הכל על גירושין בישראל

הליך גירושין הינו הליך מסובך רצוף קשיים – הן משפטיים והן אישיים. לרוב ההליך הזה יתקיים תחת עננה של תקופה לא קלה כלל, שכן שני בני הזוג לשעבר חווים שינויים גדולים בחייהם ובנוסף לכך צריכים לנהל משא ומתן משפטי נוקב. לכן חשוב מאוד להגיע להליך מוכנים וחכמים כדי שלא ניפול בדרך, ואף יותר חשוב – כדי לעבור את ההליך בצורה הטובה ביותר תוך צמצום אי הנעימות עבור שני הצדדים

 

מהו הקו המנחה הנכון בהליך גירושין?

רגע לפני שנצלול להסכמים, חתימות והליכים בירוקרטיים חשוב מאוד ששני הצדדים המעורבים יגיעו לכדי הבנה משותפת בסיסית. לא מדובר עדיין בהסכם אודות פרטי הגירושין אלא בהבנה של שני בני הזוג כי את ההליך הזה תרצו לעבור תוך צמצום אי נעימויות ככל האפשר, השפלות וריבים נוספים ועל אף הרצון להיפרד, את הליך הגירושין חשוב גם לעבור במידה מסוימת ביחד ובתיאום.

אגב, אם שאלתם את עצמכם איך להתגרש מהר  – הבנה משותפת זו תהווה בסיס חשוב לכך היות והיא תמנע אי שיתוף פעולה של אחד הצדדים ותעזור לכם גם בשלב מאוחר יותר להגיע להסכמות גם בהיבט המשפטי.

מהו הקו המנחה הנכון בהליך גירושין

פנייה לגישור

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות נשואים אשר בוחרים להתגרש עושים זאת בלווי מגשר. במהלך הליך הגירושין ידונו שני הצדדים בנושאים אשר מהווים חלק גדול מחייהם כמו כמה פעמים יפגשו את ילדיהם בשבוע, הוצאות כלכליות שונות ועוד. כחלק מההליך יאלצו גם הצדדים להתפשר פעמים רבות בהקשרים שונים דבר אשר עלול להיתקל בקשיים רבים.

בהקשר זה גישור יעזור לכם להגיע לפתרונות בצורה משותפת מתוך שיחה שכן קשה יותר "לתפוס צד" בנושא מסוים כשאתה שומע את הצד שעומד ממול. בנוסף, מגשר הוא בעל היכרות עם ההליכים המשפטיים אשר שני הצדדים עומדים לעבור דבר שיוכל לעזור להגיע להסכמות עוד לפני הדיון בבית המשפט וכך תקדימו תרופה למכה.

פנייה לגישור

פנייה לעורך דין

כל הליך משפטי דורש מאיתנו לעבור דיונים רבים ולהפגין בקיעות בפסיקות ודינים משפטיים אשר רבים מאיתנו לא מבינים בהם כלל. על מנת לצלוח את ההליך עלינו לקבל עזרה מבעל מקצוע עם ניסיון בתחום שידע לייעץ לנו ונהל את הפן המשפטי בגירושין. עורך דין ידע לטפל בנושאים הפחות נעימים שלעיתים לנו קשים לטיפול, ידע לעזור לנו להגן על הזכויות שלנו וימנע הפסדים כלכליים או איבוד רכוש.

 

אתם לא לבד!

הליך גירושין הוא הליך קשה אשר ידרוש מכם לעבור בירוקרטיות משפטיות מסובכות. אין ספק  כי מדובר באתגר גדול מאוד במיוחד כתוצאה מכך שהוא מגיע לאחר פרידה מאדם שלאורך שנים היה קרוב אלינו. חשוב מאוד לזכור כי ידע מקדים ועזרה מהגורמים הנכונים תאפשר לשני הצדדים לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר, תמנע פגיעה בזכויות שלנו ובסובבים אותנו ולא פחות חשוב- תעזור לנו לצלוח את התקופה הקשה שאנו נתונים בה במהירות המרבית.

הכל על גירושין בישראל