אתם רוצים להעביר את הדלתות לבית החדש שלכם?

רבים מאתנו משקיעים זמן רב ומאמץ בעיצוב הבית, כדי שנוכל ליהנות ממרחב נעים. מדובר בתהליך מרגש במיוחד שמוביל אותנו לצביעת הקירות, הוספת גופי תאורה ייחודיים והתקנת דלתות פנים מעוצבות. הבעיה היא שמעטים הם אלה שחושבים קדימה, על היום שבו יהיה צורך לעבור לבית חדש. שכן, מדובר בתהליך מורכב שמצריך צביעה של הקירות, ביצוע הברגות ועוד. מדריך זה יתמקד בדרך שבה תוכלו להעביר את הדלתות הקיימות לבית החדש. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות בכל שלב, כדי שתוכלו ליישם את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

שלב ראשון – תכינו רשימה מסודרת של אביזרים

פירוק הדלת מצריך הכנה של רשימה מסודרת. שכן, זו תאפשר לכם להכין את כל האביזרים הדרושים לכם בכל שלב, כך ייחסך מכם התסכול שעשוי לבוא לידי ביטוי בעקבות גילוי על חלקים חסרים. אתם יכולים להיות רגועים, מכיוון שהכנו עבורם את הרשימה המלאה, כך שתצטרכו רק להדפיס אותה ולהניח את כל הפריטים במקום אחד:

  • מברג
  • נייר פצפצים או ניילון נצמד שמתאים להובלות
  • מסקנטייפ

 

שלב שני – תבדקו מול היבואן אם יש הנחיות מיוחדות לפירוק הדלת

יש מגוון עצום של דלתות ואיננו מכירים בסוג הדלתות שיש ברשותכם, כך שאנחנו מבקשים מכם לקחת אחריות ולבדוק אם ישנן הנחיות מיוחדות לפירוק הדלת. נמליץ ליצור קשר עוד היום עם היבואן ולציין בפניו את הדגם שברשותכם. שכן, זה יוכל למסור לידיכם מידע רלוונטי. נמליץ ללחוץ כעת על הקישור הבא שיאפשר לכם לבדוק אם הדלתות שלכם מופיעות בקטלוג של החברה: https://alondoors.co.il. תוכלו לפנות לנציג מטעם החנות שיסייע לכם במידה ותתגלה התאמה בין הקטלוג לדלתות שברשותכם.

 

שלב שלישי – תתחילו בפעולה

אתם יכולים ליישם את השלב הנוכחי במידה וגיליתם שאין הנחיות מיוחדות מצד היבואן. שכן, שלב זה מתאים לדלתות גנריות בלבד. זה הזמן להשתמש במברג שיאפשר להבריג את הצירים מהמשקוף ולאחר מכן, להבריג גם את הידית. שימו לב, תצטרכו לשמור את הברגים בתוך שקית סנדוויץ' ולסגור אותה היטב, כדי שאלה יהיו זמינים עבורכם להתקנה בבית החדש.

 

שלב רביעי – הוציאו את הדלת ממקומה

הגעתם לשלב האחרון שיאפשר לכם להרים בעדינות את הדלת מהצירים ולהוציא אותה ממקומה. כדאי להסתייע באדם נוסף, משום שהדלת עשויה להתגלות ככבדה במיוחד. לאחר שתעשו זאת, תוכלו להשתמש בניילון העיטוף הייעודי ולהניח את הדלת בתוך הרכב הפרטי או במשאית ההובלה.

 

מילים אחרונות לסיום

העברת דלתות קיימות לבית החדש זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם 4 השלבים שצוינו במדריך זה. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל רגע, כך שנותר לכם רק ליישם וליהנות מהדלתות המעוצבות בבית החדש. נאחל שיהיה לכם מעבר קל ובטוח.

שלב רביעי – הוציאו את הדלת ממקומה