הובלת חדר אמבטיה מעוצב – איך לעשות זאת בצורה נכונה?

הובלות זה תחום שרבים מאתנו עושים בו טעויות.

כל אחד צריך להשכיר את שירותה של חברת הובלות בשלב מסוים בחייו, לכן המידע בכתבה הבאה רלוונטי לכל אדם.

כיוון שמדובר בבטיחות של הרכוש שלכם, כדאי לכם לבחור חברת הובלות בצורה נכונה. כמו כן, יכול להיות יש אביזרים שתבחרו להוביל באופן עצמאי מפאת הזהירות.

בנוגע לחדר אמבטיה, בו יש אביזרים עדינים כמו מקלחון למשל, יש לנקוט באמצעי זהירות גדולים מאוד.

 

על איזה מוצרים כדאי לשמור?

הובלה של ציוד לחדר האמבטיה צריכה להיות זהירה ביותר. יש אביזרים שיכולים להתעקם או להישבר בקלות, וחבל. למשל – מקלחון מזכוכית בעיצוב מיוחד, כיור חרסינה ייחודי, ברזים עדינים ועוד. הפריטים הללו עולים הרבה כסף בשל העיצוב המיוחד, אז כדאי לכם להשקיע עוד קצת כסף בשביל לוודא שההובלה תהיה בטוחה. אם רכשתם מוצרים יוקרתיים, כמו באתר של באטיקו, כדאי שתשמרו עליהם בעת ההובלה.

 

איך לשמור על הפריטים השבירים של חדר האמבטיה?

תוכל ולהשתמש במגוון טכניקות

  1. עטפו בניילון של אריזה זהירה את אביזרי הזכוכית.
  2. הכניסו את אביזרי הזכוכית לקרטון שמרופד בניילון של אריזה.
  3. העבירו בעצמכם את הפריטים העדינים וסעו בזהירות.

 

איך לבחור חברת הובלה?

חברת הובלה צריכה להיות מקצועית ואמינה, על מנת שתהיו בטוחים ורגועים בקשר לתכולת הבית שלכם. ראשית, עליכם לבחון אם לחברה יש המלצות מלקוחות קודמים. במידה ואין לה או שהיא לא מוכנה לפרט בנושא, אל תבחרו בה! שנית, עליכם לבדוק שהחברה עובדת באזורכם, כדי שהיא לא תגבה כסף רב על הדלק. כמו כן, עליכם לשים לב להצעת המחיר ולהבין מהי בדיוק כוללת. אנו ממליצים לערוך השוואה של המחירים של חברות שונות, ורק לאחר מכן לבחור בחברת הובלה.

 

הובלה עם מנוף – מתי צריך את זה?

הובלה עם מנו רלוונטית לבניינים בהם אין מעלית ויש צורך להעביר רהיט גדול וכבד. כמו כן, היא רלוונטית לבתים בהם ניתן להוציא את רהיט מסוים רק מחלון גבוה, ולא מהדלת. כשמדובר במוצרים של האמבטיה, בדרך כלל זה לא נצרך.

 

הובלה פרטית – מתי זה עדיף?

הובלה פרטית, כלומר שאתם עושים בעצמכם, היא זהירה יותר ובטוחה יותר. עדיף לכם להעביר את רוב החפצים עם חברת ההובלות, ורק את מה שיקר לליבכם לקחת בעצמכם. בנוסף, גם אם תבחרו לתת הכל לחברת ההובלות זה בסדר גמור.

 

סיכום

חברת הובלות נותנת שירות שכולנו זקוקים לו במעבר דירה. על מנת שרכושכם לא ייהרס בעת ההובלה, ובייחוד ריהוט האמבטיה, כדאי שתדאגו להובלה איכותית או שתעשו את זה בעצמכם. שמרו על החפצים שלכם כיוון ששילמתם עליהם כסף רב, ומשום שחלק מהם יקרים לליבכם. שיהיה מעבר דירה בטוח ומוצלח!

 

חברת הובלות