הובלת חומרי ניקיון – מה אתם חייבים לדעת לפני

הובלה של חומרי ניקיון עשויה להיראות כעניין פשוט עבור מרבית האנשים. שכן, פשוט מעמיסים את חומרי הניקיון על רכב או משאית ופשוט נוסעים. על פניו, ניתן ליישם את הנכתב לעיל. אך האמת היא, שהובלה שכזו נחשבת למסוכנת ביותר. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים החשובים בכל הנוגע להובלה נכונה של חומרי ניקיון. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם חייבים לדעת רגע לפני שתתחילו בהובלה.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שהתבקשנו להעביר חומרי ניקיון מנקודה אחת לאחרת. אל תטעו, זוהי לא העבודה שלנו (ומכאן נבע גם חוסר הידע שלנו בתחום). המעסיק שלנו הודיע לנו שהמוביל של חברת הניקיון שלנו נכנס לבידוד בעקבות נגיף הקורונה והמשרד זקוק להובלה דחופה של חומרי ניקיון כדי שניתן יהיה לשמר את הסדר והניקיון במשרד. אז עבדכם הנאמן (אני) הפכתי בן רגע להיות מוביל וגיליתי שעשיתי את כל הטעויות האפשריות במהלך ההובלה הזו. בשורות הבאות אציין בפניכם מה חשוב לדעת כדי שלא תחוו את החוויה הנוראית שאני חוויתי.

 

הדבר ה- 1 שחשוב שתדעו רגע לפני שתבצעו הובלה של חומרי ניקיון

חשוב מאוד לדעת שעדיף שהובלה של חומרי ניקיון תתבצע על ידי אנשים שיש להם ידע בתחום כמו למשל, מובילים של חברת ניקיון – פסגת הפוליש. הם הרי יודעים את כל הפרטים החשובים בנוגע לחומרים. ידועות להם למשל העובדות החשובות הבאות:

  • הם יודעים אילו חומרים עשויים להיות מוקצפים בעת נסיעה מקרטעת
  • הם יודעים אילו חומרים צריכים להישמר מקום קריר ללא חשיפה לשמש
  • הם יודעים איך להוביל את החומרים

אנחנו, פשוטי העם לא מבינים בדברים הללו. אז חשוב שתדעו שרגע לפני שאתם מבצעים הובלה שכזו, עליכם לפנות לחברת ניקיון ולבחון אם יש אפשרות שמישהו מטעמם יבצע את ההובלה.

 

הדבר ה  – 2 שחשוב שתדעו רגע לפני שתבצעו הובלה של חומרי ניקיון

שוחחתם עם חברת הניקיון וגיליתם שיש עובד שיבצע את ההובלה? מצוין! זו הדרך הטובה ביותר. אם התברר לכם שאין אפשרות לשלוח עובד שיבצע את ההובלה, אנו ממליצים לכם להודיע באותו הרגע למעסיק ולבעל חברת הניקיון שההובלה לא תתבצע על ידיכם. תבקשו מחברת ההובלה לדאוג לאדם בעל ניסיון בנושא לבצע את ההובלה.

 

הדבר ה- 3 שחשוב שתדעו רגע לפני שתבצעו הובלה של חומרי ניקיון

חשוב שתדעו שאם נאמר לכם שאין עובד זמין שיבצע את ההובלה ואתם דרשתם שלא לבצע אותה בעצמכם, אתם עלולים לגלות שהמעסיק שלכם יתהה מדוע עשיתם זאת. כך שחשוב שתדעו שאתם צריכים לשלוח לו את המדריך הנוכחי ולהסביר לו שהובלה כזו עלולה להיות מסוכנת אם היא מבוצעת על ידי אנשים שלא בקיאים בתחום.

בחרו נכון ושמרו על עצמכם.

גלובוס