הובלות לאזורים עם אטרקציות – איך לעשות את זה בצורה בטוחה

קבוצות מאורגנות, וועדי עובדים, ארגונים ועסקים המארגנים ימי כייף וגיבוש לעובדים צריכים גם לדאוג להובלה בטוחה ונוחה לאטרקציות שהם מציעים.

המאמר יפרט כיצד לעשות זאת בצורה בטוחה.

 

הסעות לאטרקציות בארץ

אטרקציות בארץ יכולות להיות במקומות מרוחקים מאזור המגורים וחשוב להגיע אליהן בבטחה במיוחד כשמדובר על קבוצות פרטיות או קבוצות מאורגנות שצריכות להגיע מהצפון למרכז או לדרום ולהיפך. ההסעות חוסכות את העמידה בפקקים ופותרות בעיות חנייה במיוחד בערים ראשיות כמו ירושלים, חיפה או תל אביב. כאשר מארגנים טיול לעובדים למשל, אי אפשר לצפות שהם יגיעו למקומות מרוחקים עם המכוניות הפרטיות, יוציאו עלויות על דלק, יעמדו בפקקים ויצטרכו לחפש חנייה. המארגנים צריכים לדאוג שההסעה תאסוף את הנוסעים מנקודות איסוף שונות ולאחר מכן תחזיר אותם לביתם בשלום.

 

כיצד לארגן את לוח הזמנים עם ההסעה?

כאשר מארגנים הסעה לאטרקציה חשוב לקבוע מראש את לוחות הזמנים על מנת שהנוסעים לא יצטרכו לחכות זמן רב לאיסוף וכדי שבחזרה ההסעה תגיע כשהאטרקציה מסתיימת ולא מוקדם או מאוחר מדי. ייתכן שיהיו מקרים בהם ההסעה תצטרך להגיע לנקודות ענין או אטרקציות נוספות באזור ולכן חייבים להיות מתואמים לגבי לוחות הזמנים.

 

הכללים להובלות מוצלחות לאטרקציות

אם אתם קבוצת מטיילים ורוצים להוזיל עלויות ולהזמין הסעה לאטרקציות שונות מומלץ לערוך השוואת מחירים לפני שמזמינים אוטובוס או מיניבוס. ראשית, יש לדעת מהו מספר המשתתפים ורק אז להזמין הסעה. זכרו שרכב ההסעה צריך להיות נגיש לאנשים עם מוגבלויות ותקין. כלומר, חגורות בטיחות תקינות, מיזוג אוויר, כסאות נוחים ושלמים וניקיון. וודאו מראש שלאוטובוס יש מיקרופון תקין, מערכת אודיו, וידיאו וטלוויזיות תקינות. אם גם תדרשו אוטובוס עם אינטרנט אלחוטי זה יסייע מאוד לקבוצת הנוסעים שיעריכו זאת. חוץ מזה יש להקפיד שחברת ההסעות תחזיק ברישיונות המתאימים ובביטוח מתאים. רצוי לקבל על חברת ההסעות המלצות ממכרים, קבוצות חברתיות או חוות דעת של גולשים. גם לנהג יש תפקיד חשוב. הוא צריך להיות אדיב לנוסעים, לעמוד בלוח הזמנים, לנהוג בזהירות ועל פי החוקים ולהיות בקיא במסלול ובדרכי גישה לחניונים. פעמים רבות האוטובוס מביא את הנוסעים לנקודה אחת ואוסף אותם מנקודה אחרת ולכן הנהג חייב לדעת זאת מראש. לאחר בחירת החברה המתאימה מומלץ ליצור קשר עם הנהג ולהתרשם ממנו.

 

האטרקציות שדואגות להסעות

ישנן לעיתים אטרקציות שהן עצמן דואגות להובלה על מנת שיגיעו אליהן לקוחות באמצעות שאטלים שמגיעים בשעות קבועות לנקודות האיסוף. מדובר על יחסי win win – בצורה כזו גם הובלת הלקוחות מאפשרת להם להגיע בבטחה לאטרקציה וגם מקום האטרקציה מרוויח מכך לקוחות. בדרך כלל אלו הסעות בחינם שמהוות שירות ללקוחות. לפיכך, לפני שמזמינים אטרקציה חשוב לבדוק אם במקום גם מעניקים שירות הסעה לאזור.

 

 

רכב כבד