חברת הובלות בניצן

מחפשים חברת הובלות בניצן? פיקאפ הובלות מציעה הובלות מכל מקום בניצן לכל מקום אחר בארץ ולהפך. הסבלים של פיקאפ הובלות הם כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה שלנו, הזמינו מוביל בניצן עכשיו:

077-805-3559 📞

☑️ חברת הובלות בניצן עם ניסיון רב שנים – ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️ הובלות מכל סוג ובכל הארץ – ביצוע העבודה מא' ועד ת'

☑️ הקפדה על איכות ואמינות – מתמחים בכל סוגי ההובלות

בשנים האחרונות, נראה שעולה הביקוש להובלות מכל הסוגים, ובהתאם – עלה גם היצע חברות ההובלה בניצן. נראה שאנשים ובעלי עסקים בניצן נוטים לשנות את כתובתם לעתים תכופות יותר מאשר בעבר, וככל הנראה הסיבה לכך – נעוצה בשינויים באורח החיים, והפיכתו לדינאמי יותר. חברות הובלות בניצן מעניקות מענה ללקוחות השונים, ומשתדלות להתאים את שירותיהן ככל הניתן לצרכי הלקוח.

לכן, נוכל למצוא סוגים שונים של שירותי הובלות, ביניהם הובלות קלאסיות, הובלות קטנות, הובלות מנוף, הובלת כספות, שירותי אריזה, הובלת דירה, השכרת משאיות ועוד. מה חשוב לנו לדעת בעת שאנו מחפשים חברת הובלה בניצן? מומחי ההובלות של "פיק-אפ הובלות" יעזרו לכם לעשות סדר בדברים.

חברת הובלות
חברת הובלות

עליית הביקוש לחברת הובלות בניצן

אם ניזכר בדורות הקודמים, או אם נבקש שיספרו לנו עליהם – נבין שפעם לא היו עוברים דירה בתדירות גבוהה כמו היום. גם משרדים בניצן (למידע נוסף על הובלת משרדים) לא היו נוטים לשנות את מיקומם בכל כמה שנים, ולרוב היו נשארים באותו מיקום. במקום לעבור, אותם משרדים היו לעתים מרחיבים את המשרד, משתלטים על קומה נוספת או שוכרים משרדים סמוכים. איך קרה שרבים מהתושבים בניצן נוהגים לשנות את כתובתם בכל כמה שנים? נראה שיש לכך מספר סיבות.

עליית הביקוש לחברת הובלות
עליית הביקוש לחברת הובלות

תעסוקה

בימינו, אנשים רבים נוטים לעבור דירה בעקבות העבודה, מכיוון שהם לא מעוניינים לבזבז שעות בדרכים. אין מה לעשות, מדינת ישראל "התברכה" בפקקים מכובדים בחלק משעות היממה, וברוב המקרים אלו בדיוק אותן השעות שבהן אנו יוצאים לעבודה או חוזרים ממנה. בהתחשב בעובדה שאנשים נוטים לשנות מקום עבודה לעתים תכופות יותר מאשר פעם, אנו יכולים להבין את הסיבה לשינוי מקום מגורים בהתאם.

 

תחביבים ומשפחה

העידן שלנו מתאפיין בדינאמיות, שאפתנות, ורצון להגשים חלומות. אנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים שמקדישים חשיבות עליונה לתחביבים שלהם, לאיכות החיים, לזמן הבילוי עם המשפחה, ולערכים נוספים שהם לא כסף, חיסכון ומשכנתא. לכן אין זה מפתיע, שאנשים רבים נוטים לשנות מיקום מגורים על מנת לשפר את איכות החיים שלהם, בין אם מדובר בקרבה לתחביבים שלהם, ובין אם מדובר בקרבה למשפחה, לחברים ולאנשים שפשוט עושים לנו טוב בחיים.

 

אסטרטגיות עסקיות

כשאנו מדברים על בתי עסק ומשרדים, ישנן מספר תתי סיבות שיכולות להשפיע על ההחלטה לעבור משרד.

 

עובדים קיימים וחדשים

משרדים רבים בוחרים לשנות את מיקומם, על מנת להקל על ההגעה למשרד עבור עובדיהם. במידה והמשרד ממוקם במקום שהגישה אליו בעייתית מבחינת תחבורה ציבורית, ייתכן והדבר ישפיע על איכות העבודה, יגרום לאיחורים בקרב העובדים, ואף ישפיע על הרצון לעזוב את מקום העבודה. כמו כן, לעתים שינוי מיקום המשרד יכול להשפיע לטובה על גיוס של עובדים חדשים. משרד הממוקם במקום אידיאלי מבחינת נוחות גישה – יגרום למגויסים חדשים להסתכל באופן שונה לחלוטין על מקום העבודה, וזה יאפשר לעסק מבחר גדול יותר בעת הגיוס.

 

נוחות גישה ללקוחות

משרדים רבים תלויים בהגעתם של לקוחות אל המשרד, ואנו יכולים לתת כדוגמה משרדים של עורכי דין, קליניקות של רופאים, או כל עיסוק אחר הדורש מפגשים תכופים של פנים אל פנים. במצב כזה, זה די ברור מדוע בעלי העסק יעדיפו שמשרדם ימוקם במקום נגיש יחסית.

 

עבודה מול ספקים

משרדים התלויים בעבודה מול ספקים לעתים יסבלו משגרת עבודה שאינה זורמת, במידה והמשרד ממוקם במקום לא נוח. אנו מדברים כאן על משרדים שצריכים לקבל סחורה שוטפת, וגם להפיץ אותה במידת הצורך. אם יהיה קשה למשאיות ולשליחים להגיע למשרד, לעצור, לפרוק סחורה ולאסוף – ייתכן מאוד שזה ייצור בעיות שוטפות, וזו בהחלט סיבה טובה לשנות את מיקום המשרד לאחד טוב יותר.

 

איך בוחרים חברת הובלות בניצן?

בעת שאנו ניגשים לבחור חברות הובלה בניצן, נרצה שהתהליך יהיה יעיל, שיטתי ומהיר. מצד אחד אנו רוצים לבצע בחירה מושכלת ולא "ליפול" על נותן שירות ברמה נמוכה, ומצד שני לא כדאי לנו להתמהמה יותר מדי – כדי שלא נישאר ללא מוביל ביום ההובלה! אז כיצד מתחילים?

איך בוחרים חברת הובלות
איך בוחרים חברת הובלות

סקר שוק

השלב הראשוני תמיד יהיה סקר שוק מקיף. במסגרת סקר השוק – אנו רוצים להבין מי השחקנים בשוק חברות ההובלה בניצן, ומהן חוות הדעת עליהן. כמובן שחוות דעת הן לא תמיד אמינות ויכולות להיות מזויפות, ומסיבה זו – האופציה הכי טובה היא לקבל המלצה ממקור ראשון של מכרים, חברים או בני משפחה שהשתמשו בשירות. לאחר שאספנו מספר אופציות, נתחיל לטלפן אל חברות ההובלה, לברר מחירים, ולוודא את כל הפרטים הקטנים. בעת שיחת הטלפון אנו יכולים לקבל מידע רב, ומושג בריא לגבי רמת האדיבות והאמינות של האדם שעמו אנו מדברים.

 

בחירת חברת הובלה בניצן

זה נכון שמי שמחפש חברת הובלות בניצן ימצא מגוון עשיר, אך במידה ונעשה סקר שוק נכון ומסודר – בסופו של דבר נקבל מועמד מנצח. ברגע שהגענו לשלב הזה, אין מה לחכות או להתלבט יותר מדי, ומומלץ פשוט לשריין את המועד להובלה. אנשים ש"מורחים" את הזמן עלולים למצוא את עצמם ללא מוביל ביום ההובלה, וזה יגרום להם ברוב המקרים להתפשר על בעל מקצוע ברמה נמוכה, או במחיר יקר ביחס לממוצע.

בחירת חברת הובלה
בחירת חברת הובלה

הכנות ליום ההובלה

בעת שאנו מתארגנים להובלה, מורכבות התהליך תלויה באופן ישיר בכמות הציוד שיש ברשותנו. בעוד חלק מהאנשים יעדיפו לארוז את הציוד בעצמם, אחרים ישכרו שירותי אריזה מקצועיים. שירותי אריזה מוצעים ע"י רוב חברות ההובלה בניצן, ובמסגרתם יגיעו אורזים אל הדירה או המשרד כמה ימים לפני ההובלה, ויארזו את הציוד באמצעות ציוד ייעודי כמו קרטוני משא וחציצה, ניירות בועות, חומרי עטיפה ועוד. בכל מקרה, זכרו לעבוד בצורה מסודרת בעת האריזה, לכתוב על הארגזים את תכולתם והאם יש בהם חפצים שבירים!

הכנות ליום ההובלה
הכנות ליום ההובלה

סידורים אחרונים

זכרו "לתפור" את הקצוות הקטנים שדורשים טיפול בעת שאנו עוברים דירה או משרד. יש לטפל בחשבונות כאלו ואחרים שאנו מנהלים בחברות כבלים וטלוויזיה, וכמובן להעביר את קווי הטלפון והאינטרנט. במידה ואנו משתמשים בדואר – מומלץ גם לדווח לדואר ישראל על שינוי הכתובת מספר ימים לפני ההובלה.

סידורים אחרונים
סידורים אחרונים

כמה לוקחת חברת הובלות בניצן?

"שאלת מיליון הדולר" תרתי משמע, היא כמובן – מהו המחיר הסופי של ההובלה שאנו צריכים?

בתור התחלה חשוב לציין, שמחיר ההובלה יהיה תלוי בסוג ההובלה שאותה אנו מזמינים. כך למשל, הובלה קטנה יכולה להסתכם בכמה מאות שקלים בלבד, הובלה קלאסית המיועדת למעבר דירה משפחתית – יכולה לנוע בין 1000 – 2000 ₪, והובלת מנוף לרוב תעלה בין 300 – 400 ₪ לשעה. מעבר להערכות האלה, ישנם פרמטרים רבים שיכולים להשפיע לכאן ולכאן.

כמה לוקחת חברת הובלות
כמה לוקחת חברת הובלות

מספר הקומה

אין זה משנה איזו הובלה אנו צריכים, מספר הקומה כמעט תמיד יהווה פקטור בקביעת המחיר הסופי. זה נכון שאם יש בבניין מעלית נוחה המאפשרת את הובלת כל החפצים – הקומה אינה מהווה בעיה רצינית, אבל ברוב המקרים אין זה כך. חברות רבות נותנות מחיר גלובאלי עד קומה מסוימת (למשל קומה 3), וגובות מחיר אקסטרה על כל קומה נוספת מעבר לכך, ואחרות נותנות הצעת מחיר התלויה באופן ישיר במספר הקומה. חשוב לציין שיש כאן התחשבות בקומת הדירה שממנה אנו יוצאים, וגם בקומת הדירה שאליה אנו נכנסים.

 

תאריך ההובלה

ישנם תאריכים הנחשבים יותר עמוסים מאחרים, ובהם חברות ההובלה מתמודדות עם עומס יחסי ולכן גובות מחיר גבוה יותר. תאריכים כאלו הם למשל תאריכי תחילת או סוף החודש – מתי שחוזי שכירות רבים מסתיימים ומתחילים, חודשים של תחילת הסמסטר בלימודים – כמו ספטמבר ואוקטובר, וחודשי הקיץ באופן כללי. אם יש באפשרותנו לעבור באמצע החודש, לרוב זה יהיה עדיף עבורנו.

 

מרחק ההובלה

המחיר יושפע גם ממרחק הנסיעה של חפצינו, ויהיה זול משמעותית במידה ואנחנו למשל – עוברים דירה בניצן. חברות ההובלה כוללות בחישוב המחיר את הוצאות הדלק, וכמובן את זמן ההובלה המוערך בהתאם למרחק.

 

חברת הובלות בניצן – שירותים נלווים

יש לשים לב שחברות הובלה מסוימות מציעות שירותים נלווים, ועליהן הן גובות תשלום נוסף. שירותים כאלו הם למשל שירותי אריזה, שירותי פירוק והרכבה של רהיטים, טיפול בחפצים מיוחדים ועוד. חשוב לברר מול חברת ההובלה מה כלול בהצעת המחיר, ולוודא שלא תהיינה "הפתעות".

 

חברת הובלות בניצן – אילו סוגי הובלות זמינים?

חברות ההובלה בניצן מעניקות שירותים שונים, ומתאימות את עצמן ללקוחות – כך שכל לקוח יוכל לבחור את סוג ההובלה המתאימה לו. אילו סוגי הובלות נפוצים אצל לקוחות המחפשים חברת הובלות בניצן?

אילו סוגי הובלות זמינים
אילו סוגי הובלות זמינים

הובלה קלאסית בניצן

זהו סוג ההובלה המוכר והנפוץ ביותר, והוא משמש בעיקר משפחות בנות כמה נפשות שמחליטות לשנות את מקום מגוריהן. במסגרת הובלה שכזו – מתאמים מועד עם חברת ההובלה, והיא שולחת משאית גדולה עם מוביל או מספר מובילים שמעמיסים את הציוד. המחיר ייקבע בהתאם לפרמטרים שצוינו, וחלק מהאנשים נוהגים גם להעניק תשר למובילים מעבר למחיר שנקבע.

הובלה קלאסית
הובלה קלאסית

הובלה קטנה בניצן

הובלות קטנות מיועדות עבור אותם האנשים שלא צריכים משאית גדולה, וצריכים עזרה עם כמות קטנה של ציוד. חברות הובלה רבות בניצן מכנות את השירות גם "הובלות סטודנטים", כיוון שסטודנטים נוהגים לעבור עם כמות ציוד קטנה יחסית, והם נוהגים לשכור דירות שרוב הריהוט כבר קיים בהן. כל הרעיון בהובלה קטנה הוא חיסכון כלכלי עבור אותם הלקוחות, כך שהם לא יצטרכו לשלם על הובלה קלאסית עם משאית גדולה.

הובלה קטנה
הובלה קטנה

הובלת מנוף בניצן

הובלות מנוף בניצן, משמשות להעברת חפצים בעלי אופי הדורש טיפול מיוחד. לרוב מדובר בחפצים שאותם לא ניתן להעביר בדרכים הסטנדרטיות, כמו מעלית או גרם המדרגות, וזאת עקב גודלם, משקלם ורגישותם. הובלה באמצעות מנוף מתומחרת לפי מחיר לשעה, ומחיר זה יכול להשתנות בהתאם לסוג המנוף הנדרש. ישנם מנופים קטנים יחסית – המתאימים עד קומה 3 – 4, וישנם מנופים גדולים יותר שיכולים להגיע אפילו עד קומה 25 (!). חשוב לציין שמנופים גדולים דורשים גם הרחבה מבחינת ביטוח העבודה, וזו אחת הסיבות למחיר היקר שלהם. אילו חפצים דורשים הובלה באמצעות מנוף?

הובלת מנוף
הובלת מנוף

כספות

בתים ומשרדים רבים נוהגים להחזיק כספת, שבה הם שומרים את חפצי הערך שלהם. מכיוון שכספת בנויה בצורה שאמורה להקשות על פריצתה והרמתה, היא מהווה אתגר רציני עבור המובילים, ולעתים שוקלת מאות קילוגרמים. במצבים רבים הובלת מנוף היא הדרך היחידה להתמודד עם הובלת כספת.

הובלת כספות
הובלת כספות

פסנתר

הפסנתר הוא כלי נגינה שמעבר לגודלו ומשקלו הרב, מתאפיין גם ברגישות למכות ושריטות. הובלת פסנתר תוך שמירתו, לעתים תחייב אותנו בהובלת מנוף.

הובלת פסנתר
הובלת פסנתר

ציוד משרדי

ציוד משרדי דוגמת מדפסות תעשייתיות, מגרסות ושולחנות חדרי ישיבות גדולים, גם הם מהווים ציוד כבד ורגיש כאחד. משרדים רבים יעדיפו להשתמש בשירותי מנוף, על מנת למנוע נזק לחפצים אלו, והפסד כלכלי עבורם בסופו של דבר.

 

להזמנת הובלה בניצן חייגו – 077-805-3559

 

מחירי הובלות מניצן למרכז

הובלה מניצן לתל אביב מחיר מ-200₪
הובלה מניצן לפתח תקווה מחיר מ-200₪
הובלה מניצן לראשון לציון מחיר מ-200₪
הובלה מניצן לבני ברק מחיר מ-200₪
הובלה מניצן לחולון מחיר מ-200₪
הובלה מניצן לרמת גן מחיר מ-200₪
הובלה מניצן לבת ים מחיר מ-250₪
הובלה מניצן לרחובות מחיר מ-250₪
הובלה מניצן להרצליה מחיר מ-200₪
הובלה מניצן לכפר סבא מחיר מ-250₪

 

מחירי הובלות מניצן לצפון

הובלה מניצן לנצרת מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לנהריה מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לעפולה מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לעכו מחיר מ-400₪
הובלה מניצן לכרמיאל מחיר מ-400₪
הובלה מניצן לנוף הגליל מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לטבריה מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לשפרעם מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לצפת מחיר מ-400₪
הובלה מניצן למגדל העמק מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלות מניצן לדרום

הובלה מניצן לאשדוד מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לבאר שבע מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לאשקלון מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לרהט מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לאילת מחיר מ-450₪
הובלה מניצן לקריית גת מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לנתיבות מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לדימונה מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לאופקים מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לערד מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלות מניצן לשרון

הובלה מניצן לנתניה מחיר מ-250₪
הובלה מניצן לטייבה מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לטירה מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לכפר יונה מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לקדימה צורן מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לאבן יהודה מחיר מ-300₪

 

מחירי הובלות מניצן לאזור חיפה

הובלה מניצן לחיפה מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לחדרה מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לקריית אתא מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לאום אל פאחם מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לקריית מוצקין מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לקריית ביאליק מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לפרדס חנה-כרכור מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לקריית ים מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לבאקה אל גרביה מחיר מ-300₪
הובלה מניצן לנשר מחיר מ-300₪

 

מחירי הובלות מניצן לאזור ירושלים

הובלה מניצן לירושלים מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לבית שמש מחיר מ-350₪
הובלה מניצן למבשרת ציון מחיר מ-350₪

 

מחירי הובלות מניצן ליהודה ושומרון

הובלה מניצן למודיעין עילית מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לביתר עילית מחיר מ-350₪
הובלה מניצן למעלה אדומים מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לגבעת זאב מחיר מ-350₪
הובלה מניצן לאריאל מחיר מ-350₪