הובלת שידה בדרום

☑️ שירות מקיף ומקצועי של הובלת שידה בדרום.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהובלות מגוון רחב של רהיטים.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ הקפדה על עבודה איכותית ומחיר הוגן.

להצעת מחיר על הובלת שידה בדרום חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

 

שידה היא מסוג הרהיטים, שעל אף שאנו לא מרגישים בנוכחותם – הם משמשים אותנו רבות ומעצבים את חיי השגרה שלנו. ישנם סוגים רבים של שידות, וברוב הבתים ניתן למצוא כמה סוגים שלהן.

הובלת שידה בדרום היא שירות פופולארי, וזאת מכיוון שמדובר ברהיט שהוא כבד ועדין גם יחד, ולעתים מצריך שירותי פירוק והרכבה מקצועיים. אנשי המקצוע של "פיק-אפ הובלות" יספרו לכם כל מה שצריך לדעת על שידות, ועל הובלת שידה בדרום.

 

חברות ההובלה בדרום

בעוד בעבר, חברות ההובלה בדרום לא היו עוסקות בהובלות של פריטים בודדים, היום מדובר בשירות לגיטימי – שאותו מציעות רוב החברות. יחד עם עליית הביקוש להובלות בדרום ובשאר הארץ, חברות ההובלה עברו להעניק שירות מותאם אישית, המאפשר לכל לקוח להזמין כל סוג של הובלה. בין סוגי השירותים המוצעים ניתן למצוא הובלות קטנות, הובלות מנוף, שירותי אריזה, הובלת פריטים בודדים ועוד.

 

הובלת שידה בדרום

מכיוון ששידה היא רהיט כה נפוץ, שירותי הובלת שידה בדרום נחשבים בין השירותים הפופולאריים בקרב הלקוחות. כל בית מכיל מספר שידות ברוב המקרים, וחלקן עשויות מזכוכית או מעץ מלא – ולכן מהוות אתגר רציני בעת שאנו מעוניינים להוביל אותן. יש מספר שיטות להובלת שידה, ועל המובילים לדעת לבחור באיזו מהן להשתמש בכל שלב

 

פירוק והרכבה

מתאימה בעיקר לשידות גדולות העשויות עץ, אך לא תמיד אפשרית – למשל במצב של שידות ישנות מעץ מלא, או שידות זכוכית העשויות מקשה אחת. כיום יצרני הרהיטים מייצרים שידות "חכמות" המיועדות לפירוק, וזה יעיל בעת שתנאי השטח הם בעייתיים להובלה.

 

שימוש במנוף בעת הובלת שידה בדרום

לרוב נשתמש במנוף כשמדובר בשידה גדולה וכבדה, שלא ניתן לפרק או להוציא דרך הדלת, המעלית והמדרגות. דוגמה טובה לכך, הן שידות העשויות זכוכית או שיש במקשה אחת. מעבר לעובדה ששידות כאלה שוקלות המון, הן גם מאוד רגישות לפגיעה, ולכן מנוף הוא הפתרון האידיאלי.

 

מחיר הובלת שידה בדרום

מחיר הובלת שידה בדרום יכול להשתנות בהתאם לנתוני השידה, ולרוב מחיר הבסיס יתחיל מאזור 200 שקלים. חלק מחברות ההובלה מבטיחות מחיר אחיד לכל סוגי השידות, ולעתים אף כוללות את שירותי הפירוק וההרכבה כחלק מהצעת המחיר. יחד עם זאת, תמיד תהיה השפעה לפרמטרים טכניים הקשורים להובלה, וביניהם גודל השידה, קומת הדירה, שימוש במנוף אם נדרש, מרחק ההובלה, תאריך ההובלה ונוחות הגישה אל הדירה.

 

סוגי שידות להובלה

מומחי ההובלות של "פיק-אפ הובלות" מסבירים לנו שיש סוגים רבים של שידות, וכל אחת מהן עשויה להביא איתה צורך שונה בעת ההובלה.

 

הובלת שידת לילה בדרום

שידת הלילה שלנו נמצאת לצידנו שליש מהיממה, היא שם כשאנו נרדמים ובעת שאנו מתעוררים, ועליה אנו מניחים את השעון המעורר, הטלפון, תרופות במידה ויש, ועוד. שידות לילה קיימות לצד כל מיטה, הן לרוב לא גדולות במיוחד, ותהיינה עשויות מעץ או זכוכית. אנשים רבים מעדיפים להוביל שידות לילה קטנות בצורה עצמאית, וכדאי להיזהר כשמדובר בשידת זכוכית שיכולה להיחבט.

 

הובלת שידת מגירות בדרום

שידת מגירות יכולה לשמש אותנו לאחסנה של בגדים, בגדים תחתונים וגרביים, ויכולה לשמש לאחסון של ספרים, אלבומים, אוספים שונים ועוד. לרוב מדובר בשידה גדולה יחסית העשויה מעץ, וכוללת בה מספר מגירות נפתחות. שידת מגירות ברוב המקרים תצריך פירוק והרכבה בעת ההובלה, ובהתחשב בגודל – יכולה להצריך רכב גדול יותר מאשר רכב פרטי.

 

הובלת שידת טלוויזיה בדרום

גם שידת טלוויזיה ברוב המקרים כוללת בה שטחי אחסון בצורת מגירות או דלתות, על אף שהמטרה העיקרית שלה היא לשמש מעמד למסך הטלוויזיה. משום כך, לרוב יהיה מדובר ברהיט נמוך, כבד ומסיבי, שלרוב יהיה עשוי עץ מלא. שידות טלוויזיה לא תמיד ניתנות לפירוק, ובמצבים רבים יהיה צורך בעזרה מקצועית על מנת להוביל אותן, ובייחוד אם מדובר בשידת זכוכית או שיש.

 

הובלת שידת החתלה בדרום

שידת החתלה היא אחד הרהיטים הכי שימושיים שיש, מכיוון שגם לאחר שהתינוק גדל – ניתן להשתמש בה לצורך אחסון חפצינו האישיים! שידה שכזו מכילה מגירות עליונות ותחתונות רבות, המכילות בהישג יד את כל הדרוש לטיפול בתינוק, בעת שהוא מונח על המשטח העליון של השידה. שידות שכאלה הן יציבות ומסיביות, ויש לטפל בהן בזהירות בעת ההובלה. לרוב השידות עשויות עץ או פורמייקה וניתנות לפירוק והרכבה.

 

להזמנת הובלת שידה בדרום חייגו – 077-805-3559

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.