הובלת פינת אוכל

בכל בית כיום קיימת פינת אוכל מסוגים שונים הממוקמת ברוב רובם של המקרים על יד המטבח הביתי. ישנם מקרים בהם יהיו מספר פינות אוכל בבית, אשר אחת מהן מיועדת לאכילה מהירה או יומיומית, והשניה בעבור ארוחות משפחתיות וארוחות בסדר גודל רב מהרגיל. אם כן, כאשר אנו עוברים דירה, או מבצעים רכישה של פינת אוכל חדשה, מתעורר יחדיו גם הצורך לבצע תהליך של הובלת פינת אוכל, לשם שינוע הרהיטים הכוללים בין היעדים השונים, מהחנות אלינו, מהבית לבית החדש, וכן הלאה.

 

☑️ שירות הובלת פינת אוכל מקיף ומקצועי.

☑️ מובילים מנוסים.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהובלת פינות אוכל ורהיטים.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

הובלת פינת אוכל
הובלת פינת אוכל

אם גם אתם זקוקים להובלת פינת אוכל מסיבות שונות לרבות מעבר דירה, הגעתם למקום הנכון לשם כך. אצלנו תוכלו למצוא שירותים לביצוע תהליכי הובלות פינת אוכל באופן יסודי, מקצועי, ומעל הכל בטיחותי. יחד עם זאת, צוות המובילים שלנו מנוסה, מיומן ובעל ידע רב בתחום זה בפרט, ובעניין הובלת ריהוט מכל סוג שהוא בכלל. אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו!

הובלת פינת אוכל במרכז

הובלת פינת אוכל בצפון

הובלת פינת אוכל בדרום

הובלת פינת אוכל בשרון

הובלת פינת אוכל בחיפה

הובלת פינת אוכל בירושלים

הובלת פינת אוכל ביהודה ושומרון

 

רגע לפני האוכל – מה זה בכלל הובלת פינת אוכל?

פינות אוכל הם אחד הרהיטים בהם נעשה השימוש הרב ביותר בחיי היומיום של כולנו. אי לכך ובהתאם לזאת, רמת הביקוש לביצוע הליכי הובלת פינת אוכל נחשב כגדול ומרובה בקרב תחומי ההובלה השונים. אך, מה הן בכלל הובלות פינת אוכל, ואיך הן מתרחשות? ראשית כל, הובלות פינת אוכל, כמשתמע משמן, מיועדות לשם שינוע והובלה של פינות אוכל שונות, באמצעות עזרים שונים בהתאם לסוג פינת האוכל ולצרכיה.

תהליך הובלת פינות אוכל מצריך מצוות ההובלה ידע וניסיון בעבודה עם רהיטים, מפאת הסיבה שישנם מקרים בהם פינות האוכל ידרוש לעבור תהליך פירוק לשם הובלה בטוחה ויעילה יותר. כמו כן, פינת האוכל עוברת תהליך בן שלושה שלבים עיקריים אשר בסופו של התהליך, ימוקמו הפריטים השונים המרכיבים את פינת האוכל ביעדם החדש, ובצורה איכותי, וללא כל פגע או נזק.

 

סוגי פינות אוכל להובלה ומה הן כוללות

אם כן כאמור, קיימים סוגים רבים של פינות אוכל אשר עוברות לעיתים תכופות תהליך של הובלת פינת אוכל. הידיעה בדבר סוגי פינות האוכל חשובה לשם יידוע חברת ההובלה איתה אתם עובדים, בכדי שזו, תוכל להיערך עם הכלים והאמצעי הדרושים לביצוע הובלה תקינה, יעילה ובטיחותית. אם כן, קיימים מספר סוגים של פינות אוכל, אשר ניתן לחלק אותם לפי קבוצות.

 

החומר ממנו עשויה פינת האוכל

הגורם הראשון בעזרתו ניתן לאפיין פינות אוכל שונות, הוא החומר ממנו עשויה פינת האוכל. ישנן פינות אוכל אשר עשויות מעץ, אחרות עשויות מזכוכית, קיימות כאלו שאף עשויות ממתכת ועוד. הידע בדבר החומר ממנו עשויה פינת האוכל מסייע לחברת ההובלה לדעת את רמת העדינות של פינת האוכל, ובהתאם את רמת נקיטת הזהירות הדרושה.

 

גודל פינת האוכל

גודל פינת האוכל מאפיין גם הוא את הפריטים של פינת האוכל, ומשפיע על משקל פינת האוכל כולה, ובהתאם על סוג הציוד הדרוש להובלתה, ורמת הכוח הדרוש להשקעה. גודל פינת האוכל נמדד לרוב על פי אורך ורוחב שולחן האוכל, או על פי כמות הכיסאות, אשר בדרך כלל מושפעים ומשפיעים האחד על השני.

 

אפשרויות של פינת האוכל

אפשרויות שונות של פינת האוכל מתבטאות בדרכים שונות כגון, שולחן אוכל נפתח, שולחן אוכל עם אפשרות של הוספת לוחות לשולחן לשם הגדלתו וכיוצא בזה. האפשרויות השונות עלולות להוות בעיה בעת מעמד ההובלה, אם לא נודע לצוות ההובלה הדבר מראש. זאת מאחר כי האפשרויות השונות עלולות לצרוך אמצעי הובלה וכלי עבודה שונים מאשר אלו של פינות אוכל רגילות.

 

אמצעי הובלה לביצוע הובלת פינת אוכל

תהליכי הובלת פינת אוכל כאמור, דורשים שימוש באמצעי הובלה שונים בהתאם לשלב ההובלה, ובעיקר בהתאם לסוג פינת האוכל ולתכונותיה השונות, אשר משתנות מהובלה אחת לאחרת. אי לכך ובהתאם לזאת, סוג אמצעי ההובלה השונים משתנים גם כן מהובלה להובלה, ונקבעים בהתאם לצרכים השונים של צוות המובילים. את האמצעים השונים ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות:

  1. אמצעי הובלה לשם שינוע – אמצעי הובלה מסוג זה, משמים את צוות הובלה לצרכי שינוע והובלה בלבד. כלומר, לשם הזזה של פריטי פינת האוכל ממקומם הנוכחי למיכל ההובלה, לשם נסיעה, ולשם הובלתם ממיכל ההובלה ליעדם החדש. בין אמצעי הובלה אלו ניתן למצוא מנופי שינוע, עגלות משא, טנדרים עם ארגזי הובלה או עם עגלות נגררות, משאיות הובלה ועוד.
  2. אמצעי הובלה לשם פירוק והרכבה – כאמור, ישנם מקרים בהם נדרש צוות ההובלה לפרק את פינת האוכל למרכיביה השונים, על מנת לייעל את תהליך ההובלה, ולבצעו על צידו הבטוח ביותר. לשם כך, ייתכן שידרשו כלי עבודה שונים כגון מברגים בגדלים ובצורות שונות, פטישים המיועדים לעבודה עם החומר ממנו עשויה פינת האוכל ועוד. 
  3. אמצעי הובלה לצרכי אריזה – בשלב אריזת פינת האוכל לשם ביצוע תהליך בטוח ככל הניתן, נדרש צוות ההובלה לעטוף ולארוז את מרכיבי פינת האוכל השונים. לשם כך נעשה שימוש בציוד שונה כגון ניילונים למניעת שריטות, קרטונים שונים, פצפצים וכדומה.

 

כמו כן, יכולים להיות אמצעי הובלה נוספים שיבואו לידי שימוש, כל זאת בהתאם לצרכים ולשיקול חברת ההובלה, ובהתאם לפינת האוכל המובלת.

 

הובלת פינת אוכל – בטוח או לא?

עניין רמת הבטיחות של הובלות בכלל, ושל הובלת פינת אוכל בפרט, הוא עניין אשר מעסיק לקוחות רבים בתחום, ובצדק. כולנו דואגים לביטחון הציוד שלנו בכל תחום שהוא, ועל כן חברות ההובלה מודעות לדאגה הרבה, ועושות כל שביכולתן על מנת לשמור על ביטחון הציוד שלכם לאורך כל תהליך ההובלה, באמצעות כלים שונים לרבות חומרי אריזה שונים.

כמו כן, קיימות הובלות רבות אשר מכילות, כחלק מהתשלום על ההובלה, ביטוח תכולה. מטרת ביטוח זה היא לדאוג כי במידה ויגרם נזק כלשהו לרכוש שלכם, יוחזר לכם הנזק הכספי שנגרם בעקבות זאת, ובכך מעניק לכם הביטוח שכבה נוספת של הגנה, ואיתה גם רוגע.

 

כמה עולה הובלת פינת אוכל?

מחיר הובלת פינת אוכל משתנה בין ההובלות השונות, זאת מאחר העובדה כי כמעט ואין מקרים בהם פינת אוכל אחת זהה לאחרת, ובהתאם דורשת את אותם אמצעי הובלה. אי לכך, אין אפשרות לקבוע את מחיר ההובלה באופן סופי מבעוד מועד אלא לתת מחיר משוער.

כמו כן, ניתן לומר בוודאות, כי לכל הובלת פינת אוכל מחיר שונה, אשר משתנה בהתאם לגורמים שונים לרבות המרחק בין יעדי ההובלה, אמצעי ההובלה הבאים לידי שימוש בהתאם לתכונות פינת האוכל השונות ועוד.

 

מחירון הובלת פינת אוכל כללי

הובלת פינת אוכל החל מ – 200₪
הובלת שולחן החל מ – 200₪
הובלת מטבח החל מ – 200₪

זקוקים להובלת פינת אוכל? דורשים למקצועיות, ביטחון ואמינות? חייגו אלינו עוד היום לקבלת שירותי הובלת פינת אוכל עם אחריות וניסיון – 077-805-3559

תהליך הובלת פינות אוכל מורכב משלושה שלבים עיקריים שהם תהליך אריזת פינת האוכל: תהליך שינוע הפריטים ליעדם החדש, תהליך פריקת פינת האוכל ומרכיביה ממיכל ההובלה למקומם החדש והרכבתם במידה ופורקו בעת תהליך האריזה, מטעמי נוחות וביטחון.

ודאי. ככל שפינת האוכל תהיה מורכבת יותר, כלומר גדולה יותר, עדינה יותר, מפותחת יותר ועוד, כך גם תהליך ההובלה ימשך זמן רב יותר עקב הצורך בטיפול ארוך, מפורט וזהיר יותר. אי לכך, מחיר ההובלה עולה גם כן, עקב הצורך הרב יותר במשאבים שונים.

ברוב המקרים אין ללקוח כל צורך בהשתתפות בתהליך הובלת פינת האוכל, מפאת העובדה כי צוות ההובלה מבצע את התהליך בצורה הטובה והיעילה ביותר. במקרים בהם נדרשת אריזה של חלקים קטנים ואישיים, לרבות סכו"ם, צלחות וכדומה, שם ייתכן כי הדבר יתבקש לביצוע על ידי הלקוח עצמו ולא על ידי צוות ההובלה מטעמי נוחות וסדר.

הובלת פינת אוכל אינה הובלה רגילה של שולחן. הובלת פינת אוכל מתמקדת בפרטים השונים אשר מצריכה פינת האוכל על כל תכונותיה, מה שאינו מצוי בשולחן רגיל. מלבד זאת, הובלת שולחן אינה מתמקדת אך ורק בשולחן המיועד לפינת אוכל, ועל כן תהליך ההובלה עלול להיות פחות בטוח.