הובלת מכונת כביסה

מכונות כביסה נמצאות כמעט בכל בית כיום, בין אם בחדרי כביסה ובין אם בחדרי אמבטיה או שירותים, כולנו יודעים שמכשיר מכונת הכביסה הינו מכשיר כבד וקשה להזזה. אם כן, כיצד הגיעה מכונת הכביסה אלינו הביתה, וכיצד מוקמה במקום המיועד לה? התשובה לכך היא לא אחרת מאשר הובלת מכונת כביסה.

הובלות מכונת כביסה נועדו על מנת לעזור לכולנו בתהליך קניית מכונת הכביסה, או במקרה דומה, בתהליך מעבר דירה, כאשר בשני המקרים נדרשת העברת המכשיר החשמלי ממקום למקום. התהליך צריך להתקיים אף על פי משקלו וגודלו, אשר מקשים על כך והופכים את ההובלה למאתגר ומסובך הרבה יותר.

 

☑️ שירות הובלת מכונת כביסה מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

 

הובלת מכונת כביסה
הובלת מכונת כביסה

אצלנו תוכלו למצוא שירותי הובלת מכונת כביסה לכל סוגי מכונות הכביסה, בכל הגדלים והמשקלים הקיימים. שירותי הובלה אמינים, מקוצעיים ואיכותים מצוות מובלים מנוסה, שיעניק לכם שירות אדיב ומקצועי, יענה על כל דרישותכם, ויהווה פתרון מושלם לכל הבעיות והאתגרים העומדים בפניכם כחלק מתהליך הובלת מכונת הכביסה שלכם. אז למה אתם מחכים?

הובלת מכונת כביסה במרכז

הובלת מכונת כביסה בצפון

הובלת מכונת כביסה בדרום

הובלת מכונת כביסה בשרון

הובלת מכונת כביסה בחיפה

הובלת מכונת כביסה בירושלים

הובלת מכונת כביסה ביהודה ושומרון

 

 

הובלת מכונת כביסה מא' ועד ת'

הובלת מכונת כביסה נועדה על מנת להקל עליכם בעת התעוררות צורך להוביל את מכונת הכביסה שלכם בין יעדים שונים מסיבות שונות ומגוונות. צוותי הובלות מכונת כביסה מיומנים ומתמקצעים בתחום הובלות זה, וכמו כן בעלי ידע רחב בנושא.

הובלות מכונת כביסה נחשבות מאתגרות בעיקר מפאת העובדה שהן מחוברות לתשתית המים מלבד תשתית החשמל, המאופיינת לכל מכשירי החשמל למיניהם. על כן, צוות ההובלה צריך להכיל איש מקצוע אחד לכל הפחות, אשר ידע להתעסק בעניין תשתית המים בעת ניתוק מכונת הכביסת והובלתה הלאה, בכדי למנוע תאונות ופגיעות מיותרות במהלך תהליך ההובלה עצמו.

הובלת מכונת כביסה מא' ועד ת'

 

המורכבות בתהליך הובלת מכונת כביסה

תהליך הובלת מכונת כביסה, כבכל תהליך הובלה שהוא, מכיל אתגרים שונים ומורכבויות ברמות שונות, כגון כיצד להוביל את הפריטים למיכל ההובלה, כיצד לארוז אותם, כיצד לסדר אותם כך שיובטח ביטחונם במיכל ההובלה בעת הנסיעה ועוד. אם כן, תהליך הובלות מכונת כביסה מכיל אתגרים רבים ביניהם:

  1. תשתית מים – מאחר שמכונת הכביסה מחוברת לתשתית המים בכדי שתוכל לפעול כיאות, נדרש לנתק אותה מהתשתית על מנת להוביל אותה לייעד הבא שלה. על כן, נדרש בעל מקצוע מתאים שידע כיצד לעשות זאת בדרך הבטוחה ביותר.
  2. סוג מכונת הכביסה – קיימים שני סוגים עיקריים של מכונות כביסה, מכונות כביסה עם פתח להכנסת בגדים הממוקם במרכז מכונת הכביסה, ומכונת כביסה עם פתח עליון, הממוקם על הפאה העליונה של מכונת הכביסה. בשני המקרים, צורת מכונת הכביסה המרובעת, מקשה על אחיזתה, ובהתאם מקשה על הובלת מכונת הכביסה.
  3. משקל – כאמור, מכונת הכביסה הינה מכשיר חשמל כבד במיוחד, אשר מקשה על הובלת מכונת הכביסה באופן מהיר וקל. על כן, נדרשים אמצעי הובלה מיוחדים להובלתו.

המורכבות בתהליך הובלת מכונת כביסה

 

תהליך הובלת מכונת כביסה

תהליך הובלת מכונת כביסה מורכב, כבכל תהליך הובלה שהוא, משלושה חלקים עיקריים, הלוא הם תהליך האריזה, השינוע והפריקה. כל אחד מהחלקים האלה דורש התייחסות והתמודדות שונה בהתאם למהלך התרחשותו בהובלה:

  1. אריזה – תהליך האריזה כולל בתוכו ניתוק של מכונת הכביסה מתשתיות המים והחשמל, ולאחר מכן אריזתו באמצעות חומרי האריזה השונים.
  2. תהליך השינוע – ראשית כל, תהליך זה מורכב מהובלת מכונת הכביסה הארוזה לעבר מיכל ההובלה שלה. לאחר מכן, צוות ההובלה מוביל את מכונת הכביסה ליעד החדש, בזהירות רבה תוך הסבת תשומת לב שלא קורה לה שום פגע.
  3. פריקת תכולת ההובלה – התהליך האחרון והסופי של ההובלה הכוללת כולל את העברתה של מכונת הכביסה ממיכל ההובלה אל מיקומה החדש, וחיבורה חזרה לתשתיות המים במקום הרצוי לפי בקשת בעל מכונת הכביסה.

 

כל שלושת התהליכים האלו יחדיו מרכיבים את תהליך הובלות מכונת הכביסה הכללי. ייתכנו מקרים בהם ישתנה אחד מהתהליכים לכאן ולכאן בהתאם למכונת הכביסה ולחברת ההובלה, אך ככלל אלו הם השלבים ותכולתם.

תהליך הובלת מכונת כביסה

 

אמצעי הובלה לביצוע תהליך ההובלה

כאמור, הובלת מכונת כביסה הינה תהליך מורכב ומאתגר במיוחד, הן בשל סוג הפריט הדרוש להובלה, משקלו וצורתו, והן בשל העובדה הגורפת כי מכשירי חשמל בכלל, ומכונת כביסה בפרט, דורשים טיפול מיוחד עקב העובדה שהם מחוברים לתשתיות שונות כגון תשתית החשמל והמים. על כן, אמצעי ההובלה הבאים לידי שימוש בהובלות מכונת כביסה שונים ומגוונים בהתאם למכונת הכביסה ולתכונותיה השונות.

 

אריזה ופריקה

ראשית כל, טרם תהליך האריזה עצמו, נדרש כאמור, לנתק את מכונת הכביסה משתיות המים והחשמל בזהירות רבה, על מנת למנוע תאונות ואסונות לא רצויות, ובכדי להצליח לעבור תהליך הובלה תקין ובטיחותי. לשם כך, צוות ההובלה עושה שימוש בכלי עבודה שונים כגון מברגים, פטישים, מפתח שוודי ועוד. לאחר מכן, בעת תהליך האריזה עצמו, צוות ההובלה עושה שימוש בחומרי אריזה שונים כגון קרטוני אריזה וניילונים למניעת שריטות ועיקומי פח.

תהליך הפריקה דומה לתהליך האריזה באמצעי ההובלה הבאים לידי שימוש במהלכו לרבות כלי העבודה השונים.

 

שינוע

לאחר תהליך האריזה, מגיע תהליך ההובלה עצמו, שם נעשה שימוש ברוב המקרים בכוח אדם לשם הובלת מכונת הכביסה ממקומה הנוכחי למיכל ההובלה, וכן ממנו ליעד החדש. במקרים בהם מדובר במכונת כביסה כבדה במיוחד, ייתכן שימוש בעגלות משא או במסועי שינוע למטרת ביצוע המשימה. לאחר מכן, תהליך השינוע יתבצע במשאית הובלה או בטנדר, בהתאם לגודל מכונת הכביסה ושטח האחסון הדרוש לה, לשם הובלתה בביטחון רב ככל הניתן.

שינוע

 

כמה עולה הובלת מכונת כביסה?

לכל הובלת מכונת כביסה מחיר משתנה בהתאם לגורמים רבים, שחלקם הוצגו לעיל. את הגורמים השונים ניתן לחלק לשתי קבוצות, כאשר הראשונה תלויה במכונת הכביסה עצמה והשניה איננה. בין הגורמים השונים אם כן, ניתן למנות את המרחק בין יעדי ההובלה השונים, את אמצעי ההובלה הדרושים וכו', וכן ניתן למצוא את גודל מכונת הכביסה, משקל המכונה, סוגה ועוד.

אי לכך, מחיר הובלת מכונת כביסה אינו קבועה, ויקבע באופן סופי במועד ההובלה עצמו, לעיתים טרם תהליך ההובלה ולעיתים אחרות לאחר קיום תהליך ההובלה.

 

מחירון הובלת מכונת כביסה כללי

הובלת מכונת כביסה החל מ – 190₪
הובלת כוננית החל מ – 200₪
הובלת ארון החל מ – 180₪

 

מחפשים הובלת מכונת כביסה בראש שקט? התקשרו עכשיו  – 077-805-3559

תהליך הובלת מכונת כביסה בפרט, וכל תהליכי ההובלות בכלל, הינם תהליכים בטוחים. זאת מהסיבה כי חברות ההובלה מודעות לדאגת האנשים בנושא, ושמות בראש ובראשונה את ביטחון הפריטים שלכם.

חשש אינו צריך להתקיים מאחר שלרוב הניתוק מתבצע על ידיי איש מקצוע מבין חברי צוות המובילים. אם בכל זאת אתם חוששים מכך, ניתן לקרוא לאיש מקצוע שיבוא במיוחד לבצע את הניתוק.

גודל מכונת הכביסה אינו מהווה חסם כלשהו לביצוע ההובלה. עם זאת, גודל מכונת הכביסה מהווה גורם המשפיע על דרך ההובלה ועל האמצעים הדרושים לה, ובהתאם על מחיר ההובלה.

מיקום פתח הכנסת הבגדים אינו משפיע על טיב ההובלה, מאחר שהוא אינו משפיע באופן מהותי על צורת מכונת הכביסה או על משקלה. על כן אינו מהווה גורם משמעותי בהובלה. אף על פי כן, מומלץ ליידע את חברת ההובלה בדבר טרם ביצוע ההובלה, בכדי שיקחו את הדבר בחשבון ויחליטו האם הם צריכים להיערך בהתאם.