הובלת חומרי ניקוי – אילו דברים חייבים לקחת בחשבון

אין ספק שלעבור דירה זה דבר מתיש ומעצבן, צריך לחשוב איך אורזים כל דבר בצורה טובה, בטוחה וששום דבר לא יישבר. בין אם זה מוצרי חשמל, ריהוט, בגדים, ואפילו חומרי ניקוי.

אז אילו דברים חייבים לקחת בחשבון כשמובילים חומרי ניקוי?

כל הפרטים לפניכם.

 

לסגור את המוצרים בצורה הרמטית

גם אם נראה לכם שסגרתם את חומרי הניקוי ממש חזק ואין סיכוי שיישפך מהם חומר, תחשבו שוב. ברגע שחומרי ניקוי עוברים טלטלה כזאת גדולה, הסיכוי שהחומר שנמצא בבקבוק יישפך גדול מאוד, ולכן, מומלץ לאטום את הפקק עם נייר דביק או לעטוף את הבקבוק עם כמה שקיות ולסגור היטב, ככה תוכלו להיות בטוחים שהחומר לא יישפך. תוכלו להתייעץ עם חברת my clean איך לעשות זאת.

 

לשים את כל חומרי הניקוי ביחד

מומלץ מאוד להניח את כל חומרי הניקוי ביחד באותו ארגז – אקונומיקה, סבון כלים, סבון רצפות חומרים לתהליך פוליש לרצפה ועוד. לא מומלץ לפזר אותם בין הארגזים השונים על מנת למנוע סיכוי שהם יישפכו ושיהיה מצב שהם יהרסו את שאר הדברים הנמצאים בארגז. כמובן שאת כל הסבונים לשימוש אישי כמו שמפו, מרכך וסבון רחצה מומלץ להניח בארגז נפרד.

 

להעמיד את כל חומרי הניקוי

הרבה פעמים מוצרים נוטים להישפך במיוחד אם הם נוטים על צידם. חשוב, במיוחד בהובלה של חומרי ניקוי, להעמיד את כל המוצרים ולצופף אותם בארגז כך שלא יהיה מצב שאחד מהחומרים יפול, יישפך וירטיב את הארגז או כל מוצר אחר שנמצא מתחת לארגז חומרי הניקוי. חשוב להקפיד על כך על מנת למנוע מצב שכזה.

 

סימון הארגז

המון פעמים יש נטייה למובילי תכולת דירה לא להתחשב בתכולת הארגזים ולהטות את הארגזים או להניח בחוזקה, ככה שהמון פעמים דברים נשפכים או נשברים. מומלץ לסמן את הארגזים ולרשום מה מכיל בתוך כל ארגז ולרשום האם שביר שהם יידעו להיזהר ולא להרוס כלום. עוד דבר שמומלץ לעשות הוא לסמן את הארגז ב2 חיצים המופנים כלפי מעלה, כדי שהמובילים יידעו לא להפוך את הארז או להטות אותו על צידו.

 

כל הבקבוקים באותו גודל

מומלץ לשים בארגז את כל הבקבוקים של חומרי הניקוי שהם באותו גודל, כדי לשמור על אחידות וסדר, וכדי למנוע מצב שבמידה ומדובר בבקבוק שביר שהבקבוק הגדול יגרום לבקבוק הקטן להישבר. לדוגמה – אקונומיקה ובקבוקי תרסיס בארגז אחד, שמפו, מרכך וסבון רחצה בארגז אחר ועוד.

 

הובלת חומרי ניקוי

לסיכום, מומלץ לנקוט אמצעי זהירות בכל הנוגע להובלת חומרי ניקוי, על מנת למנוע מצב של שבר של אחד המוצרים או שאחד מהדברים האהובים עליכם ייהרסו, אם משהו יישפך ויגרום להרס או שמובילי תכולת הדירה יהפכו את הארגז ויגרמו לעוגמת נפש.

בהצלחה!

חומרי ניקוי