הכירו את אתר 360C

האם אתם תלמידים שזקוקים לעזרה בשיעורי הבית, או בעלי עסק שזקוקים לחישוב מהיר של מע"מ, או דווקא מאמני כושר שאוהבים לחשב BMI על בסיס יומיומי? בכל אחד מהמקרים האלה, יש לנו את הפתרון עבורכם. הכירו את 360C – אתר המחשבונים הגדול שיכול לחשב לכם את כל מה שאתם מעוניינים בו. בין אם זה מחשבון ימים, מחשבון אחוזים, מחשבון הנחה או סתם מחשבון של מספרי לוטו – לנו יש את כל התשובות. 

 

אתר 360C

הכירו את אתר 360C – האתר שמעניק יכולות חישוב מהירות של שלל נוסחאות ועובד באופן המדויק ביותר המבוסס על נתוני דאטה מתקדמים. אתר המחשבונים הגדול יכול להעניק לכם תשובות ופתרונות של שלל נוסחאות שאנחנו משתמשים בהם ביום יום. לעיתים ניתן לחשוב שרק תלמידים משתמשים בחישובים על בסיס תמידי, אבל תופתעו כמה זה נפוץ בחיינו.

בין אם אנחנו בקניון ומעוניינים בחולצה שיש עליה הנחה, או שאנחנו רק מנסים לחשב את הגודל של השטיח שנקנה לדירה, בכל מקרה שכזה יש צורך בחישוב. ומה יותר מהיר וטוב מלפתוח בזריזות אתר אינטרנט בעל ממשק איכותי שיעזור לנו? https://360c.co.il

 

מחשבון מע"מ

אם תסתכלו על כל קבלה שקיבלתם, תוכלו לראות כי מתחת למחיר העלות הכללית של המוצר, קיים גם מספר של מע"מ, מס ערך מוסף. זהו חישוב יחסי של המע"מ מתוך המחיר הכולל של המוצר. זאת אומרת, כל מוצר שעומד לרכישה עבר חישוב של מע"מ. אז אם אתם בעלי עסק, כנראה שאתם מכירים את הבעיה מקרוב.

הצורך בחישוב כל מוצר שעומד למכירה בחנות או בעסק שלנו, היא גדולה ממה שהיינו רוצים לחשוב. ההתמקדות שלנו צריכה להיות בפנים ואופנים אחרים שקשורים לתוכן ואיכות המוצרים שנמכרים, ולא לכמה מתוך הסך הכולל הוא מועבר לידי המדינה. מהצד השני, קיים הלקוח שלפעמים מקבל הצעת מחיר לא כוללת מע"מ.

על הלקוח לחשב כמה עוד כסף הוא יצטרך לשלם על השירות שהוא מעוניין בו. עבור כך קיימים אתרים העוזרים לנו בחישובים ומקלים עלינו גם כצרכנים וגם כבעלי עסק.

 

מחשבון BMI

אם אתם תזונאים, מאמני כושר, עוסקים בבריאות הגוף או סתם דואגים לעצמכם מספיק טוב – ככל הנראה שיש לכם שימוש תמידי במחשבון BMI. מחשבון BMI הינו מחשבון שמחשב את מדד מסת הגוף. תוצאת המחשבון למעשה מעניקה הערכה כללית האם אנחנו נמצאים במשקל תקין.

החישוב נעשה באמצעות הגובה שלנו והמשקל. המחשבון הזה הומצא לפני כ-200 שנה במאה ה-19 ובמהלך שנות ה-80 וה-90 הוא אומץ ברחבי העולם ובין היתר בארגון הבריאות העולמי כתקן רפואי ובריאותי למדידת השמנה.

 

לסיכום,

אם נדרש מכם לחשב חישוב מהיר כדוגמת היקף מעגל או חישוב ימים ועוד נוסחאות אחרות, יש לכם את הכתובת המצוינת – אתר 360C.

מחשבון מע"מ