הובלת ריהוט משרדי

רבים מאיתנו לא יודעים אולי, אך כיום, ישנו מספר לא מבוטל של משרדים אשר עוברים כתובות ומשרדים לעיתים תכופות. בנוסף לכך, קיימים משרדים רבים אשר מתחדשים או מחליפים ריהוט בתדירות רבה. בין אם במקרה של מעבר משרד, ובין אם במקרה של החלפת רהיטים במשרד, מתעורר הצורך בקיום תהליך הובלת ריהוט משרדי, בכדי להבטיח שינוע בטוח ואיכותי של הרהיטים השונים בין היעדים הרצויים. כמו כן, תהליך הובלות ריהוט משרדי מתבצע על ידי צוות הובלה מ-צועי ומיומן אשר יבטיח לכם תהליך הובלה בטוח, איכותי, מקצועי ומנוסה.

 

☑️ שירותי הובלת ריהוט משרדי המהירים ביותר בשוק.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהובלת ריהוט משרדי.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

הובלת ריהוט משרדי
הובלת ריהוט משרדי

אם גם אתם בעלי משרד כלשהו, וזקוקים לבצע הובלה של ריהוט משרדי כזה או אחר, מסיבות שונות לרבות מעבר משרדים או החלפה של הריהוט המשרדי הנוכחי.

לשם ביצוע תהליך זה, נשלח אליכם את צוות המובילים המנוסה והמקצועי ביותר שלנו שיבטיח לכם תהליך הובלה רגוע ושקט, מפאת המקצועיות והניסיון הרב המביאים לתוצאות הטובות ביותר הכוללות ביטחון מלא עבור הריהוט, ויעילות רבה.

הובלת ריהוט משרדי במרכז

הובלת ריהוט משרדי בצפון

הובלת ריהוט משרדי בדרום

הובלת ריהוט משרדי בשרון

הובלת ריהוט משרדי בחיפה

הובלת ריהוט משרדי בירושלים

הובלת ריהוט משרדי ביהודה ושומרון

 

הובלת ריהוט משרדי על קצה מזלג

השאלה הראשונה שעולה כעת היא מה זה בכלל הובלת ריהוט משרדי, והאם קיים הבדל בין הובלות ריהוט משרדי לבין הובלות ציוד משרדי? ראשית כל, הובלה זו, כשמה כן היא, מיועדת לבצע תהליך שינוע של רהיטים משרדיים בין יעדים שונים בהתאם לצרכי בעל המשרד ותכונות הרהיטים, מסיבות כאלו ואחרות כגון מעבר משרד וכדומה.

כמו כן, ישנה הובלה העוסקת בשינוע ציוד משרדי, כאשר ההבדל העיקרי בין הובלה זו להובלות ריהוט משרדי, הוא העובדה כי הובלת ציוד אינה עוסקת אך ורק ברהיטים כגון ארונות, שולחנות, כורסאות וכו', אלא גם במכשירי חשמל למיניהם, כלי כתיבה, כלי עבודה, קלסרים וכיו"ב.

בנוסף לכך, בדבר אופן ההובלה עצמה, ההובלה תיעשה על ידי צוות מובילים אשר מנוסה בעבודה עם רהיטים, במיוחד משרדיים, באמצעות כלי הובלה כאלו ואחרים, על מנת להבטיח שתהליך ההובלה יתקיים על צידו הטוב, הבטוח והאיכותי ביותר.

 

מה כולל ריהוט משרדי

כאמור, הובלת ריהוט משרדי עוסקת בשינוע והובלה של רהיטים הנמצאים במשרדים השונים. כעת, עולה השאלה, אילו רהיטים נחשבים תחת הכותרת "ריהוט משרדי", ואילו לא? התשובה לכך עלולה להיות שונה ולהשתנות מהובלה להובלה בעיקר בהתאם לחברת ההובלות איתה אתם עובדים ולתקנות שלה.

עם זאת, ישנם מספר פריטים אשר נכללים באופן גורף וחד משמעי תחת הכותרת "ריהוט משרדי":

  1. ארונות – ארונות נמצאים בכל משרד שהוא, ומכילים פריטים שונים כגון דפים, קלסרים, כלי כתיבה וציוד משרדי אחר למינהו.
  2. שולחנות משרדיים – שולחן משרדי, כמובן יימצא במשרדים לשימוש העובדים השונים, קיימים סוגים שונים של שולחנות בצורות שונות ובגדלים שונים.
  3. כסאות – כסאות יכולים לבוא לידי ביטוי בסוגים שונים כגון כיסאות עץ, כיסאות מנהלים, כיסאות עם גלגלים וכו'.
  4. מדפים – תכונותיו של רהיט זה תלויות בשימושו במשרד, ככל ששימושו רב יותר כך גם גודלו יהיה גדול בהתאם וכן הלאה.
  5. שידות – קיימים סוגים רבים של שידות במשרד, כאשר רובם המוחלט בעלי גלגלים שלוש מגירות או פחות, ונמצא בסמוך לשלוחן העבודה שבחדר. שידות אלו מכילות לרוב ציוד משרדי כגון מהדקים, כלי כתיבה, פתקיות ועוד.

 

כמו כן, הפריטים אשר נשאר שנויים במחלוקת כוללים:

  1. כספות – כספות נחשבות לעתים כרהיט משרדי, ונכללות בתהליך הובלת ריהוט משרדי. למרות זאת, מומלץ לא להוביל כספות באופן זה, אלא באמצעות תהליך הובלת כספות המיועד לכך.
  2. ספות וכורסאות מנוחה – לעיתים, נמצאות כורסאות מנוחה או ספות קטנות במסדרונות שבמשרדים. על כן, ישנם מקרים בהם יכללו את אותן הכורסאות כחלק מריהוט המשרד ויבצעו גם עבורו הובלה.

 

כמובן שבשני התחומים, שנויים במחלוקת או חד משמעיים, יכולים להיות רהיטים נוספים, בהתאם כאמור לסוג המשרד ולחברת ההובלה איתה אתם עובדים.

 

תהליך הובלת ריהוט משרדי

תהליך הובלת ריהוט משרדי משתנה באופן כללי, בין הובלה אחת לאחרת, בהתאם לסוג הריהוט המשרדי המובל בה, ותכונותיו השונות כגון גודל, משקל, כמות, חומרי עשייה ועוד. לעומת זאת, לכל תהליכי הובלות ריהוט משרדים קיים מבנה כללי משותף ואחיד, אשר מורכב משלושה שלבים עיקריים. כל אחד מן השלבים מטפל ומתמקד בצורך הובלתי אחר, ושלושתם יחדיו יוצרים את תהליך ההובלה השלם.

 

שלב אריזת הריהוט המשרדי

השלב הראשוני, שלב האריזה, כולל את אריזת הרהיטים השונים באמצעות כלי אריזה שונים כגון קרטונים, ניילונים למניעת שריטות ועוד. בנוסף לכך, במידת הצורך ייתכן פירוק של רהיטים לצורך הובלתם באופן בטיחותי ויעיל יותר.

 

שלב הנסיעה והשינוע

השלב המהותי ביותר, שלב השינוע, כולל את העברת הריהוט הארוז למיכל ההובלה, והובלתו באמצעות נסיעה, ליעדו החדש הרצוי. תהליך זה הינו התהליך המשמעותי והחשוב ביותר מאחר שבלעדיו להובלה אין כל משמעות.

 

שלב פריקת תכולת ההובלה

השלב האחרון בתהליך ההובלה הוא שלב הפריקה. בשלב זה צוות ההובלה מעביר את תכולת ההובלה ממיכל ההובלה למקומה החדש, באמצעות כלים שונים בהתאם למשקל וגודל התכולה, מרכיב את הריהוט השונה במידת הצורך (במידה שפורק בתהליך האריזה), וממקם אותו במקומו הסופי.

 

הובלת ריהוט משרדי – בטוח או לא?

עניין ביטוח תכולת הובלה, בין אם הובלת ריהוט משרדי ובין אם לא, הוא עניין המעסיק את כל קהל לקוחות חברות ההובלה כאחד, ובצדק. כל אחד מאיתנו רוצה שהרכוש שלו יישמר ולא יגרם לו נזק. אם כן, כתוצאה מחששות אלו, חברות ההובלה שמות בראש ובראשונה את עניין בטיחות תכולת ההובלה ללא יוצא מן הכלל.

בנוסף לכך, קיים ביטוח תכולת הובלה, אשר מטרתו היא לכסות את הנזק הכלכלי שיגרם במידה ויוסב נזק לרכושכם המובל. על כן, ניתן לומר שהובלות ריהוט משרדי הינן הובלות בטוחות, ואין כל סיבה לחשוש בדבר.

 

כמה עולה הובלת ריהוט משרדי?

מחיר הובלת ריהוט משרדי, כבכל הובלה, משתנה בהתאם לגורמים שונים הכוללים את תכונות הריהוט השונה וגורמים נוספים. הגורמים אם כן, מתחלקים לגורמים בעלי תלות בריהוט עצמו, ולגורמים אשר תלויים בתכונות ההובלה עצמה כגון המרחק בין יעדי ההובלה. אם כן, לכל הובלת ריהוט משרדי מחיר שונה אשר משתנה בהתאם לגורמים שונים כגון כמות הרהיטים, הגודל והמשקל שלהם וכיו"ב.

 

מחירון הובלת ריהוט משרדי כללי

הובלת ריהוט משרדי החל מ – 200₪
הובלת משרדים החל מ – 300₪
הובלת דירה החל מ – 500₪

 

מחפשים דרך להוביל את הריהוט המשרדי? שירותי הובלות אמינים, מקצועיים, ומעל הכל בטיחותיים כאן עבורכם. חייגו עכשיו – 077-805-3559

כעיקרון אין כל הגבלה בדבר כמות הריהוט הניתן להובלה. עם זאת, בכל מקרה שהוא מומלץ לעדכן את חברת ההובלה בדבר כמות הרהיטים, בכדי שזו תוכל להיערך בהתאם וכנדרש.

כאמור, כמעט ואין מקרים כאלו. למרות זאת אם קיים ספק כלשהו, התקשרו לחברת ההובלה ושאלו אותם בדבר הרהיט בכדי למנוע מקרים לא נעימים במעמד ההובלה עצמו.

ציוד משרדי כגון כלי כתיבה, קלסרים וכו' נתפסים ברוב המקרים כתכולה של רהיטים משרדיים מסוימים. אי לכך ובהתאם לזאת ברוב המקרים תוכלו להוביל ציוד משרדי כחלק מתהליך הובלת ריהוט משרדי.

כמות החדרים בפני עצמה אינה מהווה גורם משפיע על מחיר ההובלה או על מהלכה. עם זאת, כמות החדרים משפיעה ברוב המקרים על כמות הריהוט המשרדי אשר כן משפיע על מחיר ההובלה ומהלכה. אי לכך כמות החדרים אכן משפיעה על מהלך הובלת ריהוט משרדי ועל מחירה, אך באופן עקיף ולא ישיר.