המזגן לא מקרר? יש מה לעשות עם זה

עוברים לדירה חדשה ומגלים שהמזגן לא מקרר? אתם ממש לא לבד. הרבה מאיתנו מכירים את התופעה הזו וחשוב לדעת שיש מה לעשות איתה. הרבה פעמים נראה שהמזגן כבר עשה את שלו ואין מה לעשות איתו יותר. אבל במרבית המקרים, טכנאי מזגנים יציל את המצב.

 

למי לפנות כשהמזגן לא מקרר?

אתם מתמקמים בדירה החדשה, יוצאים לקניות וחוזרים מסוחררים, רוצים רק לשבת על הספה וליהנות ממשב אוויר קר, אבל המזגן לא מקרר. החלטתם לפנות לטכנאי מזגנים המתמחה בתחום. במקרה כזה כדאי לפנות לטכנאי שיהיה זמין בעיר שלכם. גרים בפתח תקווה? פנו לאיש מקצוע המציע שירות ניקוי מזגן בפתח תקווה וכן על זו הדרך.

 

למה מזגנים מפסיקים לקרר?

הרבה טוענים שאם המזגן לא מקרר, כנראה שיש דליפת גז. אבל זה ממש לא מדויק. לפני שאתם פונים לטכנאי, בדקו מה קורה עם המזגן שלכם. לפעמים מדובר בשלט לא תקין שלא העביר למזגן את המסר הנדרש….

יש פעמים בהם הבעיה נגרמת בגלל מצבור אבק שהתיישב במזגן. במצב כזה כדאי לנקות את הרשתות, הפילטרים, התריסים וכל מה שנראה לכם לא מספיק נקי. אתם יכולים להיעזר בטכנאי מזגנים לביצוע תחזוקה שוטפת למזגן.

אחרי שבדקתם וניקיתם את הפילטרים הרבים במזגן והוא עדיין לא מקרר בכלל או שהוא לא מקרר כמו שצריך. ייתכן והבעיה מצריכה טיפול במזגן שלא מקרר.

 

מדחס תקול

אם יש תקלה במדחס, המזגן לא יעבוד כמו שצריך וממילא ה וא לא יקרר. את מדחס המזגן אנחנו לא רואים כי הוא לא בתוך הבית שלנו. אבל טכנאי מזגנים יוכל להגיע לאליו באמצעים שלו ולאתר את מקור הבעיה. מדחס יכול להיות תקול ממגוון סיבות.

 

גז דולף

כאמור, הרבה פעמים הבעיה של המזגן יכולה להיגרם בשל דליפה של גז. דליפת גז  מתרחשת כשלא התקינו נכון את המזגן או כשצינורות המזגן התייבשו או נהרסו. במקרה כזה צריך להוסיף גז. אבל להוסיף גז ולאל אתר את מקום הדליפה פירושו לעבוד לחינם. כי ברגע שיש חור בצינור לא יעזור להוסיף גז, הגז ימשיך לדלוף והבעיה תחזור להיות.

לכן, חשוב מאוד לפנות לטכנאי מזגנים מומחה במקרה כזה כדי שיאתר את מקום הדליפה ויתקן אותה למניעתה.

 

איך מנקים מזגן מעובש?

כבר נתקלנו באנשים שעברו דירה לדירה שלא תוחזקה זמן רב והם מצאו את עצמם חסרי אונים מול מזגן מעופש שאומנם מקרר אך יחד עם זאת הוא מפזר חיידקים רבים בחלל החדר. כדי למנוע זאת, יש לחטא את המזגן בצורה מקצועית שתאריך את חיי המזגן ולא להפך. לצורך כך מומלץ להיעזר בטכנאי מזגנים מומחה בחיטוי מזגנים.

 

לסיכום

בכתבה סיכמנו את הגורמים לבעיות בקירור המזגן. לא כל בעיה במזגן מצריכה התערבות טכנאי. אך כן כדאי לבצע תחזוקה שוטפת למזגן. טכנאי מזגנים יפתור את בעיית המזגן שלכם.

מיזוג