חדר אמבטיה מפנק: כך תעשו את זה נכון!

כשנכנסים לחדר רחצה בספא מפנק, נהנים מכל מה שיש לסביבה להציע ומההתמסרות של כל החושים למצב של הנאה – העיצוב מענג את העיניים, הריחות משחקים בנחיריים, העור נהנה מהטמפרטורה המושלמת, האוזניים מתרפקות על מוזיקה חרישית, והרוגע מתחיל למלא את הראש ואת הלב. רוצים בדיוק כזה גם בבית? הנה, זו הדרך:

 

פינוקים של המאה ה-21

לשמחתנו, אנחנו חיים בתקופה בה התקדמות טכנולוגית מדהימה פוגשת את הרצון ואת הצורך להתפנק, גופנית ונפשית, בבית שלנו. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שיפוץ חדר אמבטיה והפיכתו לספא מפנק שיהפוך כל מקלחת לחוויה וכל אמבטיה לחוויה מרגיעה מושלמת.

הטכנולוגיה מאפשרת לנו היום לא להסתפק בשיפוץ ושיפור של הצנרת ושיפור של נראות הרהיטים וכלי האמבט – היום ניתן לשלב בחדר אמבטיה משופץ גם פינוקים מופלאים כמו תאורה בשליטה מלאה של העוצמה וצבע האור, חימום תת רצפתי, מתלי מגבות מחוממים ועוד ועוד. בחרנו לחלק את ההמלצות לפי החושים שמתפנקים איתנו בספא הביתי.

שיפוץ חדר אמבטיה

חוש הראייה

חוש הראייה הוא החוש המרכזי שלנו והדבר הראשון שנשים אליו לב בכניסה לחדר אמבטיה הוא הבחירה העיצובית. זו הסיבה שכדי לעשות מהפך אמיתי בחדר האמבטיה שלכם, צריך לבחור איש מקצוע מעולה עבור שיפוץ חדר האמבטיה.

חדר האמבטיה, על עבודות האינסטלציה והחשמל שכלולים בכך, הוא אחד החדרים המאתגרים לשיפוץ. איש מקצוע מנוסה ומיומן ידע לעזור לכם לנצל את מירב השטח בצורה יעילה, שתאפשר לכם להגשים את חלומות העיצוב שלכם ולשמור על מראה נקי של החדר.

 

חוש השמיעה

רוב האנשים מסתפקים בהאזנה לעצמם שרים במקלחת או מעמידים בסביבה מכשיר סלולרי מנגן. המהדרים מתקינים רמקול אלחוטי בחדר האמבטיה אבל מערכות חכמות ומתקדמות, שניתן להתקין בחדר האמבטיה, בעת שיפוץ כללי. מערכות תאורה או שליטה בטמפרטורת המים מציעות שילוב של רמקולים באיכות מצוינת שיכולים לשדר את המוזיקה האהובה עליכם, היישר אל חדר האמבטיה.

שיפוץ חדר אמבטיה

חוש המישוש

חוש המישוש קשור באופן ישיר לתחושת הפינוק ולכן אנשי מקצוע כמו נתנאל שיפוצים יוכלו לעזור לכם למצוא את המערכות שניתן לשלב בחדר האמבטיה, שיאפשרו לכם לשלוט על טמפרטורת המים במקלחת ובאמבטיה, כדי להבטיח הנאה מושלמת. בנוסף, בסיום שלב השיפוצים, כדאי להשקיע בפרטי טקסטיל איכותיים כמו מגבות, שטיחונים וחלוקים, ולהשלים כך את החוויה הנהדרת של חוש המישוש בספא הביתי שלכם.

 

חוש הריח

לכאורה, חדר האמבטיה הוא מקום בו מתערבלים יחדיו ריחות נעימים של סבונים ושל קרמים אבל חדר האמבטיה עלול להיות גם מקור לריחות בעייתיים, אם לא תקפידו לבחור אנשי מקצוע מיומנים בתחום שיפוץ חדרי אמבטיה, אתם עלולים להסתכן גם בריחות לא נעימים עם הצטברות אפשרית של עובש או תקלות אינסטלציה. כדי לוודא שרק הריחות הנעימים שולטים בחדר האמבטיה המשופץ שלכם, חשוב להיות בטוחים מאוד במקצוענות של העובדים שבחרתם.

שיפוץ חדר אמבטיה