השלבים הנכונים לקידום עסק מיזוג אוויר ברשת

קידום עסק של מיזוג אוויר ברשת יעיל כאשר ממקדמים אותו בפלטפורמות הנכונות ופונים לקהלי יעד מתאימים. המאמר יפרט את השלבים לקידום עסק מיזוג אוויר ברשת.

                                                        

שלב 1 – פרסום ברשתות חברתיות

עסק של מיזוג אוויר הוא עסק שצריך לתת שירותים לקהל הרחב. כשמדובר על ביקור טכנאי מזגנים, שירותי התקנה, תיקונים או חלקי חילוף, הקהל שמחפש את השירותים הללו הוא למעשה קהל היעד. זה יכול להיות כל אחד מאיתנו שמשפץ, עובר לדירה חדשה או מעוניין להחליף את המזגן. על מנת שיכירו את העסק ושאתם תפיקו מכך תועלת, יש לפרסם אותו קודם כל באמצעות הרשתות החברתיות שהן הפלטפורמות הכי נפוצות ב-2021. הפרסום הוא ללא עלות, נוח וקל. הרשתות הפופולריות והמוצלחות ביותר לכך הן: אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב אך קיימות אפשרויות נוספות. הדרך היא לפתוח חשבון בכל רשת כזו ולעצב דף עסקי המלווה בתצלומים, הסברים, המלצות ומחירים. כדי שהפלטפורמות הללו יהיו רלוונטיות יש לעדכן אותם מספר פעמים בשבוע. את הדף מפיצים באמצעות לייקים של חברים ובקבוצות אליהם אתם משתייכים. חוץ מדף עסקי, רצוי להעלות גם פוסטים על מבצעים אטרקטיביים וטיפים שיעזרו לכם להרחיב את כמות קהל היעד שלכם. פוסטים המלווים בסרטונים יעניקו לגולשים חוויה ריאלית על התפקוד שלכם כטכנאי מזגנים.

 

שלב 2 – אתר באינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם

עסק של מזגנים הוא עסק רציני שמחזיק לאורך שנים. כדי להמחיש את הרצינות והמקצועיות שלו מומלץ לבנות אתר אינטרנטי בו יהיו קישורים לאתרים רלוונטיים אחרים, לכתבות מעניינות ועוד. בנוסף, הוא צריך להכיל כתבות אינפורמטיביות, טיפים, חוות דעת של גולשים, פרטי העסק, אמצעי התקשרות, פורומים ולעיתים אף צ'טים עם נציג. כל זה עולה לא מעט כסף, אך תדמית משווקת וזה מה שהעסק צריך על מנת לקדם אותו. ישנם אף אתרים אותם ניתן לבנות לבד אך הם מאוד פשוטים, גוזלים זמן רב ונראים פחות רציניים.

 

שלב 3 – פרסום בפלטפורמה של אנשי מקצוע

ישנם אינדקסים כלליים או כאלו הקשורים לאנשי מקצוע בהם ניתן לפרסם בעלות נמוכה את פרטי העסק ואת השירות שניתן. שלב זה הוא האפקטיבי ביותר מכיוון שכרטיס הביקור שלכם נמצא תחת פלטפורמה ידועה שמסננת את אנשי המקצוע המפרסמים אצלה ובנויה מדירוג חוות דעת של לקוחות. כלומר, כשמחפשים את שירות המזגנים נכנסים לאינדקס של אנשי מקצוע ורואים מה הציון של בעל המקצוע. קוראים ישירות את חוות הדעת עליו ועל עבודתו. קורת הגג של האינדקס יעילה מאוד ומסייעת לקידום העסק בצורה הטובה ביותר.

 

שלב 4 – שליחת ניוזלטר

זהו שלב קל בו שולחים מייל דרך תיבת הדואר הדיגיטלית לקבוצת תפוצה ומפרסמים את העסק. השיטה הזו ישנה אך יעילה. כך ניתן לשמור על הלקוחות, לעדכן ולהפיץ ללקוחות נוספים. יש להיות זהיר כיוון שלא כולם אוהבים שיווק במייל במיוחד אם הוא נשלח בתדירות.