם.

 

שרשרת