הובלת ריהוט משרדי – האם יש על כך ביטוח

הובלה של ריהוט משרדי בעקבות מעבר של משרד ממקום אחד לאחר מעלה לא פעם תהייה בכל הנוגע לטיב הריהוט. שכן, משרדים רבים כוללים לא פעם ספריות מסיביות, שולחנות עבודה, כורסאות ופריטים אחרים כבדים ויקרי ערך. בעקבות מעבר המשרד שלנו, יצאנו לבדוק האם יש ביטוח על הובלה של ריהוט משרדי וחזרנו עם כל המידע החשוב בנושא. הישארו אתנו ותגלו מה עליכם לדעת לפני הובלת המשרד שלכם.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

המעסיק שלנו ביקש מאתנו להיות אחראיים על כל הנוגע להובלה של המשרד. אתם בוודאי מבינים שמדובר בפרוצדורה מורכבת שדורשת מאתנו לא רק להיות אחראיים על הסדר היומי של המשרד, אלא גם לבחון את הפרטים הבאים בנוגע להובלה הנבחרת:

  1. לבדוק שמדובר בחברת הובלה מומלצת ואמינה
  2. לבדוק אם יש ביטוח על הריהוט (אם יקרה משהו לשולחן של המעסיק, אנחנו נרגיש מאוד לא בנוח)
  3. לבדוק שחברת ההובלות פנויה בתאריכים שהמעסיק ציין בפנינו

מדובר ב- 3 פרטים שעשויים להישמע לכם מינוריים כביכול, אבל לכל אחד מהם יש השפעה עצומה. במדריך הנוכחי נעסוק בעיקר בבדיקה אחר ביטוח על הובלה של ריהוט משרדי.

 

האם יש ביטוח על הובלה של ציוד משרדי?

חיפשנו פרטים ברחבי הרשת אודות ביטוח עבור ריהוט משרדי בעת הובלה וגילינו שעומדות בפנינו 2 אפשרויות. האחת, לסמוך על החברה הנבחרת במידה ותהיה תקלה במהלך ההעברה והשנייה היא לפנות אל חברת ביטוח אקראית, חיצונית, שתציע לנו מחיר בנוסף למחיר ההובלה, כדי שנוכל לבטח את הרהיטים. הנה פירוט אודות האפשרויות הללו:

 

אפשרות מספר 1 – לסמוך על חברת ההובלה במקרה ותהיה תקלה

אפשרות זו מתאימה לבעלי המשרדים שמעדיפים לסמוך על הבחירה הנכונה בחברת ההובלה. אם אתם בוחרים בחברת הובלה מומלצת, כזו שיש עליה חוות דעת חיוביות ברחבי הרשת, אתם יכולים להיות רגועים שאם תהיה תקלה ורהיט ייעלם או יפגע, החברה תפצה אתכם על כך.

 

אפשרות מספר 2 – ליצור קשר עם חברת ביטוח חיצונית

אפשרות זו מתאימה לבעלי המשרדים שיש ברשותם ציוד יקר ערך. במקרה שכזה, ראוי שתכינו רשימה של כל הציוד שקיים ברשותכם. אם כספת נכללת ברשימה זו, ראוי שתצלמו אותה ואת התכולה שלה. שכן, חברת הביטוח צפויה לשאול אתכם מהם הפריטים שצפויים להיות כלולים בהובלה. כך שבמידה ופריט יעלם או יפגע, חברת הביטוח תוכל לדעת בוודאות שהוא אכן היה קיים מראש.

 

כמה מילים לפני סיום

חשוב לנו לציין שעליכם לשמור על הציוד יקר הערך שלכם בעת הובלה. בין אם בחרתם בהובלה עם ביטוח מטעם חברה חיצונית ובין אם לא. ברגע שתעקבו אחר הפריטים בכל שלב בהובלה, תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהם שם. באותו הזמן, עובדי חברת ההובלה יעשו כל שביכולתם כדי לשמור על הפריטים הללו.

ריהוט משרדי