הובלת מייבש כביסה

מייבשי כביסה נמצאים בכמה מקומות ביניהם הבית, חנויות למוצרי חשמל, מרכזי כביסה ציבוריים ועוד. אך איך הגיעו לשם כל מייבשי הכביסה הללו? לחנות או לבית, מבלי שיוסב להם נזק כלל ובמהירות רבה? התשובה לכך אם כן, היא הובלת מייבש כביסה.

הובלות מייבש כביסה נועדו על מנת להפוך את תהליך ההובלה מנטל עליכם לעבודה פשוטה ומהירה של חברת ההובלות, ובכך להקל עליכם כשתזדקקו להובלת המייבש בקניית מייבש כביסה, במעבר דירה, בהזמנת ציוד לחנות מכשירי החשמל שלכם ועוד.

☑️ שירות הובלת מייבש כביסה מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

 

הובלת מייבש כביסה
הובלת מייבש כביסה

אם גם אתם מחפשים הובלות מייבש כביסה מסיבות כאלו ואחרות לרבות מעבר דירה, קניית מייבש כביסה חדש וכיו"ב, הגעתם למקום הנכון!

אנחנו מעניקים לכל המבקש שירותי הובלת מייבש כביסה איכותיים ומקצועיים, מצוות מובילים מנוסה ומיומן בעל ניסיון נרחב בתחום. אנו מעמידים בראש ובראשונה את עניין ביטחון מייבש הכביסה שלכם, על מנת לוודא שהתהליך יעבור עבורכם בראש שקט וללא דאגות מיותרות. השקט שלכם – ההצלחה שלנו!

הובלת מייבש כביסה במרכז

הובלת מייבש כביסה בצפון

הובלת מייבש כביסה בדרום

הובלת מייבש כביסה בשרון

הובלת מייבש כביסה בחיפה

הובלת מייבש כביסה בירושלים

הובלת מייבש כביסה ביהודה ושומרון

 

מה זה אומר הובלת מייבש כביסה?

השאלות שוודאי נשאלות תחילה הם מה זה בכלל הובלת מייבש כביסה, ומי צריך את זה. ראשית כל, מייבש כביסה משמש עבור ייבוש הכביסה לאחר תהליך כיבוס הבגדים, אשר נעשה ברוב רובם של המקרים באמצעות מכונת כביסה. כידוע, מייבש כביסה הינו מכשיר חשמלי כבד מאוד, אשר מצריך חיבורים לתשתיות לרבות תשתית החשמל בכדי שיעבוד. על כן, תהליך הובלות מייבש כביסה מורכב ודורש ידע בנושא.

מלבד זאת, תהליך ההובלה, כשמו, נועד על מנת לבצע את הובלת המייבש ממקום למקום בבטחה ובמקצועיות. לרוב, הובלות אלו נדרשות במעברי דירה למיניהם, או בהחלפת מייבש הכביסה הנוכחי, ובהתעוררות צורך להוביל את מייבש הכביסה החדש מהחנות אלינו.

מה זה אומר הובלת מייבש כביסה?

 

תהליך הובלת מייבש כביסה

תהליך הובלת מייבש כביסה כאמור, מלבד הצורך שצוות המובילים יהיה מנוסה ומיומן בעבודה עם מכשיר חשמלי זה, דורש ידע של הצוות בעבודה עם התשתיות השונות כגון תשתית החשמל, על מנת להבטיח הובלה בטוחה של מייבש הכביסה ממקומו לייעדו החדש.

תהליך ההובלה אם כן, מורכב משלושה חלקים מרכזיים, הבונים יחדיו את תהליך ההובלה כולו.

 

תהליך האריזה

תהליך האריזה, המהווה את החלק הראשוני בתהליך ההובלה כולו, מורכב איך לא, מאריזת מייבש הכביסה באמצעות חומרי אריזה שונים. טרם האריזה עצמה, נדרש צוות ההובלה לנתק את המכשיר החשמלי ממקורות החשמל השונים בכדי למנוע תאונות, ורק לאחר מכן לארוז אותו לגמרי.

תהליך האריזה דואג שמייבש הכביסה יישמר לאורך כל תהליך ההובלה ושלא יאונה לו כל פגע לרבות מכות, שריטות וכיו"ב.

 

תהליך השינוע

לאחר תהליך האריזה מגיע תהליך השינוע. תהליך זה דורש מצוות ההובלה להעביר באמצעים שונים, את מייבש הכביסה ממקומו הנוכחי אל עבר מיכל ההובלה, ולאחר מכן לשנע אותו אל עבר יעדו החדש. תהליך זה מהווה את החלק המהותי ביותר בהובלה, שכן בלעדיו ההובלה לא תתקיים.

 

תהליך פריקת תכולת ההובלה

בתום תהליכי האריזה והשינוע, מגיע לסופו תהליך ההובלה על ידי פריקת תכולת ההובלה, ובמקרה שלנו מייבש הכביסה. כחלק מתהליך זה, נדרשים המובילים להוציא את מייבש הכביסה ממיכל ההובלה, ולהכניסו למקומו החדש (לחנות או לדירה). לאחר הכנסתו, מתיר צוות ההובלה את חומרי האריזה מעל מייבש הכביסה, ובמידת הצורך מחבר אותו לתשתיות במקומו החדש.

תהליך פריקת תכולת ההובלה

 

אמצעי הובלה לצורך הובלת מייבש כביסה

כמו בכל הובלה שהיא, גם בתהליך הובלת מייבש כביסה, נדרש שימוש באמצעי הובלה שונים. סוגי אמצעי ההובלה משתנים מהובלה אחת למשנה לאורך כל אחד משלושת שלבי ההובלה, בהתאם לסוג מייבש הכביסה, גודלו, משקלו, וכן בהתאם שיקולים ולאמצעים הנתונים בידי חברת ההובלה עצמה.

כאמור, את אמצעי ההובלה ניתן לחלק על פי החלק בתהליך ההובלה.

 

תהליך האריזה והפריקה:

  1. ארגזים – אמצעי אריזה זה בא לידי שימוש לרוב על מנת לארוז חפצים קטנים אשר עלולים ללכת לאיבוד במהלך תהליך ההובלה. כגון מגירות, צינורות, כבלים ועוד.
  2. קרטונים – צוות ההובלה משתמש באמצעי זה על מנת לעטוף את מייבש הכביסה בכדי למנוע ממנו קבלת מכות לא רצויות.
  3. ניילון אריזה – בדומה לקרטונים, ניילון האריזה עוטף את מייבש הכביסה במטרה למנוע ממנו קבלת שריטות או מכות.
  4. כלי עבודה שונים – כלי העבודה לרבות פטישים ומברגים, משמשים את צוות ההובלה על מנת לנתק את מייבש הכביסה מהתשתיות השונות, ולאפשר הובלה בטוחה.

 

תהליך השינוע:

  1. טנדר – במקרה שבו מדובר על הובלת מייבש כביסה בסדר גודל בינוני עד קטן, ייתכן שימוש בטנדר על מנת להוביל את המכשיר בין היעדים השונים, ובכך לחסוך בזמן ובכסף.
  2. משאית הובלה – כאשר מייבש הכביסה כבד וגדול מהממוצע, יידרש שימוש במשאית הובלה על מנת לאחסן את מייבש הכביסה באופן בטוח במיכל ההובלה, ובדרך זו להובילו ליעדו החדש.
  3. עגלות משא ומסועי שינוע – עגלות משא ומסועי שינוע מסייעים לצוות ההובלה בהובלת מייבש הכביסה אל עבר מיכל ההובלה. השימוש בכל אחד מהם יעשה בהתאם לגודל מייבש הכביסה ולמשקלו. במידה ומייבש הכביסה אינו כבד, ייתכן כי לא יעשה שימוש באף אחד מן האמצעים האלו, וצוות ההובלה יוביל את המייבש בעזרת כוח אדם בלבד.

 

כמובן שקיימים אמצעים נוספים, אך ברוב המקרים, השימוש באמצעים אלו בקרב חברות ההובלה, הוא השכיח ביותר.

אמצעי הובלה לצורך הובלת מייבש כביסה

 

ביטוח הובלת מייבש כביסה

אחד הגורמים שמדאיגים את קהל לקוחות הובלת מייבש כביסה, הוא עניין רמת בטיחות ההובלה. אנשים רבים חרדים בנושא זה, ועל כן חברות ההובלה שמות בראש מעינייהם את עניין בטיחות הציוד המובל בהובלה ככלל. הם משתמשים באמצעים שונים, בכל אחד מתהליכי הההובלה, על מנת להבטיח תהליך הובלה בטוח ורגוע, הן להם והן לנו, הלקוחות.

מלבד זאת, קיים ברוב הובלות מיטה בפרט וההובלות בכלל, ביטוח הכלול במחיר. ביטוח הובלה מבטיח עבורכם, שבמקרה ויגרם נזק כלשהו לתכולת ההובלה, הביטוח יחזיר לכם את העלות הכלכלית של הנזק.

ביטוח הובלת מייבש כביסה

 

כמה עולה הובלת מייבש כביסה?

מחיר הובלת מייבש כביסה משתנה מהובלה להובלה, בהתאם לגורמים שונים לרבות סוג מייבש הכביסה, גודל מייבש הכביסה, משקלו, המרחק בין יעדי ההובלה, אמצעי ההובלה הבאים לידי שימוש ועוד.

אם כן, מחיר ההובלה אינו קבוע, אך ניתן לדעת פחות או יותר מה יהיה מחיר ההובלה טרם ההובלה עצמה. המחיר הסופי יקבע ברוב הפעמים לאחר שתהליך ההובלה יתקיים, זאת מאחר שישנם גורמים המשפיעים על מחיר ההובלה ואינם ידועים מראש. על כן, לכל הובלת מייבש כביסה מחיר שונה ומשתנה.

 

מחירון הובלת מייבש כביסה כללי

הובלת מייבש כביסה החל מ – 190₪
הובלת מכונת כביסה החל מ – 190₪
הובלת מיטה החל מ – 190₪

 

צריכים הובלת מייבש כביסה? חייגו עכשיו להובלה איכותית ובטוחה – 077-805-3559

כמות מייבשי הכביסה אינה מהווה בעיה, אך יש ליידע את חברת ההובלה בדבר כמות מייבשי הכביסה, על מנת שהיא להיערך מראש בהתאם עם הציוד הדרוש.

חברת מייבש הכביסה אינה משפיעה ישירות על טיב ההובלה עצמה. מה שחברת מייבש הכביסה עלולה להשפיע עליו הוא הגודל, המשקל והטיפול הנדרש למייבש הכביסה.

דחיית מועד ההובלה אפשרית אך לא מומלצת. ישנם מקרים שדחיית מועד תגרור אחריה העלאה בתשלום, ואף עלול להיווצר מצב שלא יהיה מועד אחר אשר יתאים לכם. אם בכל זאת ברצונכם לשנות את מועד ההובלה מומלץ לעשות זאת כמה שיותר מוקדם.

משך תהליך ההובלה נקבע בהתאם לגורמים שונים כגון המרחק בין יעדי ההובלה ורמת מורכבות הובלת מייבש הכביסה, ולכן לא ניתן לקבוע מראש במדויק את משך זמן ההובלה. עם זאת, חברת ההובלה תוכל לתת לכם הערכה בנושא.