הובלה מיוחדת לקנבסים בהדפסה אישית – מה חשוב לעשות

שמענו לאחרונה על כמה מקרים של הובלות שגרמו לנזק רב לתמונות שהודפסו על קנבס. הדבר נובע ברוב המקרים מחוסר מודעות.

כידוע, תמונות שמודפסות על קנבס בהדפסה אישית הן בדרך כלל תמונות שקרובות ללבם של האנשים שבחרו להוציא אותם לאור, כך שמדובר במקרים מצערים ביותר שגורמים לאי נוחות לשני הצדדים.

אם אתם קוראים את השורות האלו ואתם ניצבים בפני הובלה שמעלה בכם חשש וחרדה לתמונות הקנבס שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן תגלו את הכללים שיאפשרו לכם לשמור על הקנבסים שלכם עם הובלה מיוחדת וגם בלעדיה.

 

כלל ראשון – תיידעו את המוביל שיש לכם תמונות קנבס

הכלל הראשון אומר שאתם צריכים קודם כל ליידע את המוביל, עוד בשיחה הראשונית איתו שיש לכם תמונות קנבס שהדפסתם בהדפסה אישית. חשוב שתבררו איתו שיש לו ניסיון קודם בהובלה של תמונות כאלה. כך תוכלו להיות בטוחים שיש לו את הידע (או שאין לו, ואז להמשיך לכלל הבא או לזה שאחריו). שימו לב! לפעמים זה לא מספיק ליידע בשיחה הראשונית. אתם כנראה תתבקשו לשלוח פירוט של תכולת הבית שלכם. להלן דוגמא לרשימת פירוט שכזו:

  • 2 ספות
  • פוטון
  • מכונת כביסה
  • תמונות קנבס בהדפסה אישית

חשוב שתזכרו להוסיף לצד פירוט זה , הערה ובה תציינו שיש לכם תמונות קנבס שצריך להעביר בזהירות.

 

כלל שני – תבחרו בהובלה מיוחדת עם מוביל שמכיר את התחום

אם מסיבה כלשהי, הכלל הראשון לא מתאפשר לכם, אתם תמיד יכולים לבחור בהובלה מיוחדת. כזו שכוללת מוביל שמכיר את התחום והוא יודע כמה חשוב להוביל בעדינות פריטים שונים שעברו הדפסה על קנבס. ברוב המקרים, מדובר במובילים שיש להם ידע בהעברת חפצים שבירים ביותר וייתכן שהובלה מסוג זה תעלה לכם קצת יותר מהובלה רגילה. אבל בסופו של דבר אתם תרוויחו שקט נפשי ותוכלו להיות בטוחים שהקנבסים שלכם יגיעו ליעדם בשלום כשהם שלמים ובטוחים.
אם מסיבה כלשהי הכלל הזה לא מתאים לכם, אתם יכולים לבחור בכלל השלישי שיאפשר לכם להיות הכי רגועים.

 

כלל שלישי – תערכו הובלה נפרדת עם הרכב לקנבסים שלכם

אם אתם לא סומכים על אף אחד אחר פרט לעצמכם (וזה הגיוני לחלוטין, מדובר בפריטים יקרים ללבכם), אתם צריכים לערוך הובלה נפרדת עם הרכב שלכם. אנו ממליצים לערוך את ההובלה הזו לפני ההובלה הגדולה, כדי שתוכלו להניח את הקנבס במיקומו החדש, על הקיר או בבוידעם. העיקר שיהיה במקום בטוח. כך  תוכלו להיות רגועים ולדעת שהקנבס שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר, אלו שישמרו עליו הכי טוב שיש.

אלו היו 3 הכללים שאתם צריכים להכיר בכל הנוגע להובלה מיוחדת ורגילה של קנבסים בהדפסה אישית. אנו מאחלים לכם שהקנבס יגיע ליעדו בשלום ולא משנה באיזו דרך תבחרו.

 

חברת הובלות