הובלות קטנות – מה נכלל בתוכן ואיך מתמחרים

אחת הסיבות שהובלה של ציוד היא דבר כל כך יקר נובעת מהשימוש במשאיות גדולות לצורך הובלה. במידה ואנחנו צריכים לבצע הובלה קטנה, בחירה בחברה שמחזיקה בכלים קטנים יותר יכולה להוזיל את עלות ההובלה. כאן נספר לכם איך מחשבים את המחיר של הובלה כזו. 

 

כמות הציוד

הנתון הראשון שמשפיע על המחיר של ההובלה הוא היקף הציוד שאתם צריכים להוביל. החל מרמה מסוימת חברת ההובלה תצטרך לדאוג לכם למשאית גדולה, מה שכמובן יעלה את המחיר של ההובלה. חברה מקצועית להובלות קטנות מחזיקה רכבים קטנים שנועדו לאפשר לכם לבצע העברה קטנה בלי לשלם את המחיר שחברת הובלות רגילה הייתה גובה מכם בשל השימוש במשאית גדולה.

כמות הציוד

מרחק הנסיעה

נתון נוסף שגם הוא בא לידי ביטוי במחיר של ההובלה הוא מרחק הנסיעה. חברת הובלות מקומית בדרך כלל לא תגבה מכם מחיר גבוה מידי על הובלה שנעשית בתוך העיר או האזור שבו היא פועלת, אולם ברגע שאנחנו מדברים על נסיעה בין עירונית, במיוחד אם מדובר על נסיעה לטווח אורך המחיר של ההובלה הולך לעלות, גם אם מדובר על הובלה קטנה שבה לא נעשה שימוש במשאית גדולה.

 

פריטים רגישים

בכל הובלה ישנם פריטים שאותם אנחנו לא יכולים לארוז בצורה רגילה כמו שאר הציוד בהובלה. כמות הפריטים הללו גם היא משפיעה על מחיר ההובלה, כיון שהם דורשים יחס מיוחד, אריזה עם ציוד הגנה ושמירה עליהם גם במהלך הנסיעה. יש מי שבוחרים להוביל בכוחות עצמם את הפריטים הרגישים מחשש לנזק שיכול לקרות להם, ואם לא בחרתם באפשרות הזו מחיר ההובלה יעלה.

 

אריזה ופריקה

החלק המרכזי של ההובלה זה כמובן האריזה והפריקה של הציוד. אם אתם אורזים את הציוד שלכם לבד ומשאירים לחברה רק לקחת את הארגזים המחיר יהיה נמוך יותר. מנגד, יש מי שמעוניינים לקבל שירות שכולל גם ארגזים ואריזה. לא כל החברות מעניקות שירות כזה, אולם מי מהן שכן יגבו כמובן מחיר גבוה יותר על הובלה שבה ניתן שירות מהסוג הזה.

 

על מה להקפיד בבחירת חברת הובלות קטנה

אחרי שהבנתם איך מחשבים את המחיר של הובלה קטנה, חשוב לזכור שהמחיר הוא לא הכל. בסופו של דבר המטרה שלכם היא שהציוד שלכם יגיע שלם ליעד שלו, גם אם המחיר של הובלה כזו יהיה מעט יותר גבוה. בבחירה של חברת הובלות תנו דגש על המקצועיות של החברה, על המוניטין שלה ולא רק על המחיר. המחיר הוא נתון חשוב, אבל אל תתנו לו לקבוע לכם איזה חברת הובלות לקחת.

 

לסיכום

הובלה קטנה היא הובלה שבה לא צריך להוביל יותר מידי ציוד. הובלה כזו יכולה להיות הובלה של דירה קטנה או שינוע של פריט כבד. כאן ספרנו לכם כיצד מתבצע התמחור של הובלה כזו.

הובלות קטנות