הובלת מנוף במצובה

מחפשים הובלת מנוף במצובה? פיקאפ הובלות מציעה הובלות מכל מקום במצובה לכל מקום אחר בארץ ולהפך. הסבלים של פיקאפ הובלות הם כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה שלנו, הזמינו מוביל במצובה עכשיו:

077-805-3559 📞

☑️ הובלת מנוף במצובה – שירות בטיחותי ואמין

☑️ מובילים מנוסים בהובלת פריטים כבדים – הובלה ללא פגיעה ברכוש

☑️ הקפדה על איכות – ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

בין חברות ההובלה השונות העובדות במצובה, ניתן למצוא גם כאלה המספקות שירותי הובלת מנוף במצובה. מה היתרון במנוף כשאנו מבצעים הובלת דירה או הובלת משרד? ובכן, מעבר לכך שאין צורך בסחיבת חפצים ובמאמץ רב – המנוף גם מאפשר לנו פתרון יעיל במצבים שבהם אי אפשר אחרת. חפצים מסוימים אינם יכולים לעבור בדלת הבית, או שאינם יכולים להיות מובלים דרך המעלית או המדרגות.

מנוף מאפשר לנו הובלה בטוחה וזריזה של חפצים כאלו, דרך הוויטרינה או חלון גדול בבית. גם כשאנו מדברים על שירותי הובלת מנוף במצובה, יש מספר פרמטרים שאנו צריכים להכיר, ומספר פרטים שעלינו לברר מראש מול חברת ההובלה. במאמר זה, מומחי ההובלות של "פיק-אפ הובלות" עושים לנו סדר, ומסבירים לנו כל מה שצריך לדעת לגבי הובלת מנוף במצובה.

הובלת מנוף
הובלת מנוף

מעברי דירה ומשרד במצובה

מעברי דירה ומשרד היום לעומת פעם

נראה שישנה מגמה הולכת וגוברת של מעברי דירה ומשרד במצובה, ממש כמו בכל שאר ערי הארץ. אנשים נוהגים להחליף מקום מגורים בתדירות גבוהה יותר מאשר פעם, ויש לכך מספר סיבות. העידן הנוכחי מתאפיין בשינויים מהירים, ככל שזה נוגע לתעסוקה, תחביבים, משפחה וכדומה, ומשום כך – אנשים נוטים למקם את עצמם בצורה יותר נוחה מבחינת אותם מקומות שהם צריכים להגיע אליהם בשגרה.

בעבר למשל, לא היה נהוג להחליף עבודה בכל כמה שנים, ולכן אדם שהיה עובד במקום מסוים היה מעוגן לאותו מקום לעשרות שנים, ולא הייתה לו סיבה להעתיק את מגוריו. כיום החיים הם יותר דינאמיים, ואנו יכולים לראות שאנשים ממקמים את עצמם מחדש בכל כמה שנים כחלק משגרת החיים.

מעברי דירה ומשרד
מעברי דירה ומשרד

חברות הובלה במצובה

עבור חברות ההובלה במצובה, מגמת הדינאמיות הזו מציינת כמות עבודה גדולה יותר, ואנו יכולים לראות שבהתאם לביקוש הרב – גדל גם ההיצע. שירותי הובלת מנוף במצובה הם פופולאריים, ומוצעים ע"י מספר חברות באזור.

חברות הובלה
חברות הובלה

מתי נצטרך הובלת מנוף במצובה?

הובלת מנוף מאפשרת לנו פתרון יעיל, במצבים שבהם אנו רוצים לחסוך מאמץ ועבודה סיזיפית, וכמו כן – לעתים הובלה שכזו מהווה את הדרך היחידה להובלת חפצים מסוימים! באילו מצבים נצטרך לשכור שירותי הובלת מנוף במצובה?

מתי נצטרך הובלת מנוף
מתי נצטרך הובלת מנוף

תנאי שטח בעייתיים

אחת הסיבות הנפוצות לשימוש במנוף, היא המצב שבו לא ניתן להוביל את החפץ באופן הסטנדרטי, אם מכיוון שהוא גדול מדי מכדי לעבור בדלת, ואם מהסיבה שלא ניתן להוביל אותו במעלית או בגרם המדרגות. תנאי שטח הם חשובים מאוד כשאנו מדברים על הובלה, והם יכולים להיות בעוכרינו כשמדובר בחפצים כמו פסנתר, כספת, ארונות ועוד. מנוף מאפשר לנו הובלה של החפץ דרך הוויטרינה או חלון גדול בבית, ומעניק לנו פתרון מושלם.

תנאי שטח בעייתיים
תנאי שטח בעייתיים

הובלת חפצים כבדים בעזרת הובלת מנוף במצובה

חפצים כבדים מאוד, הם במקרים רבים בלתי ניתנים להובלה ע"י סחיבה דרך גרם המדרגות, אפילו כשמדובר ביותר מסבל אחד. דוגמה קלאסית לחפץ כזה היא הכספת, שבתים רבים במצובה מחזיקים בה על מנת לשמור על החפצים היקרים שלהם. הכספת בנויה בצורה שתקשה מאוד על פריצתה והרמתה, ומשום כך היא כבדה, מסורבלת ועשויה לשקול מאות קילוגרמים לעתים! לעתים הפתרון היחיד להובלת כספת הוא באמצעות מנוף.

הובלת חפצים כבדים
הובלת חפצים כבדים

חפצים גדולים ורגישים

ישנם חפצים המהווים אתגר עבור המובילים עקב המשקל והגודל שלהם, ויש חפצים שהם לא רק מסורבלים – אלא גם רגישים מאוד למכות ושריטות. כאן אנו מדברים למשל על ציוד משרדי כמו מדפסות גדולות, מגרסות נייר, שולחנות ישיבות גדולים, וגם על חפצים שניתן למצוא בבתים פרטיים – כמו פסנתר. חפצים כאלו דורשים תשומת לב מיוחדת, כיוון שמעבר לגודלם ומשקלם, יש גם לעטוף אותם ולטפל בהם ב"כפפות של משי", כיוון שכל מכה קטנה עלולה לגרום להם נזק רב!

חפצים גדולים ורגישים
חפצים גדולים ורגישים

יתרונות הובלת מנוף במצובה

מעבר לעובדה שלעתים הובלת מנוף היא הכרחית, חשוב לציין גם את יתרונות השימוש במנוף עבור אלו שמתלבטים לגביו. לצערנו, חברות הובלה רבות עדיין מתעקשות לדבוק בשיטות ההובלה הישנות יותר, ולעתים גם כשהן ממש לא יעילות בסיטואציה. מהם היתרונות בשימוש במנוף?

יתרונות הובלת מנוף
יתרונות הובלת מנוף

זמן שווה כסף!

עלות השירות של הובלת מנוף במצובה, לעתים גורמת לאנשים לחפש דרכים חלופיות. אותם אנשים ברוב המקרים – לא לוקחים בחשבון את הזמן שהמנוף חוסך בעת ההובלה, ולכן הם אינם מביטים בתמונה הכוללת. זכרו ששימוש במנוף מקצר משמעותית את זמן ההובלה, ולכן גם את העלות שלה עבורכם!

 

מאמץ ובטיחות

בין אם אתם מובילים בעצמכם ובין אם אתם נעזרים בסבלים, מנוף מוריד משמעותית את הסיכון לנזקים ופציעות עבור המובילים, עבור השכנים, ועבור סביבת המגורים. מנוף מהווה את הדרך הבטיחותית ביותר להובלת חפצים כבדים, ומונע מצבים מסוכנים שיכולים להתעורר בעת תהליך מסורבל של הובלה בגרם המדרגות או במעלית.

 

ביטחון החפצים עם הובלת מנוף במצובה

אם אתם מעוניינים לשמור על החפצים שלכם, מנוף הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. כשאנו מובילים חפצים כמו פסנתר, שולחנות גדולים ועדינים, חפצי אומנות, מכשירי חשמל תעשייתיים ועוד, כל מכה קטנה עשויה לגרום לנו נזק כלכלי רב. אם נחשוב על הדרך שאותו חפץ יעבור בהובלה מסורתית (מעלית, מדרגות), לעומת השימוש במנוף – נבין בעצמנו את ההפרש ברמת הסיכון עבור החפץ.

ביטחון החפצים
ביטחון החפצים

כמה עולה הובלת מנוף במצובה?

לאחר שהבנו שאנו זקוקים להובלת מנוף, הגיע הזמן לברר לגבי מחיר. אנו מעוניינים לקבל הצעת מחיר הוגנת, וכזו שלא תשתנה תוך כדי ההובלה עקב "הפתעות" כאלה ואחרות שלא צפינו מראש. לשם כך – עלינו להבין את הפרמטרים הקובעים את מחירה של הובלת מנוף במצובה.

כמה עולה הובלת מנוף
כמה עולה הובלת מנוף

מחיר לפי שעה

אצל רובן המכריע של חברות ההובלה, נוכל לראות שישנו מחיר בסיס לפי שעה. המחיר למנוף לשעה נע בין 300-400 שקלים, והוא מהווה את הבסיס עבור הובלה סטנדרטית, ללא חישוב של פרמטרים שיכולים לייקר את המחיר.

 

קומת הדירה

בעת שנברר על מחיר המנוף, חשוב לציין בפני חברת ההובלה את מספר הקומה שבה נמצאת הדירה שלנו. חברות מסוימות אינן גובות תוספת תשלום עד קומה מסוימת, ומוסיפות סכום מסוים בקומות גבוהות יותר. הסיבה לכך, היא שלעתים יש צורך במנוף מסוג שונה לצורך ההובלה – וזה מייקר את העלות עבור חברת ההובלה.

 

משקל החפצים

משקל החפצים גם הוא לעתים ישפיע על מחיר עבודת המנוף, וככל שמשקלם יעלה – כך שירותי הובלת המנוף יעלו לנו יותר. חברות הובלה רבות מציעות להוביל את החפצים שלנו בתור "חבילות" גדולות של מספר ארגזים המאוגדים יחד, וזה חוסך זמן עבודה באופן ניכר.

 

מיקום הדירה

מיקום בעייתי של דירה יכול גם הוא להשפיע על המחיר, כיוון שלעתים זה אומר שהמובילים יצטרכו לעבוד קשה ומהר יותר באמצעות המנוף. למשל הובלה של דירה בתל אביב דורשת תכנון מוקדם מבחינת שעות העומס, ומיקום הצבת המנוף לשם ההובלה. ככל שהדירה תהיה ממוקמת באזור מאתגר יותר לעבודת המנוף – כך יעלה גם המחיר לשעת עבודה.

 

הובלת מנוף במצובה – כיצד נתארגן?

ישנם מספר שלבים שעלינו לבצע, לפני שאנו מובילים את חפצינו באמצעות מנוף.

 

סקר שוק

בעת שאנו מעוניינים לבחור חברה המספקת שירותי הובלת מנוף במצובה, נרצה לבצע סקר שוק ראשוני שיעזור לנו להבין מול מי אנו עומדים. הדרך הכי טובה היא כמובן לקבל המלצה אישית ממכרים או חברים, שיוכלו להעיד על נותן השירות בצורה הכי אמינה. במידה ואין לנו המלצה שכזו, נוכל לעבור על חוות דעת ברשת – תוך שאנו מוודאים את אמינותן, לבקר באתרי האינטרנט של החברות, ולבצע שיחות טלפוניות אל החברות שהן בעלות פוטנציאל מבחינתנו.

 

פניות טלפוניות

בעת הפניה הטלפונית הראשונית אל חברת ההובלה, אנו יכולים לדלות פרטים רבים שיעזרו לנו לבחור. כדאי לברר את כל הפרטים מבחינת המחיר, לשים לב לטון הדיבור ולמידע שניתן, להבין את רמת השירות והאדיבות ועוד.

 

קביעת מועד לשירות הובלת מנוף במצובה

לא מומלץ להשתהות יתר על המידה בביצוע סקר השוק, וכדאי לעשות אותו מהיר ויעיל. ברגע שהגענו להחלטה – כדאי לשריין את מועד ההובלה מול החברה, על מנת שלא נגיע למצב שבו המועד כבר יהיה תפוס.

 

הכנות אחרונות

כדאי להתייעץ עם המובילים, ולברר אם ישנן הכנות כאלה ואחרות שאנו צריכים לבצע לפני ההובלה. ייתכן והמובילים יבקשו מאיתנו לפנות את החדר, להכין את החפץ המובל בצורה כלשהי, או לעשות פעולות אחרות שעשויות לקצר את התהליך ולחסוך זמן וכסף עבורנו.

 

הובלת מנוף במצובה – שאלות ותשובות נפוצות

הובלת מנוף - שאלות ותשובות נפוצות
הובלת מנוף – שאלות ותשובות נפוצות

האם יש ביטוח על הפריטים שאנו מובילים עם המנוף?

אצל רוב חברות ההובלה ישנו ביטוח לחפצים, אם כי חשוב להבין שהיקף הביטוח משתנה בין החברות. עבור רוב האנשים המשתמשים בשירותי מנוף במצובה, הביטוח מהווה פרט משמעותי כיוון שהחפצים המובלים הם לרוב רגישים ועלולים להינזק. לכן, זהו אחד הפרטים שמומלץ לוודא מול חברות ההובלה טרם סגירת העסקה מולן. בעת שימוש במנופים גדולים במיוחד, לעתים חברת ההובלה מחויבת גם בביטוח סביבת העבודה, וזה עשוי לייקר את עלות השימוש במנוף.

 

עד איזו קומה המנוף יכול להגיע?

יש סוגי מנופים שונים בקרב חברות ההובלה, כשחלקם קטנים יחסית ומיועדים להגיע עד קומה 3 או 4, וחלקם בנויים כך שהם יכולים להגיע לקומות גבוהות הרבה יותר. הגובה המקסימלי עבור רוב מנופי ההובלה הסטנדרטיים, המשמשים להעברת דירות ומשרדים – הוא עד קומה 15. במקרים מיוחדים, יש באפשרותכם לשכור גם מנוף גדול במיוחד שיכול להגיע עד קומה 25. חשוב לקחת בחשבון, שמנופים אלו יקרים יותר לשעת עבודה והיקף הביטוח שהם מחויבים בו הוא גדול יותר (כיוון שהוא כולל גם את ביטוח סביבת העבודה).

 

כמה זמן לוקח להוביל עם מנוף?

בוודאי ראיתם שעבודת מנוף מתומחרת ע"פ שעת עבודה, ומכאן באמת נובעת השאלה – כמה זמן זה לוקח? ובכן, הובלה באמצעות מנוף לרוב נמשכת בין שעה לשעתיים, כתלות בפרמטרים השונים הקשורים בהובלה הספציפית כגון מיקום הדירה, נוחות הגישה, אופי החפץ שאנו מובילים ועוד. על מנת לחסוך בזמן העבודה, מומלץ לברר מול חברות ההובלה – האם ישנן פעולות הכנה שאנו יכולים לבצע טרם ההובלה, על מנת לחסוך בזמן בעת עבודת המנוף.

 

האם ניתן לכלול את מחיר המנוף במחיר הובלת מנוף במצובה?

אצל רוב חברות ההובלה הלקוח ישלם בנפרד על המנוף ועל ההובלה, וזאת מהסיבה שלא כל חברות ההובלה מחזיקות מנוף כחלק מהציוד שלהן. במצבים אלה, חברת ההובלה צריכה לשכור את שירותי המנוף והמנופאי לצורך ההובלה, ולכן הם ישולמו בנפרד.

חלק מחברות ההובלה כן מחזיקות מנוף באופן קבוע, ולכן הן יכולות לתמחר את ההובלה יחד עם המנוף בצורה גלובאלית. חשוב לציין שגם במקרים שבהם התשלום על המנוף הוא נפרד – חברות רבות נותנות את האופציה לשכור את שירותי המנוף לשתי הכתובות יחד, ולהפחית במחיר העבודה לשעה.

 

להזמנת הובלת מנוף במצובה חייגו – 077-805-3559

 

מחירי הובלת מנוף ממצובה למרכז

הובלת מנוף ממצובה לתל אביב מחיר מ-600₪
הובלת מנוף ממצובה לפתח תקווה מחיר מ-600₪
הובלת מנוף ממצובה לראשון לציון מחיר מ-600₪
הובלת מנוף ממצובה לבני ברק מחיר מ-600₪
הובלת מנוף ממצובה לחולון מחיר מ-600₪
הובלת מנוף ממצובה לרמת גן מחיר מ-600₪
הובלת מנוף ממצובה לבת ים מחיר מ-650₪
הובלת מנוף ממצובה לרחובות מחיר מ-650₪
הובלת מנוף ממצובה להרצליה מחיר מ-600₪
הובלת מנוף ממצובה לכפר סבא מחיר מ-650₪

 

מחירי הובלת מנוף ממצובה לצפון

הובלת מנוף ממצובה לנצרת מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לנהריה מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לעפולה מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לעכו מחיר מ-800₪
הובלת מנוף ממצובה לכרמיאל מחיר מ-800₪
הובלת מנוף ממצובה לנוף הגליל מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לטבריה מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לשפרעם מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לצפת מחיר מ-800₪
הובלת מנוף ממצובה למגדל העמק מחיר מ-750₪

 

מחירי הובלת מנוף ממצובה לדרום

הובלת מנוף ממצובה לאשדוד מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לבאר שבע מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לאשקלון מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לרהט מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לאילת מחיר מ-850₪
הובלת מנוף ממצובה לקריית גת מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לנתיבות מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לדימונה מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לאופקים מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לערד מחיר מ-750₪

 

מחירי הובלת מנוף ממצובה לשרון

הובלת מנוף ממצובה לנתניה מחיר מ-650₪
הובלת מנוף ממצובה לטייבה מחיר מ-650₪
הובלת מנוף ממצובה לטירה מחיר מ-650₪
הובלת מנוף ממצובה לכפר יונה מחיר מ-650₪
הובלת מנוף ממצובה לקדימה צורן מחיר מ-650₪
הובלת מנוף ממצובה לאבן יהודה מחיר מ-650₪

 

מחירי הובלת מנוף ממצובה לאזור חיפה

הובלת מנוף ממצובה לחיפה מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לחדרה מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לקריית אתא מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לאום אל פאחם מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לקריית מוצקין מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לקריית ביאליק מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לפרדס חנה-כרכור מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לקריית ים מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לבאקה אל גרביה מחיר מ-700₪
הובלת מנוף ממצובה לנשר מחיר מ-700₪

 

מחירי הובלת מנוף ממצובה לאזור ירושלים

הובלת מנוף ממצובה לירושלים מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לבית שמש מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה למבשרת ציון מחיר מ-750₪

 

מחירי הובלת מנוף ממצובה ליהודה ושומרון

הובלת מנוף ממצובה למודיעין עילית מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לביתר עילית מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה למעלה אדומים מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לגבעת זאב מחיר מ-750₪
הובלת מנוף ממצובה לאריאל מחיר מ-750₪