הובלת מחברות בכמויות גדולות – 3 פתרונות שיתאימו לכם

מחברות הן דבר הכרחי לכל בית עסק. החל ממחברות לשימוש עצמי, אשר יוצרות מראה ממלכתי ואחיד מול הלקוחות וכלה במחברות לחלוקה ללקוחות שמגיעים לשיעורים, הרצאות או קורסים תיאורטיים ועיוניים. עם החיוניות שבהזמנת מחברות, לעתים מגיעות כמויות גדולות במיוחד ויש צורך להובילן מבית הדפוס לבית העסק.

מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ואיזה פתרונות עומדים לרשותכם? ריכזנו עבורכם את כל הפרטים במאמר הבא.

 

הובלת מחברות בכמות גדולה מבית הדפוס לבית העסק

כשמדובר במחברות בכמות גדולה, נדרשים פתרונות לשינוע מבית הדפוס לבית העסק. לעתים זמן איסוף המחברות הוא באמצע יום עבודה, לעתים מדובר בכמות גדולה שלא נכנסת ברכב בעל העסק ונדרשים פתרונות נוחים ופרקטיים יותר. לפניכם 3 פתרונות נוחים שיתאימו להובלת מחברות בכמויות גדולות.

 

משלוח מבית הדפוס

ישנם בתי דפוס רבים. יחד עם זאת, לא כולם מתמחים בייצור מחברות ספירלה לבתי עסק, על אחת כמה וכמה שמדובר בכמויות גדולות עד מסחריות. לכן, בעת חיפוש בית הדפוס המתאים לכם להוצאת המחברות (ואף לעיצובן אם בית הדפוס מספק את המענה), חשוב לברר את אפשרות המשלוח. בהוספת סכום כסף לא גדול תוכלו לקבל את כל השירות, ולקבל את המחברות עד לפתח בית העסק שהן מוכנות לשימוש והפצה.

 

איסוף עצמי בעזרת רכב מתאים

בעלי עסק מסוימים נדרשים לרכבים גדולים לשינוי מוצרים והובלות ביום – יום. זה יכול לבוא לטובתם בעת הצורך לאסוף מחברות בכמות גדולה מבית הדפוס. אמנם לצורך העניין נדרש שריון נהג ורכב, אך לאור העובדה כי אלו הוצאות רגילות לבית העסק, זה יכול לחסוך את מחיר ההובלה ולהפוך את אספקת המחברות למהירה ויעילה יותר.

 

חברת הובלות

לעתים, לא בית הדפוס ולא בית העסק יכולים או רוצים לספק הובלה/ לשלם את מחיר המשלוח שבית הדפוס מציע. לכן, קיים פתרון ביניים – הזמנת הובלה מחברה ייעודית וחיצונית. חברות הובלות רבות מספקות שירותי הובלה מגוונים, ולא נגמרים במשאית הגדולה שאתם מכירים, אלא ברכבים קטנים יותר. רכבים אלו יכולים להיות מושלמים עבור הובלת המחברות לבית העסק, והמחירים לעתים אף יכולים להיות זולים ואטרקטיביים יותר.

 

מה חשוב לדעת לפני הזמנת מחברות בכמות גדולה?

טרם הזמנת כמות גדולה של מחברות, ישנם כמה דגשים שכדאי להביא בחשבון:

  • וודאו כי העיצוב הסופי, לוגו בית העסק והמחברות שהזמנתם זהות לרצונכם/ להזמנה. בקשו תמונה של מחברת אחת כדי לוודא שהיא יוצאת בצורה שמוצאת חן בעיניכם.
  • בחרו בית דפוס מקצועי המתמחה במחברות מעוצבות – חוסר התאמה בין הזמנה לאספקה בפועל יכול להימנע בזכות עבודה בשיתוף בית דפוס מקצועי ובעל ניסיון.
  • הזמינו כמות מחברות שקולה – כמות המחברות צריכה להתאים לצורך ולפוטנציאל הלקוחות או השימוש, יחד עם מחברות נוספות לשימוש בעת הצורך.

הובלת מחברות בכמויות גדולות – 3 פתרונות שיתאימו לכם