הובלת מזנון בחיפה

☑️ שירות הובלת מזנון בחיפה – איכות ללא פשרות.

☑️ מובילים מנוסים.

☑️ רצון הלקוחות במקום ה-1.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ מחירים אטרקטיביים.

להובלת מזנון בחיפה:

077-805-3559 📞

הובלת פריטים בודדים בחיפה הפכה לטרנד של ממש, וחברות ההובלה השונות עובדות אל מול ביקוש גבוה להובלת מקררים, כספות, פסנתרים, שידות ומזנונים. מזנון הוא רהיט פופולארי במיוחד להובלה, מכיוון שלרוב הוא מסיבי וכבד, ולעתים אף דורש פירוק והרכבה מקצועיים.

מזנון קיים כמעט בכל בית בחיפה, ואנו משתמשים בו לאחסון, להנחת מסך הטלוויזיה שלנו, ועוד. המחירים הנוחים שחברות ההובלה בחיפה מציעות להובלת מזנונים, גורמים לאנשים לא להתלבט יותר מדי בעניין. מה אנו צריכים לדעת כשאנו מחפשים הובלת מזנון בחיפה?

 

הצורך בהובלת פריטים בודדים

למרות שהמושג "הובלה" מזכיר לרובנו משאית גדולה במיוחד, המעבירה את כל תכולת הדירה שלנו, נראה שענף ההובלות הפך להיות הרבה יותר מגוון מכך. חברות ההובלה מספקות קשת רחבה של שירותים, וכיום אנו יכולים ליהנות משירותי הובלות קטנות, הובלות מנוף, השכרת משאית, שירותי אריזה, שירותי פירוק והרכבה, וגם הובלה של פריטים בודדים – כמו הובלת מזנון בחיפה. מתי נזדקק להובלת פריטים בודדים?

 

הובלה עצמאית של דירה

חלק מהאנשים, מעדיפים לבצע את הובלת רוב תכולת הדירה שלהם בכוחות עצמם. במידה וישנו רכב מתאים ועזרה מבני משפחה או חברים – הדבר הוא בהחלט אפשרי. יחד עם זאת, אנשים אלו לעתים זקוקים לעזרה נקודתית עם חפץ כבד במיוחד. במקרים כאלו, שירותי הובלת פריט בודד יכולים לפתור את הבעיה.

 

רכישת פריט מיד שנייה

כשאנו מוצאים פריט מיד שנייה או פריט למסירה, לעתים עלינו "לקפוץ על המציאה" ולא להשתהות יותר מדי, מכיוון שישנם קונים פוטנציאליים נוספים. הובלת פריטים בודדים באה לעזרתנו במצבים שכאלו, ומאפשרת לנו להוביל את הפריט אלינו בצורה בטוחה, ובמחיר שווה לכל כיס.

הובלת מזנון בחיפה

 

הובלת מזנון בחיפה

מכיוון שמזנון הוא לרוב חפץ מסיבי וכבד, אנשים רבים משתמשים בשירותי הובלת מזנון בחיפה. מומחי ההובלות של "פיק-אפ הובלות", עוזרים לנו לקבל תמונה רחבה יותר על סוגי המזנונים העיקריים הקיימים בשוק:

 

הובלת מזנון תלוי בחיפה

מזנון תלוי הוא לרוב עשוי עץ, והוא מחובר לקיר שלנו בצורה המאפשרת רצפה פנויה לחלוטין מתחתיו. מעבר לגישה העיצובית הנהדרת המאפיינת את סוג המזנון הזה, יש להתנהל עמו בצורה זהירה בעת שאנו מעוניינים להוביל אותו.

שירותי פירוק מקצועיים הם יותר ממומלצים במקרה זה, ופירוק חובבני עשוי להזיק למזנון בצורה משמעותית. מעבר לפירוק המזנון מהקיר, ייתכן ויידרש גם פירוק של גוף המזנון עצמו, על מנת להוביל אותו בנוחות.

 

הובלת מזנון עץ עומד בחיפה

זהו סוג המזנון הנפוץ ביותר, וניתן למצוא אותו ברוב הסלונים בבתי חיפה. מזנון שכזה מעניק לנו תחושה יציבה, הוא מסיבי מאוד, ומשמש לאחסון ולהנחת הטלוויזיה ופריטים נוספים. הובלת מזנון עץ עומד היא לא פשוטה, היות ומדובר בפריט שיכול לשקול עשרות קילוגרמים. לא תמיד מומלץ לפרק מזנונים שכאלו, ולעתים גם לא ניתן.

 

הובלת מזנון זכוכית בחיפה

מזנוני זכוכית מעניקים תחושה אלגנטית במיוחד, והם יכולים להיות עשויים מקשה אחת או מספר חלקים שניתן להפריד. במידה וניתן – יהיה מומלץ להפריד את החלקים על מנת להקטין את הסיכון לשברים. במידה והמזנון הוא כבד ובלתי אפשרי לפירוק, לרוב חברת ההובלה תמליץ על שימוש בשירותי מנוף.

 

הובלת מזנון גבס בחיפה

מזנון גבס נבנה כתוספת על קיר הבית שלנו, הוא נחשב לפופולארי בשנים האחרונות, והוא אינו ניתן להובלה.

הובלת מזנון בחיפה

 

מחיר הובלת מזנון בחיפה

מחיר הובלת מזנון בחיפה יכול לנוע בין 200 ל – 350 ₪ בהערכה גסה, והמחיר הסופי ייקבע ע"פ מספר פרמטרים הקשורים לתנאי השטח ולנתוני המזנון. מהם הפרמטרים שישפיעו על מחיר הובלת מזנון בחיפה?

 

גודל ומשקל המזנון

כפי שראיתם, ישנם סוגים רבים של מזנונים. גודל ומשקל המזנון ישפיע ישירות על רמת הקושי בעבודתם של המובילים, ולכן ייקבע את המחיר במידה מסוימת.

 

שירותי מנוף ל הובלת מזנון בחיפה

במצבים שבהם לא ניתן לפרק מזנון כבד מאוד, או שהוא עשוי זכוכית במקשה אחת, ייתכן ויידרשו שירותי מנוף. מחיר המנוף לרוב נקבע ע"פ שעת עבודה, אך לא תמיד. בכל מקרה, שימוש במנוף מייקר את מחיר ההובלה.

 

נוחות הגישה לדירה

דירות הממוקמות באזור ללא חניה ועם גישה בעייתית, עשויות לייקר את מחיר ההובלה, מכיוון שהן דורשות עבודה קשה יותר מצד המובילים.

 

שירותי פירוק והרכבה

שירותי פירוק והרכבה לעתים כלולים במחיר הבסיסי, ולעתים חברת ההובלה תגבה עליהם תשלום נוסף.

 

להזמנת הובלת מזנון בחיפה חייגו – 077-805-3559

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.