הובלת אקווריום בדרום

☑️ הובלת אקווריום בדרום באמצעות מובילים מוסמכים.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ הובלה בטוחה עם חברת ההובלות הטובה בארץ.

☑️ מובילים מוסמכים.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

להובלת אקווריום בדרום חייגו:

077-805-3559 📞

הובלת אקווריום בדרום
הובלת אקווריום בדרום

חברות ההובלה השונות המעניקות שירות בדרום, לעתים מתמודדות עם הובלות מורכבות במיוחד, ודוגמה לכך היא הובלת אקווריום בדרום. אקווריום משמש לדקורציה בבתים ומשרדים רבים בדרום, והוא מעניק תחושה נעימה ומיוחדת בחדר שבו הוא נמצא.

בעוד חלק מהאנשים מסתפקים באקווריום קטן יחסית, אנו נתקלים לא פעם באקווריומים גדולים במיוחד, שמכילים עשרות ליטרים של מים. כשאנו מעוניינים להוביל את תכולת הדירה או המשרד שלנו, אקווריום שכזה עשוי להוות אתגר רציני למובילים. איך מעבירים חפץ שכזה, וכמה זה אמור לעלות לנו? כל זאת ועוד – במאמר הבא.

 

שירותי הובלות בדרום

מגמת מעברי הדירה והמשרד בדרום עלתה מדרגה בשנים האחרונות, ונראה שאופי החיים הנוכחי משפיע על כך באופן ישיר. שינוי מקום מגורים או מיקום של משרד – הוא משהו שאנשים נוהגים לבצע לעתים יותר תכופות לאחרונה, וזה נובע מהצורך להתאים את עצמנו לשינויים הדינאמיים של התקופה שבה אנו חיים.

עקב עליית הביקוש להובלת אקווריום בדרום, חברות ההובלה מעניקות סוגים שונים של שירותים, החל מהובלות קלאסיות, דרך הובלות קטנות, וכלה בהובלות של חפצים מיוחדים, הדורשות תשומת לב מקצועית במיוחד. אחד החפצים הדורשים ניסיון רב מצידם של המובילים, הוא אקווריום גדול הדורש הובלה.

 

הובלת אקווריום בדרום

בתים ומשרדים רבים בדרום, נוהגים להחזיק אקווריום כאביזר דקורטיבי בסלון או החדר הקבלה, וחלק מהאנשים עושים זאת בעיקר עקב תחביב של גידול דגים. אקווריומים מגיעים בגדלים שונים, הם יכולים להסתכם בצנצנת זכוכית קטנה, ומצד שני הם יכולים להגיע ככלי גדול המכיל עשרות ליטרים של מים.

במצבים שבהם האקווריום הוא גדול במיוחד, אתם בוודאי יכולים להבין את המורכבות שבהובלה שלו ממקום למקום. חברות הובלה מסוימות, כמו שלנו, מציעות את שירותי הובלת אקווריום בדרום.

 

האתגר בעת הובלת אקווריום בדרום

כשאנו מבצעים הובלת אקווריום בדרום, אקווריום גדול ומסיבי, יש פרמטרים רבים שאנו צריכים לחשוב עליהם. יש שתי דרכים עיקריות להוביל אקווריום, הראשונה היא לרוקן אותו מהמים והדגים ולהוביל אותם בנפרד, והשנייה היא העברת האקווריום כשהוא מלא במים.

הובלת האקווריום כשהוא מלא במים, חוסכת עבורנו עבודה רבה וסיכון לדגים, ומצד שני – היא טומנת בחובה סיכונים רבים, וצריכה להיעשות בתשומת לב. על מה אנו צריכים לחשוב בעת שאנו מובילים אקווריום מלא?

 

ניתוק מערכות החמצן, הסינון והתאורה

אקווריומים גדולים, דורשים תחזוקה שוטפת באמצעות מערכות שונות המחוברות לחשמל. חשוב לזכור לנתק את הפילטרים ע"פ ההוראות, ולהוציא אותם מתוך האקווריום. במידה ויש מנורות מובנות במכסה או בקירות האקווריום, נפרק אותן לצורך ההובלה. בעת שאנו מובילים אקווריום מלא – נרצה שלא יהיו בו מכשירים נלווים.

 

הובלת אקווריום בדרום – מניעת שברים וסדקים באקווריום

זכרו שכשאנו מובילים אקווריום מלא במים, אין יותר מדי מרווח לטעויות. כל מכה קטנה וכל סדק – יגרום לדליפת מים במקרה הטוב, ולניפוץ האקווריום במקרה הפחות טוב. משום כך, יש לרפד ולארוז היטב את האקווריום מכל הכיוונים, כיוון שלמעשה רובו המכריע עשוי זכוכית.

 

שיטת ההובלה

אם עד כה יכולנו להסתדר בעצמנו, הרי שכאן נכנסים לתמונה המובילים, וכאן תיבחן המקצועיות שלהם. המובילים יוכלו לייעץ לכם על שיטת ההובלה לאקווריום שלכם בדרום, כך שהוא יעמוד בסיכון הנמוך ביותר בעת ההובלה. אקווריומים מסוימים יכולים להיות מובלים ע"י שניים או שלושה אנשים באמצעות סבלות, ואקווריומים אחרים מחייבים שימוש במנוף עקב משקלם הרב. לעתים יידרש מנוף גם כשמדובר בקומות נמוכות, וזאת עקב רגישות האקווריום.

 

מחיר הובלת אקווריום בדרום

הובלה של אקווריומים גדולים נחשבת למורכבת במיוחד, ואף מורכבת יותר מהובלת פסנתר או מכונת כביסה. משום כך, היא תעלה מעט יותר מהובלת חפצים אחרים. מחירי הובלת אקווריום בדרום נעים בין 200 ל – 600 שקלים בהערכה גסה, כשהמחיר יכול לנוע בהתחשב במספר פרמטרים:

 

גודל האקווריום

אקווריום גדול יותר, יהיה בעל משקל גבוה יותר, ולכן ידרוש עבודה רבה יותר וישפיע על המחיר.

 

האם האקווריום ריק או מלא

הובלה של אקווריום ריק נחשבת לפשוטה יותר, ולכן היא תפחית משמעותית את המחיר.

 

מרחק ההובלה של הובלת אקווריום בדרום

כמו בכל הובלה, המרחק ישפיע על הוצאות הזמן והדלק של חברת ההובלות, ולכן על המחיר.

 

צורך במנוף

שימוש במנוף מייקר את עלות ההובלה, ולרוב עלותו מחושבת ע"פ שעת עבודה.

להזמנת הובלת אקווריום בדרום חייגו – 077-805-3559

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.