הובלות בבאר שבע – מה חשוב לדעת לפני ההובלה

מעבר דירה זה עסק לא פשוט, הוא דרוש תיאומים רבים ומתבסס במידה רבה על כך שעניינים ירוצו חלק.

כל ההכנות המפרכות למעבר מתנקזות לרגע אחד כאשר המוביל בא, המעבר, וגם המצב הנפשי של העובר, יקום וייפול עם איכות המוביל ורמת השירות שהוא מביא.

 

איך בוחרים מוביל?

מוביל טוב הוא מוביל שאפשר לסמוך עליו, וככזה הוא יגיע אל הלקוח עם המלצות טובות ושיטת עבודה שקופה ועניינית. מובילים בדרך כלל מתמחים באזורי עבודה מסוימים והיכרות שלהם עם השטח תתרום להרצה חלקה של העניינים, ולכן כדאי לברר על הובלות בבאר שבע בצורה ממוקדת. בשלב הסינון כדאי לבחון את האמינות שהמוביל מציג, בשוק לא חסרים 'חאפרים' שיעבדו בלי ביטוח ויסירו מעצמם את האחריות במקרה של נזק. לכן כדאי לעבוד עם מוביל ותיק וידוע שקיבל המלצות ממכרים או מאתרי ביקורת כדוגמת מידרג. כדאי לזכור שלמוביל טוב יש הרבה עבודה ולכן יש להתחיל לתאם איתו את העבודה כמה שיותר מוקדם.

 

בחרתי חברה, מה עושים עכשיו

העבודה של המוביל מורכבת וצורכת הרבה משאבים וידע, כמו כח אדם להובלה ואנשי מקצוע שידעו להפעיל מנוף ולפרק רהיטים קשים להעברה. הצעת מחיר סופית בטרם יום המעבר תחסוך הרבה בעיות וכאב לב בשלב ההובלה בפועל. בתקשורת עם מוביל פוטנציאלי כדאי לתאם פגישה בבית הלקוח בה נציג יתעד את תכולת הבית וייתן הצעת מחיר, כך שלא תופתעו ביום המעבר מתוספת תשלום בעבור מדרגה או רהיט ששכחתם. כדי לוודא שהצעת המחיר משתלמת אפשר לבדוק באתרי השוואת מחירים את הסכום שנלקח בדרך כלל בשביל הובלה דומה, או לחילופין לבחור בחברה שמחויבת לשקיפות ומנגישה את המחירים שהיא גובה באתר האינטרנט שלה.

טיפ לחיסכון – חודשי החורף העונה החלשה של עסקי ההובלה. הובלה בתקופה הזאת תוכל לחסוך ללקוח עד כ- 40 אחוז בהשוואה להובלה דומה בקיץ.

 

המחיר כמדד לאמינות

הובלה דורשת בסופו של יום השקעה כספית, ולכן הצעת מחיר נמוכה מהמקובל בתחום אמורה להדאיג את הלקוח ולדרוש חקירה נוספת על חברת ההובלות. ישנם מובילים שעובדים באופן עצמאי וללא אישור עם משאיות וציוד של חברה אחרת. בנוסף יש לוודא שעל אף שהצעת המחיר נראית כסופית היא לא משמיטה עלויות כגון מיסים או קרטונים ושירותי אריזה.

 

תכנון מקדים זהיר יתברר כהשקעה משתלמת

יום המעבר יכול להירשם כזיכרון נחמד וקליל אם יודרו ממנו חוויות כמו התמקחות או צוות הובלה שמעכב את לוח הזמנים, שלפעמים יכולים לגרום לדחייה של המעבר ביום שלם. סידור מראש של ענייני הביטוח, דרישות ההובלה ופיצוי על עיכוב בזמנים יקל על המעבר ויבטיח שקט נפשי ללקוח. עבודה מול מוביל ידוע ומומלץ תחסוך הרבה כאב ראש ובדרך כלל גם כסף.

 

משאית