הובלת חדרי ילדים – איך תשמרו על התמונות שהם כל כך אוהבים

מעבר דירה דורש פעולות מרובות ביניהם כמובן תהליך ההובלה של הרהיטים שאתם לוקחים איתכם לדירה החדשה.

במאמר הזה נתמקד באחד החדרים עם הרהיטים הקריטיים ביותר והוא כמובן חדר הילדים.

איך הובלות עובד? באילו גורמים חברות ההובלה מתחשבות כשהם באים לשנע עבורכם רהיטים לבית החדש? וכמובן ואולי הכי חשוב, איך מוצאים חברת

הובלות שתוביל את הרהיטים שלכם במקצועיות, מבלי לפגוע בתמונות שהם אוהבים.

 

הובלת חדרי ילדים – איך זה עובד?

הובלת חדרי ילדים הוא תהליך שמשתנה מבית לבית שכן כל בית וחדר הילדים שלו עם הצרכים האישיים בהם חברת ההובלה תצטרך להתחשב. במידה ולמשל יש רהיטים שניתנים לפירוק ייתכן וחברת ההובלות תבקש מכם לעשות זאת מראש.

אם מדובר בתמונות כמו תמונות לחדרי ילדים או תמונות קנבס לחדר ילדים למשל על חברת ההובלת לנקוט באמצעי זהירות ניכרים שכן אנחנו לא רוצים שייגרם שום פגע לתמונות היקרות לנו.

 

איך קובעים את המחיר של הובלה?

בין הגורמים שייקבעו את מחירי ההובלה יהיו כמובן המרחק בין הנכסים שאתם רוצים לבצע ביניהם את ההובלה. כמות הרהיטים היא גורם קריטי, אילו סוגי רהיטים, ככל שיש יותר מוצרים כבדים כגון ארונות, מיטות ושולחנות כך ההובלה תהיה יקרה יותר.

מכמה קומות יש לשנע את הרהיטים, אם יש מעלית ככל הנראה שזה יוזיל משמעותית את העלויות. אם צריך להשתמש במנוף מיוחד שיוריד רהיטים מהחדר ישירות שכן אי אפשר להוריד אותם דרך המדרגות/מעלית, במקרה כזה ההובלה כמובן תהיה מורכבת יותר ובהתאם יקרה יותר.

 

איך למצוא חברת הובלה שתעשה את זה נכון?

ראשית אנחנו ממליצים לכם לעשות השוואת מחירים יעילה בין כלל חברות ההובלה שיש באזור המגורים שלכם למרות שבעיקרון רוב חברות ההובלות עובדות בכל הארץ. ישנם מגוון של חברות ההובלה כך שאין סיבה שתצטרכו להתפשר על מחיר שכן יש תחרות גבוה מאוד בין חברות ההובלה השונות וכדי לכם לנצל את זה.

בשביל שהתמונות שאתם מעבירים והרהיטים היקרים לכם לא ייפגעו בדרך עקב טעויות אנוש רצוי לוודא שאתם שוכרים את שירותם של חברת הובלת בעלת מוניטין חיובי ואחת שהיא מוכרת לקהל הרחב.

הכי טוב אם תבקשו המלצות מחברים קרובים אליכם שאתם סומכים עליהם ויודעים שאם הם ממליצים לכם על חברת הובלות אז ככל הנראה כדי לכם לכל הפחות ליצור איתם קשר.

הובלות יכול להיות באמת סיפור מורכב, זה יכול להיות מאוד מלחיץ ומשהו שדורש מכם תשומת לב רבה. אם תמצאו חברת הובלות מקצועית ומוכרת שתדרוש מכם הוצאה כספית מעט גבוה יותר ייתכן מאוד וזה יקל עליכם מאוד שכן תהיה לכם גם אחריות על רהיטים במקרה הגרוע ביותר למרות שחברה מובילה לא אמורה לגרום לבעיות כלשהם.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם ומאחלים לכם המון הצלחה במעבר הדירה שלכם!

 

משאיות