הובלות של מכשירי חשמל – איך להוביל שואב אבק ללא פגע?

רוצים לקנות שואב אבק מבלי לצאת מהבית? אין לכם איך להעביר את המכשיר החשמלי שקניתם מהחנות אל הבית? חברת הובלות אמינה תעביר לכם את החבילות שלכם בזהירות וביעילות, כך שלא תצטרכו להתאמץ כלל.

 

הובלות של מכשירי חשמל

אם גם אתם חלק מהשינוי שקורה פה לאחרונה, כנראה שגם אתם רוכשים כרגע בעיקר באינטרנט. קניות באינטרנט, מחייבות במרבית המקרים לבחור בהובלה או משלוח עד הבית, גם כאשר מדובר בחבילות בגודל קטן או בינוני, שעל פניו ניתן היה להעביר אותן עצמאית. למען האמת, מרבית מכשירי החשמל ידרשו מכם לבחור בהובלה עד הבית, מפאת הגודל והמשקל, ועדיין אנו עלולים להרגיש מעט לא בטוחים כשנדע שמישהו אחר מעביר את הרכוש שלנו ממקום למקום.

 

מוצרי החשמל הנמכרים ביותר

הניחוש הראשון שלכם למוצר החשמל הפופולארי ביותר יהיה הטלוויזיה, אך למרות שמדובר במוצר פופולארי מאוד, בראש הרשימה מככבים המזגנים, בלעדיהם אי אפשר להתמודד עם מזג האוויר הישראלי. מוצר חשמלי נוסף שהדרישה אליו גבוהה מאוד, הוא שואב אבק אלחוטי. שואבי האבק הישנים, שהגבילו את השימוש בהם רק לטווח אליו מגיע אורך הכבל, כבר מאחורינו (על אף שגם הם ממשיכים להימכר). וודאי שכבר שמעתם את המילים שואב אבק דייסון, שכן חברת דייסון הפכה למותג בקרב קטגוריית שואבי האבק, ובצדק. שיטוט קל באינטרנט יגלה לכם כי בקלות אתם גם יכולים להזמין אליכם הובלה של אחד כזה ישירות הביתה.

 

הובלות של מכשירי חשמל – היתרונות והחסרונות

החסרונות העיקריים הם כמובן הסכנה שיקרה משהו למכשיר שלכם עוד לפני שהגיע אליכם, או שרכושכם יפגע בעת שחברת ההובלות תעביר אותו מדירתכם הישנה אל החדשה. חסרון נוסף, בהובלות של רכישות חדשות, הוא הזמן שיהיה עליכם להמתין עד שיגיע תורכם בסיבוב הפיזור של החבילות, כאשר לפעמים מדובר ב- 7 ימי עסקים ויותר. עם זאת, במקרים בהם מדובר בהובלה של מכשירי חשמל, גוברים היתרונות על החסרונות. הובלה של מכשירי חשמל היא מלאכה לאנשים בעלי הציוד המתאים והידע המתאים כיצד להוביל ולסחוב את המכשירים אליכם הביתה. ללא הידע המתאים והכוח הפיזי הדרוש, אתם עלולים להסב למכשיר החשמלי נזק שהאחריות איננה מכסה. בנוסף, במרבית המקרים המכשיר החשמלי פשוט לא יכנס לרכב המשפחתי שלכם, אלא אם כן יש לכם טנדר או נגרר.

 

כמה עולה הובלה של מכשירי חשמל?

אם הגעתם למסקנה שמה שנכון לכם הוא לשלוח את מכשירי החשמל שלכם עם חברת הובלות, אתם בטח מעוניינים לדעת כמה זה יעלה לכם. רוב החנויות והאתרים מהם תרכשו יאפשרו לכם להוסיף תשלום להובלה כבר במעמד הרכישה, במידה וההובלה איננה כלולה כבר במחיר. מחיר ההובלה משתנה לפי גודל החבילה אותה רכשתם, כך שמחיר ההובלה יכול להתחיל מ- 30 שקלים ולטפס ל- 350 שקלים ומעלה.

 

לסיכום

הובלה של מכשירי חשמל היא קצת "כאב ראש" למי שאין לו רכב גדול או כוח לסחוב אותם אל הדירה. שימוש בחברת הובלות פוטרת אתכם מהדאגות הללו, ומבטיחה שהרכישות החדשות שלכם יגיעו בבטחה אל ביתם החדש.

 

מכשיר חשמל