התמכרות ונהיגה בעבודה – אלו הדרכים לטיפול

בימים האחרונים אנו שומעים מכל מקום על המקרה שאירע לאישה שהייתה מכורה לסמים ונהגה בכל זאת בכל יום אל מקום העבודה שלה. מדובר במקרה חריג וקשה, שגרם בסופו של דבר למעורבות בתאונה קשה.

מקרה זה גרם לנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו בנושאים אחרים, כדי להעלות את המודעות לטיפול בקרב אלו שמכורים וממשיכים להגיע אל מקום העבודה שלהם עם רכב. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע החשוב, כולל הדרכים הנכונות לטיפול.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים בנוגע להתמכרות ונהיגה בעבודה, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב רק על ידינו. הפעם, החלטנו באופן חריג לפנות אל מי שמכירים את התחום מקרוב. מדובר באנשים שעברו הליך של גמילה והיום, הם מגיעים אל מקום העבודה כשהם נקיים לגמרי.

רובם מגיעים בדרכים שונות ולא ברכב. הם אלו שאפשרו לנו לדעת מהן הדרכים לטיפול ומה חשוב לדעת בנושא. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

התמכרות ונהיגה בעבודה – דרך מספר 1 לטיפול

הדרך הראשונה שתאפשר להביא להליך מיטבי של טיפול בהתמכרות היא באמצעות הגעה אל מכון גמילה. אין זה משנה ממה אתם סובלים, כל עוד אתם מכורים למשהו מסוים – עליכם להגיע אל גורמים מקצועיים שיאפשרו לכם להתמודד עם הקושי ולהעלים אותו באופן הטוב ביותר.

 

התמכרות ונהיגה בעבודה – דרך מספר 2 לטיפול

הדרך השנייה לטיפול בהתמכרות עבור מי מכם שצריכים להגיע אל מקום העבודה ברכב, נוגעת לסיוע מטעם אחרים שעברו את ההליך מקרוב. מדובר בעצם בקבוצות תמיכה שמאפשרות לאותם עובדים להגיע אליהם ולשתף בקושי שלהם.

שכן, מרבית המכורים מוצאים את עצמם חווים קשיים שלא נוגעים באופן ישיר לגמילה מהסם או מהאלכוהול, אלא לשינוי למשל בהגעה אל מקום העבודה. נאמר לנו כי במהלך הליך הגמילה, הנוכחים בהליך מתבקשים להימנע מהגעה ברכב ממקום למקום. לדבריהם, הם מתבקשים להגיע באחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • מונית
  • אוטובוס
  • מונית שירות

 

טיפ למי מכם שהתמכרו וצריכים להגיע אל מקום העבודה

אם מצאתם את עצמכם מגיעים אל מקום העבודה בדרכים חלופיות שהן לא הרכב הפרטי שלכם, כדאי שתדעו שיש מי שהמליצו לבדוק אפשרות של הגעה למקום העבודה באמצעות טרמפ מטעם קולגה. היו מי שאמרו שמאז שהתחילו בהליך הגמילה, הם חוו קושי בהגעה באמצעות תחבורה ציבורית או מונית. כך שבכל פעם הם מתאמים עם קולגה אחר שאוסף אותם מביתם והם נוסעים יחד אל מקום העבודה.

 

לסיום

עד כאן המידע המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים בנוגע להתמכרות ולנהיגה אל מקום העבודה. נאחל לכם רק בריאות.

טיפול בהתמכרות