הובלת כסאות בר – איך לאבטח אותן בתוך משאית ההובלות

התחדשתם במטבח חדש לבית? מזל טוב! אם יש לכם אי חדש במטבח, כנראה שתצטרכו להצטייד בכיסאות בר חדשים על מנת להשלים את מראה המטבח החדש שלכם! במאמר זה תקבלו את כל הטיפים על איך לאבטח את הכסאות במשאית הובלות כדי שיגיעו בבטחה לביתכם! מעוניינים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מה זה כיסאות בר?

כסאות בר הינם כסאות מוגבהים יחסית המיועדים לישיבה גבוה יחסית. בניגוד לכיסאות שולחן רגילים, לכיסאות בר יש מושבים מוגבהים המיועדים לישיבה במקומות גבוהים כמו בר במסעדות. כסאות בר אינם נמצאים בשימוש רק במסעדות אלא נכנסו גם לישיבה ביתית בעיקר במקומות המיועדים לכך כמו בר במטבח.

אם אתם מעוניינים בארוחת ערב ביתית שאינה דורשת הכנה ועריכת שולחן רבה מידי, סעודה סביב בר המטבח הינה פיתרון מצוין עבורכם! לשם כך, דרושים כסאות בר נוחים במיוחד המיועדים לישיבה ומהווים פיתרון מצוין ונוח לשימוש יומיומי.

 

כיצד ניתן לאבטח כיסאות בר לפני שהם נארזים במשאית ההובלות?

לפני שאתם מעלים את כיסאות הבר למשאית ההובלות, חשוב מאוד שתארזו אותם באופן ראוי על מנת שישמרו מפני נזקי הנסיעה. כך למשל, רצוי לעטוף את הכיסאות בניילון נצמד או בגליל נייר בועות (פצפצים) על מנת לשמור על כסאות הבר מפני מכות או סימנים כתוצאה מהנסיעה במשאית.

זכרו כי הרהיטים עלולים להיטלטל בדרך ולספוג מכות קלות כתוצאה מהתנגשות עם רהיטים אחרים. לשם כך, רצוי מאוד לשמור על כל כיסא בנפרד ולעטוף אותו מראש במשהו שיגן עליו לפני שמעלים אותם למשאית.

 

כיצד ניתן לאבטח את כיסאות הבר בשעת העלאתם אל משאית ההובלות?

כאשר מעלים את כיסאות הבר אל עבר המשאית, רצוי שתשימו לב כיצד לערום אותם בדרך שתצמצם כמה שיותר את הסיכוי לנזק עבור כיסאות הבר. כך למשל, רצוי לערום את הכיסאות אחד על השני (מושב על מושב) כך שתתקבל יחידה אחת המורכבת משני כסאות. באופן זה, תוכלו לקבל את הגנה של כל כיסא על הכיסא האחר.

במידה והזמנתם מספר רב של כסאות בר (אם אתם בעלי מסעדה למשל), כדאי לשים לב שכל הכיסאות ממוקמים זה ליד זה כדי שתוכלו לערום כמה שיותר מהם אחד על גבי השני. באופן זה תוכלו לוודא שאין חוסרים במספר הכיסאות שהזמנתם ושכל הכיסאות אכן מגיעים בשלום ונשמרים אחד ליד השני באופן מספק.

 

לסיכום,

כסאות בר הם ללא ספק שדרוג למראה המטבח בכלל ולחווית האכילה בפרט. תוכלו למצוא המון כסאות בעיצובים רבים ומגוונים כך שתוכלו לקבל את החוויה המושלמת ביותר. על מנת שתקבלו את הכיסאות החדשים ללא דופי ובאופן הטוב ביותר, חשוב מאוד שתשמרו על אופן האריזה של הכיסא לפני שאתם מעלים אותו למשאית. כך תוכלו לוודא שהכיסאות מגיעים אליכם בשלום ותוכלו להנות מהם לאורך זמן!

כסאות בר