הובלה כבדה עם מנוף

מעבר דירה הוא דבר כמעט בסיסי היום, אפשר להגיד שכולנו נשתמש בזה כמו רכב או אוטובוס.
רובנו רק נחשוב שאנחנו לא צריכים הובלה כבדה עם מנוף, אבל למרבה הפלא כמעט כל מי שעובר דירה יכול להשתמש בהובלה מסוג זה.


למה הובלה כבדה

מטרת הובלה כבדה עם מנוף היא לרוב על מנת לשנע דברים גדולים ושבירים, כאלו שגם לא תמיד מצליחים המובילים להוריד דרך חדר המדרגות.
אבל לא רק לשם אלו הובלה כבדה עם מנוף היא חיובית, היא יכולה לשמש דיירים העוברים מדירה גובהה אחת לאחרת או להפך ומה שגם לרוב יקצר את תהליך העברה יותר מהעברה "רגילה". 

 


מעבר זהיר יותר

לא פעם אנו שומעים על מקרים בהם גם נשברו חלק מרהיטים שהועברו דירה, אלו אולי היו גם יכולים להימנע אם ומעבר הדירה היה קורה על ידי הובלה כבדה עם מנוף ואפילו הובלה שהיא יחסית קלה.
דרך היציאה של הריהוט נעשה לרוב בצורה חלקה יותר על ידי המנוף, מצמצם את הסיכוי למפגעים ומעלה את הסיכוי לשמירת החפצים בזמן המעבר.

בתי עסק ומסעדות

גם בתי עסק כמו בתי קפה מסעדות ופאבים יכולים להנות מהובלה כבדה עם מנוף, מכיוון שהובלות מסוג זה יכולות להעלות את הציוד הכבד של מכונות הקפה השולחנות ועוד ציוד שנמצא ברוב אותם המקומות ולשמור על שלמותו.
לא רק על השלמות החפצים אלא גם על מהירות ההובלה, וכזו שנעשית על ידי מנוף במיוחד למסעדות אשר זמן הוא דבר יקר ערך עבורם, יכולה לצמצם את עלות המעבר ואת הזמן שהוא לוקח.

 

 

מעברי דירה

וכמעט בכל דירה אנו מחזיקים בציוד שיוכל ואפילו עדיף לפעמים שיעבור בהובלה כבדה עם מנוף.
בכך אנו מתייחסים גם למקררים גדולים, ארנות ואפילו פסנתר.
במקום להשקיע זמן בלעטוף חפצים גדולים כאלו, הן מצד הלקוח וגם מצד המוביל.
הובלה כבדה במנוף תתבצע על ידי המובילים עצמם ותגיע לרוב הישר אל תוך המשאית, לכן שימוש בהובלה מסוג זה יכולה לעזור גם למעבר דירה ולא רק להעברת בתי עסק או ציוד ענקי.


איך נבחר?

לרוב נעשה זאת על ידי חיפוש ונשאל אנשים שאנחנו מכירים, אבל בסופו של דבר מה שחשוב בעיקר להובלה כבדה עם מנוף היא הידע והניסיון שיש לחברה.
כך אנו נוכל לדעת ששמנו את החפצים שכל כך יקרים לבית שלנו, לאנשים שידעו לשמור עליהם ולדאוג שיגיעו בבטחה אל היעד החדש אליו אנחנו עוברים.

ראש שקט במעבר

מכל אלו אנחנו יכולים רק להסיק שהובלה כבדה עם מנוף יכולה לשמש כמעט כל אחד ועדיפה על הובלה מהסוג הרגיל.
בעיקר כי הובלה מסוג זה תתן לנו את הבטחון והראש השקט שרוב הציוד שלנו יעבור בצורה הבטוחה ביותר בשביל שנתחיל בצורה הנעימה ביותר אל היעד החדש, ובהצלחה במעבר.

הובלה כבדה