הובלת מקפיא בירושלים

☑️ שירות הובלת מקפיא בירושלים מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

☑️ זמינות מהיום להיום.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

להצעת מחיר על הובלת מקפיא בירושלים חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

 

בשנים האחרונות, אנו יכולים לראות שירותי הובלה מגוונים יותר בירושלים, וכל לקוח יכול למצוא בקלות את השירות המתאים לו. בעבר שירותי ההובלה היו מצומצמים יותר, וחברות ההובלה היו מספקות שירותי הובלה בעיקר לדירות גדולות ומשרדים. הצורך שהגיע מצד הלקוחות, גרם לחברות ההובלה בירושלים להעניק שירות גם במצבים שבהם נחוצה הובלה קטנה, שירותי מנוף, או הובלת פריט בודד.

הובלת מקפיא בירושלים, היא אחד השירותים המבוקשים בקרב המגזר הפרטי והעסקי כאחד. לעתים אנשים מעוניינים להוביל את המקפיא הביתי שלהם אל יעדו החדש, ולעתים מדובר בבעלי מסעדות, קיוסקים או דוכנים, המעוניינים להוביל מקפיא גדול או מקרר גלידות בצורה בטוחה אל העסק או ממנו. מה עלינו לדעת כשנזדקק להובלת מקפיא בירושלים?

 

שירותי הובלות בירושלים

ירושלים מתאפיינת בביקוש גבוה לשירותי הובלות, ומדובר על שירותי הובלות מכל הסוגים. חברות ההובלה המעניקות שירות באזור הסתגלו בצורה נהדרת לביקוש, ומגוון שירותי ההובלה שהן מציעות נותן מענה לכל סוגי הלקוחות. בעוד בעבר היה מדובר בהובלה קלאסית בעיקר, כיום אנו יכולים למצוא שירותי הובלות קטנות, הובלות מנוף, הובלת כספות, והובלת מוצרי חשמל דוגמת מקרר, מדיח כלים או מקפיא.

שירותי הובלות בירושלים

 

הובלת מקפיא בירושלים

יש סוגים שונים של מקפיאים, וכל סוג מצריך התייחסות שונה בעת שאנו מעוניינים להוביל אותו ממקום למקום. מקפיאים ביתיים אינם כבדים וגדולים כמו מקפיאים תעשייתיים, אך עדיין מדובר במוצר שיכול לשקול עשרות קילוגרמים. מקפיאים תעשייתיים הם כבר עניין אחר לחלוטין, ואנו מדברים כאן על מכשירים שלעתים שוקלים מאות קילוגרמים, ודורשים מנוף לצורך ההובלה. יחד עם משקלם הרב, המקפיאים הם מוצרי חשמל, ולכן הם רגישים לפגיעות יותר ממוצרים אחרים. בעת שאנו מחפשים חברה שתבצע עבורנו הובלת מקפיא בירושלים, מומלץ לבחור בחברה שהיא בעלת ניסיון בתחום.

הובלת מקפיא בירושלים

 

הובלת מקפיא בירושלים – איך מתחילים?

בשלב הראשון, נהיה מעוניינים לבצע סקר שוק בין חברות ההובלה, על מנת לבחור את החברה האידיאלית להובלת מקפיא בירושלים. מומלץ לנסות להשיג חוות דעת ממקור ראשון, דרך חבר או מכר שהיה לקוח של החברה בעבר, ובדרך זו נוכל לקבל את הרושם המדויק ביותר. על מנת לסנן את החברות באופן הטוב ביותר – נבצע שיחות טלפון שבהן נוכל לקבל הצעת מחיר התחלתית, וגם להתרשם מרמת המקצועיות והאדיבות של החברה.

הובלת מקפיא בירושלים – איך מתחילים?

 

ביטוח להובלת מקפיא בירושלים

מקפיא הוא מוצר חשמל שאינו זול, ולכן מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח בעת ההובלה. כל חברת הובלה שמכבדת את עצמה לרוב תציע ביטוח הובלות, ולעתים תיתן הצעת מחיר כשהביטוח כבר כלול בפנים. בעת שיחת הטלפון הראשונית אל חברת ההובלה, תוכלו לברר את הפרטים הספציפיים לגבי הביטוח.

ביטוח להובלת מקפיא בירושלים

 

מחיר הובלת מקפיא בירושלים

חברות הובלה רבות מתחזקות מחירון, שבו יש פירוט של מוצרי חשמל שונים הדורשים הובלה. לרוב מקפיא יופיע בין המוצרים, והמחיר להובלתו יתחיל מאזור 050 שקלים וייעלה מעלה. מומחי ההובלות של "פיק-אפ הובלות" מסבירים לנו מהם הפרמטרים המשפיעים על המחיר הסופי של הובלת מקפיא בירושלים:

 

גודל המקפיא

כאמור, ישנם דגמים שונים של מקפיאים, כשחלקם שוקלים עשרות קילוגרמים וחלקם מגיעים אף למאות קילוגרמים! גודל המקפיא ייקבע את רמת המאמץ והמיומנות הדרושה מצד המובילים, ולכן ככל שהמקפיא גדול יותר – כך ייעלה מחיר ההובלה.

 

מיקום ההובלה

יש משמעות למיקום הובלת המקפיא בירושלים, וההבדל באופי העבודה הוא גדול בין דירת קרקע ובין מסעדה הממוקמת בגג של בניין. קומה גבוהה יותר תייקר את הובלת המקפיא, וכך גם רמת הנגישות אל הדירה או המסעדה. מעבר לכך, מקומות שבהם אין חניה מסודרת והם מאלצים את המובילים לעבוד בלחץ זמן – גם הם ייגרמו לעליית מחיר ההובלה.

 

שימוש במנוף לצורך הובלת מקפיא בירושלים

חלק מהמקפיאים מחייבים שימוש במנוף לצורך ההובלה, מכיוון שהם כבדים מאוד, או נמצאים במקום עם תנאי שטח בעייתיים. מנוף מאפשר לנו לעקוף את הצורך בגרם המדרגות, הדלת והמעלית, והוא מאפשר לנו להוציא את המקפיא בצורה אחרת. שימוש במנוף עשוי לייקר את ההובלה בכמה מאות שקלים, ויחד עם זאת הוא מבטיח לנו הובלה חלקה, וסיכון נמוך מאוד לנזק למקפיא שלנו.

 

תאריך ההובלה

זכרו שישנם תאריכים שהם עמוסים יותר מתאריכים אחרים, וזה עשוי לייקר את ההובלה. תאריכים שכאלו הם סוף ותחילת חודש, חודשי הקיץ, וחודשי תחילת הלימודים האקדמאיים.

גודל המקפיא

 

להזמנת הובלת מקפיא בירושלים חייגו – 077-805-3559

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.