הובלת חדר שינה

למי מאיתנו אין חדר שינה אחד לפחות בבית אשר גרם לו לתהות או להתעמת עם השאלה "כיצד אני מוציא את כל הרכוש שלי מפה כשארצה לעבור דירה?". לאותם אנשים אשר שאלו את עצמם את השאלה הזו, או לאנשים אשר מחשים אחר דירה חדשה ויש ברשותם ציוד חדר שינה מורכב כבר, קיים פתרון פשוט ויעיל – הובלת חדר שינה.

הובלות חדר שינה, כשמן כן תפקידן, לבצע הובלות של ריהוט, מכשירי חשמל למיניהם, שידות, מראות וכיו"ב, אשר המשותף לכל אלה הוא שהן מצויות בחדר או בחדרי השינה שבבית.

☑️ שירות הובלת חדרי שינה מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

 

הובלת חדר שינה
הובלת חדר שינה

אם גם אתם מחפשים הובלת חדר שינה, ולא צריכים להוביל דבר מלבד זאת, אנחנו עומדים לשירותכם. אנו מעניקים לכל המבקש, שירותי הובלת חדרי שינה ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר שיכולה להיות. 

תהליך הובלה שמתבצע על ידי צוות מובילים מנוסה ומוכשר, אשר יודע את עבודתו ומבצע אותה נאמנה, ובצורה הכי טובה שתוכלו לבקש – אתם רגועים אנחנו הצלחנו!

הובלת חדר שינה במרכז

הובלת חדר שינה בצפון

הובלת חדר שינה בדרום

הובלת חדר שינה בשרון

הובלת חדר שינה בחיפה

הובלת חדר שינה בירושלים

הובלת חדר שינה ביהודה ושומרון

 

הובלת חדר שינה – היכרות ראשונה

אחד מיני סוגי ההובלות הרבים שקיימים הינו הובלת חדר שינה. שירותי הובלות חדר שינה נקראים לרוב במקרים בהם אין צורך להוביל את כל תכולת הדירה, אך יש צורך להוביל את תכולת חדר השינה. למשל, כאשר קניתם תכולת חדר שינה חדשה לרבות מיטה, ארון, שידה וכו', וברצונכם להוציא את הריהוט הישן או להביא את החדש לדירה, מומלץ להשתמש בוהבלה מסוג זה על מנת להבטיח את איכות ההובלה והתמקדותה במטרה.

הובלת חדר שינה כוללת שלושה חלקים, כבכל סוג הובלה שהוא – אריזה שינוע ופריקה, כאשר כל אחד מהם מורכב מאתגרים ופעולות שונות שעל צוות המובילים לדעת להתמודד איתו על מנת להבטיח תהליך הובלה בטוח, מקצועי שיערך בצורה הטובה ביותר.

הובלת חדר שינה - היכרות ראשונה

 

מה אני יכול להוביל מחדר השינה שלי?

על מנת לבצע הובלת חדר שינה, מן הראוי שנצטרך דברים שברצוננו להעביר מהדירה ליעד אחר או ממקום כלשהו לדירה (חנות מיטות וכו'). אז טרם ההחלטה על הפריטים אותם ברצונכם להעביר, מומלץ לדעת אילו פריטים יכולים להיחשב כמתאימים להובלת חדר שינה.

  1. מיטה – הפריט הראשון הינו, איך לא, מיטה. מיטה הניתנת להובלה יכולה להיות מיטת יחיד או מיטה זוגית. בשני המקרים יש ליידע את חברת ההובלה איזה סוג מיטה ברצונכם להוביל על מנת שייערכו בהתאם.
  2. ארון – פריט נוסף המצוי כמעט בכל חדר שינה הוא ארון. בין אם ארון אחסון בגדים ובין אם ארון נעליים או משחקים, תהליך ההובלה יכול לכלול את פירוק הארון לשם הובלתו והרכבתו ביעד החדש במידת הצורך.
  3. תכולת ארון – ישנם חברות הובלה אשר מציעות כחלק מהובלת הארון אפשרות להוביל גם את תכולתו. אם ברצונכם לעשות זאת, יש לברר את האפשרות מול חברת ההובלה טרם ההובלה עצמה.
  4. שידה – בחדרי שינה רבים מצויים שידות או כונניות לשם אחסון פריטים שונים.
  5. טלוויזיה – ישנם חדרי שינה אשר כוללים טלוויזיות, אשר ניתן להובילן גם כן.

 

אם כן, פריטים אשר נמצאים בחדר השינה משתנים מאדם לאדם ומבית לבית, לכן הפריטים אשר מופיעים ברשימה זו אינם הפריטים היחידים שניתן להוביל, אלא הפריטים העיקריים והשכיחים ביותר שניתן למצוא בחדר השינה הסטנדרטי, ולהוביל אותם כחלק מתהליכי הובלות חדר שינה.

מה אני יכול להוביל מחדר השינה שלי?

 

למה כדאי הובלת חדר שינה – יתרונות ההובלה

כמו בכל הובלה שהיא, גם כשמדובר על הובלת חדר שינה קיימים יתרונות רבים שבעקבותם מומלץ להשתמש בשירותי הובלה זו ולא בשירותי הובלה אחרת לרבות הובלת ריהוט.

ראשית, הובלות חדרי שינה מתמקדות ומנוסות בתחום ברמה כזו שתהליך ההובלה יתקיים בצורה שהכי מתאימה להובלת חדר שינה, ועל כן בצורה הכי בטוחה וטובה שיכולה להיות.

שנית, מחיר הובלת חדר שינה נמוך משאר מחירי הובלות תכולת דירה וזאת מאחר שכאמור, הובלת חדר שינה מתמקדת אך ורק בכך, ועל כן אין גורמים שיוסיפו למחיר מלבד אלו שאמורים להיות.

יתרון נוסף הוא עניין היעילות והזמן, מאחר שצוות ההובלה אכן יודע ומיומן לקיים הובלות של חדרי שינה, משך זמן ההובלה מתקצר משמעותית מפאת יעילות צוות ההובלה המנוסה.

ישנם יתרונות נוספים, אך אלו הם העיקריים שבהם.

למה כדאי הובלת חדר שינה - יתרונות ההובלה

 

מה כולל תהליך ההובלה עצמו?

תהליך הובלת חדר שינה יכול לכלול כמה גורמים שונים אשר כל אחד מהם משתייך לסוג אחר של ריהוט הנמצא בחדר השינה. ישנם כמה חלקים עיקריים שכל הובלה חייבת להכיל, ומלבדם גורמים נוספים אשר כל הובלה המחשיבה עצמה כהובלת חדר שינה צריכה להכיל.

 

פירוק והרכבת רהיטים

תהליך האריזה של ההובלה, צריך לכלול בתוכו אפשרות לפירוק רהיטים אשר יש צורך בכך לשם הובלתם, אריזתם ושינועם ליעד החדש. כמו כן, תהליך הפריקה דורש מצוות המובילים להיות בעלי ידע וניסיון על מנת להרכיב חזרה את אותם הרהיטים שפורקו לשם הובלתם, ברמת חוזק וביטחון כאילו מעולם לא פורקו.

פירוק והרכבת רהיטים

 

אריזה וסידור ארונות

כחלק מהפריטים הנמצאים בחדר השינה, נמצא גם ארון ותכולתו. מאחר שברוב המקרים אין אפשרות להוביל את הארון כפי שהוא מפאת גודלו או משקלו. על כן, כחלק מתהליך ההובלה, נדרש פירוקו של ארון לשם אפשרות אריזתו ושינועו. מלבד זאת, נדרשת האפשרות לארוז את תכולת הארון לרבות בגדים, נעליים וכו'.

 

שינוע

החלק המהווה את ההובלה עצמה, ונמצא בכל הובלה שהיא, הוא תהליך השינוע, משמע החלק בו מעבירים את תכולת חדר השינה מהיעד ההתחלתי ליעד הסופי.
תהליך זה כולל את סידור הפריטים במיכל ההובלה והעברתם באמצעי ההובלה ליעד המתוכנן.

שינוע

 

כמה עולה הובלת חדר שינה?

לפי כל האמור לעיל, ניתן להבין כי מאחר שכל הובלת חדר שינה מורכבת באופן שונה ומכילה פרטים שונים ופריטי הובלה שונים, לכל הובלת חדר שינה מחיר שונה גם כן.

אם כן, הגורמים המשפיעים על מחיר ההובלה הם לרוב כמות הפריטים, המרחק בין יעדי ההובלה, משקלם של הפריטים, גודלם, רמת מורכבות הובלתם וכיו"ב.

למרות כל זאת, מחירי הובלת חדר שינה אינם אמורים להיות גבוהים מדי ומחירם מתחיל מ – 300₪ והמקסימום תלוי בהובלתכם באופן ספציפי. המחיר הנמוך נובע מהעובדה כי בסופו של יום, ההובלה אינה מכילה כמות רבה מדי של פריטים ומתקיימת עבור חדר אחד בלבד עם מאפיינים זהים בין כל הובלות חדרי השינה, מה שמעניק לצוות ההובלה להתמקד ולהתמקצע בהובלות מסוג זה, ובכך לאפשר להם לבצע את ההובלה במהירות וביעילות יתרה.

 

מחירון הובלת חדר שינה כללי

הובלת חדר שינה החל מ – 250₪
הובלת מיטה החל מ – 190₪
הובלת מטבח החל מ – 200₪

 

להובלת חדר שינה במחיר מעולה, בלי התפשרות על אמינות ומקצועיות חייגו עוד היום וגלו עולם הובלות חדש ומצוין – 077-805-3559

כמות חדרי השינה הניתנים להובלה בהובלה אחת אינה מוגבלת, אך יש ליידע את חברת ההובלה בכמות הרצויה על מנת שאלו יוכלו להיערך בהתאם ולהתכונן עם כמות ציוד מתאימה וסוג ציוד מתאים לכמות המתוכננת.

הובלת חדרי שינה מתבקשת בעיקר כאשר אנו מחליפים את תכולת חדר השינה שלנו, מביאים תכולה חדשה או מוסרים את התכולה הישנה. במקרים כאלו נזדקק לשירותי הובלת חדר שינה על מנת לשנע את תכולת החדר מהמקום הרצוי או אליו, על פי הצורך.

גודל חדר השינה אינו משפיע על מחיר ההובלה ככלל. מה שגודל החדר כן משפיע עליו ברוב המקרים הוא כמות הפריטים המצויים בחדר, אשר אלו כן משפיעים על המחיר.

הובלה טובה נמדדת על פי איכות צוות המובילים, רמת הניסיון שלהם בסוג ההובלה הרצוי, אמינות חברת ההובלות וכמובן עובדות בשטח. הדרך הטובה ביותר למצוא הובלה טובה היא בעזרת חוות דעת מפי אנשים שעבדו עם חברת ההובלות. במקרה שאפשרות זו אינה זמינה מומלץ להתקשר לחברת ההובלה, לשאול ולהתעניין ובהתאם להתרשם ולבחור.