מה ההבדל בין חיפוי קיר טלוויזיה לחיפוי קיר במטבח

מה זה בעצם חיפוי קיר ?

חיפויי הוא בעצם כיסוי שמוצמד לקירות החדר/ מטבח והוא בא לענות על צורך דקורטיבי או על צורך פונקציונלי של ניקיון ונוחות. במטבחים ובחדרי אמבטיה, הנחיצות של חיפויי הקיר גבוהה מאוד מאשר שאר חדרי הבית.

 

חיפוי קיר במטבח

כאשר נבחר לעשות חיפוי קיר מטבח יש לבחור תחילה חומר גלם מתאים. חומר הגלם הינו דבר חשוב, שכן בחירה נכונה תקנה לכם עבודה נוחה וקלה במטבח. חומר הגלם שתבחרו למטבח צריך להיות עמיד ללחות, ריחות, שומנים, טמפ' שונות וכו', לכן חשוב לבחור את החומרים המתמודדים ביעילות עם תנאים אלה שגם מתנקים בקלות. למרות שהמטבח הוא די גדול, חלק גדול משטח הקירות מכוסים בכלל בארונות, כך שהשטח בפועל שצריך לכסות יכול להיות קטן למדי. בדרך כלל היינו מתקינים את חיפוי הקיר לאחר התקנת יחידות המטבח (מקרר,מ.כביסה וכו'), בכדי למזער את הכמות הנדרשת. יש להתחשב בזה שהחיפוי יעשה לגובה, מלבד הנוחות בלנקות אותו הוא ישפיע גם על עיצוב הבית. חיפוי זכוכית למטבח לדוגמא יכול להעניק מראה מבריק ונקי למטבח ודורש מעט עבודת ניקיון עליו.

 

חיפוי קיר טלוויזיה

טלוויזיה היא אולי המכשיר הכי אהוב בבית, לא משנה באיזה גיל אתם תמיד כיף לחזור אליה אחרי העבודה/ לימודים.                                                                                                                        עם השנים הטלוויזיה עברה אבולוציה כמו שאר מכשירי החשמל האחרים בבית ומקופסה גדולה וכבדה שזרוקה באמצע הסלון, היא הפכה להיות מוצר מרכזי, שהחלל שבו היא נמצאת צריך להיות מותאם אליה בין אם זה בסלון או בחדר השינה.

חיפוי קיר טלוויזיה מאפשר לשלב בצורה הרמונית ונוחה את הטלוויזיה היכן שרק נרצה.

בחיפוי קיר טלוויזיה נתייחס אך ורק לנוחות ולאלמנטים עיצוביים, לעומת חיפוי מטבח, שם הדגש העיצובי נדחק מעט לטובת  דרישות פונקציונליות של ניקיון ותחזוקה. המטבח נמצא בשימוש תמידי, אם מבחינת שהייה בו ואזור בישול ואחסון ולכן חשוף יותר לשחיקה מהירה.

 

שלט ופלזמה