מהם היתרונות של ניהול ועד בית חיצוני?

כל מי שגר בתוך בניין מכיר את המורכבויות והקשיים שבניהול ועד בית.

לרוב אף אחד לא ירצה לקחת אחריות אבל כולם יודעים שזה מחייב.

הפתרון המושלם עבורכם ועבור שכנות טובה הוא ניהול ועד בית חיצוני.

ריכזנו עבורכם את כל היתרונות שבניהול ועד בית חיצוני.

 

שירותי אחזקה וניקיון מובטחים

הצורך בוועד בית הוא לדאוג שהבניין יהיה נקי ומתוחזק באופן קבוע. יחד עם זאת, לא תמיד כולם יסכימו על אותם שירותים ולא תמיד יוכלו השכנים לדאוג לכך. ועד בית חיצוני דואג לפתור לכם את הבעיה, ודואג שהבניין שלכם תמיד יהיה מתוחזק ונקי מבלי שתצטרכו להשקיע מעט זמן ומחשבה על כך. כאשר כלל הדיירים משלמים על ועד בית חיצוני באופן קבוע, החברה דואגת לניקיון הבניין באופן מתמיד ולא יהיה מצב שמישהו ישכח להביא שירותי ניקיון ואחזקה. כמו כן, תוכלו לדעת שתמיד יש למי לפנות ויש שירותים קבועים שיתנו לכם מענה מהיר יותר מכל שכן, מענה שיהיה זמין עבורכם מתי שרק תרצו. למידע נוסף על שירותי אחזקה וניקיון מומלץ לפנות לאתר של תכלת אחזקת מבנים.

 

השכנים נאים יותר בעיניכם

כאשר יש לכם ועד בית חיצוני, לא יהיו לכם יותר בעיות של ניהול ועד בית. חברה חיצונית הדואגת לשירותי תחזוקה וניקיון הבניין, תעזור לכם להיות רגועים יותר שיש מי שדואג לכם ותמנע חיכוכים ומריבות בין השכנים. החיכוכים לרוב נוצרים על רקע ניהול ועד הבית, דאגה לניקיון הבניין ועוד. לכן ועד בית חיצוני מהווה פתרון טוב יותר עבורכם וכך תוכלו להנות מיחסי שכנות טובה יותר ומראש שקט לגבי מקום המגורים שלכם.

 

לחיות בבניין בראש שקט

כאמור, ועד בית יכול ליצור מריבות וחיכוכים רבים, בעיקר כאשר תחזוקת הבניין לא נעשה כמו שצריך או באופן שאינו מספק את כל השכנים. כאשר מדובר בוועד בית חיצוני, לא יהיה לכם את הצורך לדאוג לכך. האחריות תהיה בידי חברה חיצונית ואתם תוכלו להנות מהבניין שלכם בראש שקט בידיעה שיש מישהו מקצועי שדואג לכם. ועד הבית החיצוני יחסוך לכם זמן רב, ונטל האחריות והדאגה לתחזוקה וניקון הבניין לא ייפול על אף אחד מהדיירים.

 

תשלום מוסדר וידוע מראש

הסיבה העיקרית שאף אחד לא רוצה לנהל את ועד הבית היא שאף אחד לא רוצה להיות כמו גברת ברכה למשל ולהתעסק במרדפים אחר אנשים שצריכים לשלם את הועד. כמו כן, לעיתים התשלום יכול להשתנות ולעלות ואז הבעיות הופכות כבר יותר מורכבות. היתרון הנוסף של ועד בית חיצוני, הוא שמדובר בתשלום קבוע וידוע מראש שכל דייר מעביר בעצמו, ואין צורך במרדפים. כל דייר דואג לשלם בעצמו באופן ישיר לחברה ויודע מראש כמה יצטרך לשלם (כמובן שבמידה ובאותו החודש לא הייתה בעיה רצינית).

איש תחזוקה