השכרת לימוזינה לחתונה – עשה ואל תעשה

חתונה היא אירוע הכרוך בחודשים של הכנות והשקעה רבה, החל מבחירת האולם, האוכל, הבגדים, הצלמים, הדיי ג'יי ועוד.

להשלמת האירוע כדאי להגיע לחתונה עם סטייל, ולא עם המכונית המשפחתית המקושטת.

 

מה כוללים שירותי לימוזינה

השכרת לימוזינה כוללת שירותים נוספים, לדוגמה: בר אלכוהולי ומשקאות קלים, ממתקים, עוגה, וניתן גם להוסיף פריטים נוספים בהתאם לדרישה. ניתן גם לקשט את הלימוזינה מבפנים ומבחוץ, בקישוטים התואמים את האירוע. הלימוזינה גם מגיעה, עם מוסיקה התואמת את סגנון המוסיקה המועדף על הזוג, וכמובן, גם עם נהג צמוד, מנוסה ומקצועי המקפיד על נהיגה בטוחה. בנוסף, ניתן גם לתאם נקודות הורדה ואיסוף לזוג הטרי, להורים או לחברים הקרובים המלווים אותם.

 

חשוב לברר

לפני השכרת לימוזינה לחתונה, חשוב לערוך סקר בין החברות הרבות הקיימות, ולברר מספר דברים:

  • רישיון הנהיגה – רישיון הנהיגה המתאים לנהיגה בלימוזינה, משתנה על פי משקל הלימוזינה, וכמות הנוסעים שהיא יכולה להכיל.
  • מחיר – מחיר של לימוזינה לחתונה אינו דבר זול, אולם ניתן לחסוך עלויות מיותרות, כשבודקים את הפרטים הקטנים הכלולים במחיר. לדוגמה: לשלם רק עבור מספר הנוסעים, המלווים את הזוג הצעיר, בפועל, ולא לשלם על כל הרכב כולו.
  • תוספות – חשוב לברר מראש, מהם השירותים הניתנים עם ההזמנה הבסיסית בהשכרת הלימוזינה, ומהו מחיר התוספות. לדוגמה: ישנן חברות הגובות תשלום נוסף על כול המשקאות האלכוהוליים, ויש חברות הגובות תשלום רק על משקאות אלכוהוליים מסוימים.

 

סוגי לימוזינה לחתונה

קיימות בשוק חברות רבות, המתמחות בשירות זה, ומציעות מגוון של לימוזינות שונות, בדגמים שונים, המיועדות להשכרה לפי שעה. הסוגים הפופולריים שאפשר למצוא אצל החברות, הן:

  • לימוזינה ארוכה – הלימוזינה הקלאסית, מגיעה בצבע שחור או לבן ויכולה להכיל בין 8-10 נוסעים.
  • לימוזינה ג'יפ – סוג של ג'יפ גדול וארוך היכול להכיל גם הוא בין 8-10 נוסעים.
  • דגמים קטנים יותר ל- 4-5 אנשים.
  • דגם של לימוזינת פאר המיועד ל- 14 איש.

 

השכרת הלימוזינה למספר שעות או ליום שלם

החברות מציעות חבילות שונות של השכרת לימוזינה, היכולות להתאים לתסריטים שונים. לדוגמה, זוג שרוצה להיכנס עם הלימוזינה, רק עד לכניסה של האולם ולא יותר, יצטרך השכרה של שעה פחות או יותר. לעומתם, זוג אחר ירצה לימוזינה כבר בתחילת היום, שתלווה אותם, לכל הסידורים והצילומים של אותו היום. במקרה כזה, תידרש השכרה של כ- 6 עד 8 שעות, והמחיר יהיה בהתאם. ניתן למצוא גם חברות, המציעות חבילה מיוחדת, גם להשכרת הלימוזינה ליום שלם.

 

לסכום

לפני השכרת הלימוזינה, חשוב לערוך סקר בין החברות הרבות הקיימות בשוק, ולברר מספר דברים. לדוגמה: האם קיים רישיון נהיגה מתאים ללימוזינה, על מה בדיוק משלמים, כלומר, מהו בסיס התשלום, וכמה עולות התוספות השונות המוצעות: קישוט הלימוזינה, האוכל או הממתקים.

 

כלי תחבורה