הובלת מדיח כלים

לרובנו המוחלט, אם לא לכולנו, יש מדיח כלים בבית. מדיח הכלים הינו מוצר חיוני אשר מחליף את פעולת שטיפת הכלים והופך אותה ממלאכה מייגעת למעשה קל ופשוט. על כן, ומאחר שנעשה בו שימוש כה רב, ישנם מקרים רבים בהם הוא מתקלקל, מתיישן או סתם מתחיל לעבוד בצורה פחות טובה. על כן, כאשר אנו רוצים לקנות מדיח כלים חדש מסיבות כאלו ואחרות הובלת מדיח כלים הביתה הופכת לפעולה לא פשוטה, שכן מדיח הכלים הינו מכשיר כבד וגדול.

לשם כך ועל מנת להפוך את תהליך ההובלה לפשוט הרבה יותר, נוצרו הובלות מדיח כלים המתמקדות בהובלת מכשיר זה בלבד.

☑️ שירות הובלת מדיח כלים מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

 

הובלת מדיח כלים
הובלת מדיח כלים

אם גם אתם קניתם בדיוק מדיח כלים חדש כי הקיים שבק חיים או שסתם בא לכם להתחדש, ואתם זקוקים למוביל, אנחנו כאן בדיוק בשביל לעזור לכם להשיג את המטרה שלכם.

אצלנו תוכלו למצוא שירותי הובלות מדיח כלים מהטובים שיש, מטעם צוות המובילים המנוסה והמקצועי שלנו. שירותי ההובלה שלנו מקצועיים אמינים והכי חשוב – בטוחים.

הובלת מדיח במרכז

הובלת מדיח בצפון

הובלת מדיח בדרום

הובלת מדיח בשרון

הובלת מדיח בחיפה

הובלת מדיח בירושלים

הובלת מדיח ביהודה ושומרון

 

הובלת מדיח כלים – כל מה שצריך לדעת.

מדיח כלים הפך למוצר שמיש כמעט בכל בית כיום. על כן, תדירות החלפתו בקרב הבתים הולכת וגוברת ואיתה גם הצורך בקיום הובלה. הובלה זו, כשמה כן היא, נועדה להוביל מדיח כלים בין יעדים שונים כאשר לרוב יעד המוצא יהיה חנות מכשירי החשמל והיעד הסופי יהיה בתים, ובמקרים מסוימים אף משרדים.

תהליכי הובלות מדיח כלים נחשבות מאתגרות וזו מהסיבה היחידה שמדיח הכלים הינו מכשיר כבד מהרגיל. על כן, יש צורך באמצעי הובלה בהתאם, וכן מחיר ההובלה גבוה בהתאם.

הובלת מדיח כלים

 

תהליך ההובלה

תהליך הוהובלה, כמו כל תהליך הובלה באשר הוא, מורכב משלושה חלקים עיקריים אשר כל אחד מהם מכיל תהליך שונה בהתאם לסוג הפריט המובל בהובלה. כמו כן, סוג הפריט המובל משפיע גם על משך זמן תהליך ההובלה.

אם כן שלושת החלקים, לפי סדר התרחשותם, הם אריזה, שינוע ופריקה.

 

אריזה

החלק הראשון מבין השלושה, הוא תהליך האריזה. תהליך זה מורכב מאריזת מדיח הכלים לשם ביצוע ההובלה. לרוב, מדיח הכלים לא נארז באופן מאסיבי אלא באמצעות עטיפתו בניילון אריזה מיוחד ובארגזים על מנת שלא יקבל מכות מיותרות ובמיוחד על מנת למנוע שריטות שלא לצורך. לאחר האריזה, מוכנס מדיח הכלים אל מיכל ההובלה ומשם יוצא לדרכו.

 

שינוע

תהליך השינוע הוא החלק השני בתהליך ההובלה כולו, והוא גם מהווה את החלק הפשוט ביותר. זאת מאחר שהוא מצריך אך ורק נסיעה פשוטה מיעד המוצא אל היעד הסופי, אליו צריך מדיח הכלים להגיע.

 

פריקת תכולת ההובלה

החלק השלישי והאחרון מורכב מפריקת תכולת ההובלה, הלא היא מדיח הכלים, ומיקומה במקום הרצוי בבית או במשרד. חלק זה נחשב גם לחלק המאתגר ביותר, מאחר שמלבד העובדה כי נדרש להכניס את מדיח הכלים למבנה תוך התחשבות באופי המקום ובכניסות הקיימות האפשריות, צוות ההובלה, במקרים מסוימים, צריך גם לחבר את מדיח הכלים לצינורות המים ולוודא שהוא עובד.

עניין חיבור מדיח הכלים לתשתיות אינו מתקיים בכל מקרי ההובלה, ואינו מתאפשר בקרב כל חברות ההובלה. אם בכל זאת ברצונכם שחברת ההובלה תתקין עבורכם את מדיח הכלים, עליכם לוודא כי הדבר מתאפשר עם החברה שבחרתם לעבוד איתה, וכי קיים איש מקצוע בצוות ההובלה המבין בעניין, בכדי להבטיח התקנה בטוחה ואיכותית.

הובלת מדיח כלים

 

אמצעים לביצוע הובלת מדיח כלים

בשל מורכבותה של הובלה זו הנחשב לבעל משקל כבד, ובשל העובדה כי לעיתים נדרש להתקין את מדיח הכלים ביעד הסופי ולחברו לתשתיות המים והחשמל, אמצעי ההובלה הבאים לידיי שימוש מגוונים ולרוב משומשים כשמדובר בהובלת ציוד כבד. את אמצעי ההובלה ניתן לחלק לגורמים שונים ביניהם כלי עבודה כבדים, כלי עבודה פשוטים, כלי הובלה ועוד.

  1. מסועי הובלה – השימוש בכלי זה משמש את צוות ההובלה כאשר הובלת מדיח הכלים צריכה להיעשות מגובה מסוים והמובילים לא מצליחים להוביל אותו ללא עזרה חיצונית.
  2. משאיות וטנדרים – משאיות וטנדרים מהווים ברוב המקרים את מיכל ההובלה עצמו, שבאמצעותו משנעים את מדיח הכלים בין היעדים השונים.
  3. כלי עבודה פשוטים כגון מברגים ופטישים – כלי עבודה אלה משמשים לרוב לשם ניתוק או התקנת מדיח הכלים למקומו הסופי.
  4. עגלות משא – עגלות משא משומשות כשמדובר במדיח כלים בעל משקל כבד אך לא מאוד, שהובלתו מסוגלת להיעשות באמצעות עגלה ידנית זו.

 

קיימים אמצעי הובלה רבים נוספים, ואלו רק חלק מהם. בנוסף, אין הובלות מדיח כלים מזוהות עם אמצעי אחד או שניים, אלא השימוש משתנה ונקבע בהתאם לסוג מדיח הכלים ושיקולי צוות ההובלה.

הובלת מדיח כלים

 

יתרונות בהובלת מדיח כלים על פני הובלה רגילה

לביצוע הובלת מדיח כלים לשם הובלה של מכשיר מדיח הכלים, יש יתרונות רבים על פני הובלת מדיח הכלים כחלק מהובלה רגילה, וזאת מכמה סיבות.

ראשית, הובלות מדיח כלים מתמקדות מן הראוי, ומתמקצעות בהובלת מכשיר הכלים בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות עם צוות הובלה מנוסה ואיכותי שמתמחה בעבודה עם מדיח הכלים. יתרון זה מקנה ביטחון גם לכם מבחנה רגשית, וגם למדיח הכלים שלכם מבחינה פיזית.

יתרון נוסף של הובלת זו על פני הובלת המכשיר בדרך אחרת הוא עניין ההתקנה. כאשר משתמשים בשירותי הובלת, ישנה אפשרות שכחלק מתהליך ההובלה, צוות ההובלה יתקין ויחבר את מדיח הכלים לתשתיות המים והחשמל על ידי איש מקצוע מתאים, בכדי שיעבוד בצורה תקינה, זאת מבלי שאתם תצטרכו לעשות זאת באופן עצמאי.

הובלת מדיח כלים

 

כמה עולה הובלת מדיח כלים?

להובלת כזו אין מחיר חד משמעי וקבוע, והוא משתנה בהתאם לגורמים שונים כגון רמת המרחק בין יעדי ההובלה, כמות מדיחי הכלים שברצונכם להוביל, גודל ומשקל מדיח הכלים שלכם וכיו"ב.

אם כן, לכל ההובלות מחיר אחר ומשתנה ואינו קבוע. אף על פי כן, ניתן לומר שמחירי הובלות מדיח כלים נעים בין 150₪ ויכולים להגיע אף לכמה מאות אם לא אלפי שקלים בהתאם לגורמים שהוצגו לעיל.

 

מחירון הובלת מדיח כלים כללי

הובלת מדיח כלים החל מ – 200₪
הובלת תנור החל מ – 200₪
הובלת מטבח החל מ – 200₪

 

מחפשים הובלת מדיח כלים שתענה על הצרכים שלכם ובמקביל תהיה מקצועית וחסכונית? התקשרו עכשיו – 077-805-3559

הובלת מדיח כלים מושכרת לרוב כאשר קונים מדיח כלים חדש לבית, ואין לנו דרך או אמצעים להביא את מדיח הכלים בעצמנו לבית. אז נזדקק לשירותי הובלה לביצוע המשימה.

כאמור, משקל מדיח הכלים משפיע על כמה דברים ביניהם האמצעים אשר בהם צוות ההובלה יצטרך להשתמש לשם ביצוע ההובלה, ובהתאם יכול להשפיע גם על מחיר ההובלה עצמה.

כעיקרון אין הגבלת על גודל מדיח הכלים וניתן לבצע הובלה עבור כל מדיח כלים בכל גודל שהוא. אף על פי כן יש ליידע ולעדכן את חברת ההובלה בדבר גודל מדיח הכלים, בכדי שזו תוכל להיערך עם הציוד הנדרש בהתאם.

הובלת מדיח כלים תחשב בטוחה בתנאי שצוות המובילים, כחלק מתהליך האריזה, יידע לארוז את מדיח הכלים בצורה איכותית שתמנע פגיעות של מדיח הכלים לכל אורך תהליך ההובלה. מלבד זאת ישנה אפשרות לעשות ביטוח על תכולת ההובלה שיחזיר את עלות הנזק הכלכלי במקרה שייגרם נזק כלשהו למדיח שלכם.