הובלה של דיסק יהלום

בעבר כשאנשים היו מעוניינים להרוס קירות בטון, לרוב היו משתמשים בפטישי אוויר מסיביים כדי להפיל את הקיר ולהחליף במשהו חדש.

עם השנים עלתה מודעות לחסרונות הרבים של אופן פעולה זה: מדובר בעבודה לא מדויקת שעלולה לגרום נזק למבנה כולל סדיקתו ופגיעה ביציבותו, וכמו כן עבודה זו יוצרת פסולת רבה העלולה למשוך מזיקים שונים ואבק הפוגע בבריאות.

בשל כל הסיבות האלו התפתחו טכנולוגיות מתקדמות יותר לניסור בטון עבור עבודה מדויקת יותר שיוצרת את התועלת הרבה ביותר ללא נזק.

 

ניסור בטון באמצעות טכנולוגיית היהלום

כיום הטכנולוגיה הנפוצה ביותר עבור ניסור בטון היא טכנולוגיית היהלום. למעשה מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת לנסר בטון ממש כפי שאנחנו מנסרים עץ. מן הסתם לנסר בטון זו פעולה מורכבת וקשה הרבה יותר מניסור בטון ולכן נצטרך להשתמש בכלים אחרים.

הכלי בו משתמשים לשם ניסור בטון הוא מסור יהלום. עבודות בטון יכולות להיות מגוונות מאוד, ולכן ישנם כל מיני סוגים של מסורי יהלום המיועדים לעבודות שונות לפי גודל גוף הבטון אותו אנחנו מנסרים ומורכבות העבודה. באופן כללי, המאפיינים המשותפים למסורי יהלום הם אלה:

מסור דיסק המצופה ביהלומים:

מסור יהלום הוא מסור דיסק עוצמתי ביותר המסתובב במהירות גבוהה מאוד. הדיסק הוא להב משונן ומצופה בשכבת יהלומים כתושים. יהלום הוא מינרל חזק ביותר, ולכן הוא הופך את המסור לעוצמתי ומדויק מאוד ואידיאלי לעבודה עם בטון.

 

הזרמת מים:

למסור יהלום לרוב יהיה מנגנון הזרמת מים. מנגנון זה נועד לשרת שתי מטרות: המטרה הראשונה היא מניעת חימום יתר שכן פעולת החיכוך של הלהב בבטון יוצרת טמפרטורה גבוהה, והמטרה השנייה היא שליטה באבק הנוצר מעבודה זו וכך באמצעות מנגנון הזרמת המים נשמור על סביבת עבודה נקייה יותר ומאובקת פחות.

 

כיצד נבצע הובלה של מסור יהלום?

התשובה לכך תלויה כמובן במסור המסור והציוד בו אנחנו משתמשים. כפי שאמרנו, לעבודות שונות נדרשים מסורים מסוגים שונים, ובמידה ומדובר במסור גדול ומסיבי יתכן ונצטרך להוביל אותו במשאית, אך אם מדובר במסור קטן יותר יתכן ורכב קטן יספיק. בנוסף, היות ומדובר בציוד חד ומסוכן מומלץ מאוד לכסות אותו בעת ההובלה.

 

כמה עולה עבודת ניסור בטון?

עבודות ניסור בטון מתומחרות לפי סוג העבודה וכן כמות העבודה הנדרשת. אין דין ניר קירות טרומיים כניסור צינורות בטון גדולים – ולכן התמחור משתנה לפי סוג העבודה. בנוסף, התמחור נעשה לפי מטר: משלמים על מטר שמנסרים, כאשר ככל שמנסרים יותר המחיר פר מטר בטון יורד.

 

מי מספק שירותי ניסור בטון?

עבור ניסור בטון מומלץ לשכור חברה שמתמחה בעבודה זו. חברת POWER ניסור בטון מציעה מגוון שירותי ניסור בטון ובעלת ניסיון רב בתחום, משתמשת בציוד המתקדם ביותר וכמובן – דואגת באופן מתמיד להתמקצעות מרבית של עובדיה. החברה מספקת שירות בכל רחבי הארץ ועובדיה מבוטחים ביטוח צד ג' עד 2 מיליון ש"ח.

 

דיסק